bebe meu are un an

 am implinit un an. bine, nu eu ci blogul meu. dar alaturi de el si eu. e fain sa fi bebelus. mai dai din picioare, din maini si daca nu iti convine ceva te pui pe plans si strigi tare iar apoi sa vezi minune: brusc devii buricul pamantului. si toti incearca sa te binedispuna. mai exact incearca sa iti inchida gura.

am avut o gramada de reactii faine de la voi. si pentru asta va multumesc tuturor celor care v-ati pierdut sau castigat un 5 minute citindu-ma. si apoi inca 5 ca sa ma comentati. si inca 5 minute ca sa meditati la nebuniile mele. si inca 5 ca sa va opriti din ras. si inca 5 minute ca sa va stergeti lacrimile. si inca 5 ca sa va opriti din adresarea printre dinti a anumitor apelative. si inca 5 minute ca cititi postul acesta.


mi-am schimbat si hainutele si scutecele sau scutecelile sau scutecurile... in fine, ati prins ideea. am zis sa fac totul mai aerisit ca tot e primavara. nu stiu cat mi-a reusit. o sa va ia putintica vreme pana va obisnuiti, dar stati linistiti ca n-am aruncat nimic. totul este inca aici.

cineva m-a intrebat, pe un ton ironic evident, daca faptul ca am blog ma face mai destept. raspunsul meu e nu.  nu ma face mai destept. sunt la fel de destept ca si inainte. doar ca acuma desteptaciunea sau prostia mea e publicata.

hai sa facem ceva. o mica trivia cu intrebarile care mi-au fost puse de-a lungul timpului la care le dau acuma raspuns.

 de ce am blog?
 simplu: fiin`ca n-am jurnal.
 de ce scriu?
 ca ma relaxeaza.
 sunt mandru de mine?
 intotdeauna am fost.
 la ce ma ajuta blogul?
 care parte din relaxare n-ai inteles???
 macar faci ceva bani de pe blog?
 nu. nu asta e scopul blogului si nici nu va fi vreodata.
 de ce nu iti inchizi blogul? si asa scrii doar prostii
 imi plac prostiile mele. si am sa il inchid cand ma voi satura eu de el. nu tu de el
 esti un mare mincinos!!!
 eu? mare?

si mai exista.. dar le-am uitat. la fel cum uit toate cuvintele jignitoare care mi se adreseaza.

uhm, tuturor celor care ma citesc, am o singura rugaminte, sub fiecare postare este sectiunea reactii. faceti un click pe una din reactiile de-acolo.

ma gandeam sa va pun niste link-uri la postarile anterioare la care am fost foarte citit.
voi incepe cu primul meu post, ca sa vedeti de unde am inceput si unde am ajuns.
apoi, cateva din postarile cu cel mai mare numar de vizite
 de ce suntem mai buni ca voi
mishu vs. mihai
hai sa ne despartim da` pe mess
luceafarul reeditat
fetele e sambata e shopping day
chiar ne temem de femeile puternice?

si mai sunt. da` va las pe voi sa le descoperiti.
so... hepi barthdei tu mi....

18 Comments »

Leave a comment