de ce suntem mai buni... ca voi?


in primul rand trebuie facuta o precizare.... cine suntem noi si cine sunteti voi:D

e foarte simplu. daca ati mai citit din postarile mele anterioare, ati fi ghicit instant. oricum va dau un indiciu... noi.. suntem noi, barbatii... iar voi.... stiti voi cine... cealalta specie...:D:-"
de ce suntem mai buni.. ca voi?
pentru ca noi cand gatim... avem un scop precis: ne este foame si vrem sa ne impresionam pantecele. voi vreti sa impresionati ochii...

pentru ca atunci cand vrem sa ne plimbam... noi ne plimbam si tacem. voi umblati si incercati sa tineti echilibrat ritmul intre vorba/minut si pas/minut (va grabiti si stricati momentul plimbarii prin bombaneala..! in caz ca nu v-ati prins:D)

ca noi nu suferim de pudism fals. noua ori ne e rusine, ori ba... la voi nu stiu ce sa zic...nici nu mai stiu cand va e rusine sau nu...

pentr ca noi jucam teatru doar ca sa iesim din probleme. voi il jucati tot timpul...

pentru ca noi iertam da` nu uitam. voi nici nu iertati si nici nu uitati... rare exemplarele care reusesc sa ierte...

pentru ca ne place ciocolata simpla. voua va place ciocolata simpla doar daca mai are ceva... caramel, vanilie, fistic, smochine, banane, caspuni, alune, rom, tuica....:)))

noi recunoastem cand suntem materialisti si vanitosi si profitori. voi... rositi si zambiti....da` nu recunoasteti. ba chiar va simtiti ofensate.

pentru ca noi cand intarziem, avem un motiv intemeiat. voi aveti motive si mai intemeiate.."la plecare mi-am dat seama ca nu ma asortez... stii parul si pantofii... si decat sa schimb pantofii, mai bine mi-am vopsit parul"

pentru ca noi nu ne ratacim, asa am vrut sa mergem noi. voi nu doar ca va rataciti... da` dati de stire si la toata tara ca sunteti niste ratacite cu harta in mana:-"

pentru ca la noi pe birou si in camera domneste un haos creativ. voi urati haos-ul... pentru ca nu il puteti controla...

pentru ca noi suntem facuti sa conducem. voi nu sunteti in stare sa urmati....conducerea:))

pentru ca intelegem o explicatie logica. pentru voi logica e ca si pentru picior, manusa.

pentru ca zambim cand citim aceste randuri, pentru ca stim ca suntem mult mai mult de atata. voi... imi veti zice ca is misogin.... si aveti deloc dreptate...(asta nu face sens)

pentru ca va iubim asa cum sunteti. pentru ca voi credeti ca va iubim pe interes....:))=))

concluzia:

azi sunt foarte binedispus pentru ca mi-am inceput ziua la cafea si stand de vorba cu Don`soara A si ea mi-a sugerat intr-un fel tema postului. stiu ca acuma e foarte ofticata... da` ii va trece.

numa` bine

p.s.: cele de mai sus sunt un pamflet care nu reprezinta crezurile autorului.... cel putin nu toate muhahahaha:)))

30 Comments »

  • gravatar Anonim

    marea majoritate a afirmatiilor is adevarate(mai putin aia cu ciocolata :))). chiar nu mi se par misogine cu toate ca poate ar trebui:))

  • "pentru ca noi suntem facuti sa conducem. voi nu sunteti in stare sa urmati....conducerea:))"
    asta da concluzie :))
    p.s. punetzi p prima pagina ceva care sa te intrebe sex-u, ca sa faca utria al poturilor in functie d sexul cititorului, ca o sa itzi urci totzi oamenii de sex feminin in cap :))

  • gravatar melisa

    sunteti mai buni decat noi pentru ca va place sa aveti mereu ultimul cuvant .... :"bine draga,cum vrei tu!" ....

    si ca stiti sa folositi aiurea ":D" ... apropo, numara de cate ori l-ai folosit in articolele tale!

  • gravatar Anonim

    se spune ca unele trucuri sa cuceresti pe cineva, e sa il/o faci sa creada ca te distrezi de minune (oricine ar vrea sa aiba un/o partener/a vesela) si sa il/o tachinezi ..oare asta e scopul tau, domnule M ?

  • corinel, cateodata ma intreb ce esti... fata sau ficior... nu incerca sa tii cu noi pentru ca suntem barbati:))
    rareori... oamenii de sex feminin... uhm... exista asa ceva?:))
    draga melisa :D eu nu am un tic cu :D si nu il folosesc aiurea":D asta asa doar:D ca sa iti dai seama:D :))
    si mi-a placut faza cu ultimul cuvant:)):D
    era sa uit :D
    scopul meu anonimo sau anonimule nu e bine definit.. nici de mine... si nu accept ca altii sa mi-l defineasca. dar acuma m-ai pus pe ganduri. singura intrebare care apare fiind: pe cine as vrea eu sa tachinez:-" sau mai bine zis sa cuceresc:))) :D
    melisa..:D

  • gravatar eh..

    si'uite de-asta te iubesc eu pe tine mijule :P

  • gravatar io

    eram intr-o noapte in Hard Rock si placandu-mi Iron Maiden la nebunie clar am inceput sa scutur si eu pleata pe acolo pe langa mine fiind inca vreo catziva tipi adevaratzi :)care dupa o piesa se gandeau sa se retraga ceea ce au si facut . bun am ramas singura nu dupa mult timp se intorc si am cam renuntzat la scuturat plete au inceput o discutzie care suna cam asa : mai eu de azi nu mai sunt misogin :)) altul intreaba de ce poi nuit-te la tipa asta de 4 piese scutura pleata nu sa oprit de loc tot respectul frate pe mine nu ma tzine ceilaltzi aprobandu-l deci tot respectul adevaratzi domni .

  • gravatar giku
    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
  • eh.. multumesc.. si eu ma iubesc... uneori.. alteori ma urasc... e ciclul vietii:D
    rada... aia nu prea cred ca erau misogini din moment ce si-au schimbat asa repede convingerile in baza a unui fapt minor...
    gikule vin pana la tine sa iti zic de ce ti-am sters comm-ul:D

  • gravatar Ty

    http://bbs.311.com/forums/showthread.php?t=14326

  • mai eu am ras...si acuma vine intrebarea ta: fata sau ficior?:))...pai fata realista sa zic asa...la multe ai dreptate(condusul, uneori ciocolata) dar multe is doar exemple de fete superficiale care nu stiu ce vor de la viata...cu totii le avem, zic eu, chiar si baietii uneori:-p

  • super tare ilustratile iustinel:D
    ma bucur ca ai ras anka, asta e menirea anumitor posturi.. sa faca lumea sa se simta bine:) iar prin celelalte vreau sa va pun la meditat

  • gravatar undercover

    wai ce de-a comenturi.
    demascandu-mi sexul caruia apartin, o sa mentionez ca ii ciudata eticheta de misogin pentru cineva care pur si simplu stie adevarul si le spune si altora.
    Nu-i misoginism sa spui ca baietii is mai "tari" ca fetele. Numa intreaba-te, daca ar tb sa fii operat, in cine ai avea incredere mai mare... in tanti doctor sau in nenea doctor? Sau, cum te-ai simti daca ai sti ca o femeie piloteaza avionul in care calatoresti? Cate laureatE are premiului Nobel sunt, raportat la numarul laureatilor? Cine a fost primul, Adam sau Eva? De ce tot timpul in concursuri, daca apar participantE, jocul trebuie sa coboare standardele?
    Nu zic asta ca sa va desconsider sau ca sa ne laudam cu "barbatia" noastra (pentru care oricum nu suntem responsabili, nu am ales ce sa ne nastem, chiar daca sunt recunoscator pentru genul meu. Apropo, cromozomul care stabileste sexul unui copil ghici al cui este? Hahhhahahaa). O zic ca... ii adevarat.

  • gravatar Anonim

    ...si cu toate acestea nu se inceteaza a se scrie despre noi :)).da,complexitatea noastra,a "celeilalte specii",intriga si astfel apar idei.si da,suntem in buclulc cand vine vb de "orientare",gatim si lasam dare de ulei prin toata bucataria,alegem ciocolata plina de tot soiul de bunataturi incat nu mai ramane practic ciocolata,ei dar daca nu am fi noi asa oare nu s-ar periclitatea echilibrul intregului univers?

  • gravatar undercover

    daca n-ati fi voi n-ar fi ce echilibru sa se pericliteze - pur si simplu n-ar exista ciocolata cu capsuni. ;))

  • foarte tare undercover:D imi place stilul tau de gandire. pari identic in gandire si idei cu un prieten misogin de-al meu:)) idei care imi plac.:D

    anonimo... imi plac fetele care isi recunosc neajunsurile,dar nu se lasa doborate si gasesc ele ceva care sa le tina capul sus:)

    cat despre echilibru... era o vreme cand era f fain pe pamant.... ADAM era singur si a reusit intr-o zi sa puna nume tuturor animalelor... si erau multe:) si universul era in echilibru. apoi a venit EVA si a trebuit sa plecam de-acasa....

  • gravatar irina

    Mishu, esti misogin?
    :))

  • irinel iti voi da un raspuns simplu:
    da.
    nu.
    nu stiu.
    putin probabil.
    posibil.
    putin posibil
    improbabil.
    nu.
    da.
    adica sa ma explic: iubesc femeia da` urasc modul ei de gandire:D

  • gravatar undercover

    macar ne da un subiect de discutie :))

  • femeile sau eu?

  • gravatar irin

    tu mishule.tu

  • gravatar undercover

    modul ei de gandire ;))

  • gravatar i promisa

    mishu, dear...asta i pusa deja la pastrat.intr'un loc sigur. (asa, doar ca sa sti ) :p

  • gravatar Anonim

    ce fraieri sunteti voi ca trageti dupa noi ca nici daca ati vrea n-ati putea scapa...si DA..sunt fata:P

  • gravatar yo_nella

    din nou..daca nu te-ash cunoaste n-ash rade:)) concluzia?¿ pai man... sunteti tari, suntem interesante... ce sa mai? nici unu nu vrea o barbata de iubita, vreti una care sa va faca sa va simtiti tari si invincibili:D vreti sau nu, vrem sau nu...cum s-ar mai simti mishu bine daca nu ar fi o fata care sa se incurce in toata shtiinta, sa vina el cu tot tactul lui si zambetul ironic sa zica: vai ce prostuta esti, hai la nenea sa iti explice cum sta faza, si ea sa stea sa asculte atenta cu parul dat dupa urechi shi cu ochii mari si sticloshi...k apoi sa faca tot cum o taie pe ea capul, si sa il exaspereze pe mishu...shi asha: viatza e un rainbow, e subiect de discutie si e BLOG ce sa se numeasca "LA UN PAHAR DE VORBA" ....

  • true undercover. si inca ce subiecte:))
    promisa... multumesc.. nu stiu ce ai vrut sa zici... dar daca e ceea ce cred eu... atunci ma simt flatat:)
    anonim mi-am dat seama ca esti fata, dupa logica din comentariu. nu trebuia sa ne mai si spui ce esti:)
    ionela... :))) mi-a placut imaginea.... si apreciez concluzia ca viata e blog.:)

  • gravatar yo_nella

    mishu?¿ m-ai facut detectiv...e ok, ma faci sa imi descopar calitati pe care nici eu nu shtiam k le am:P
    cum sa nu shtii daca under_patura e baiat sau fata??¿?¿?¿?¿?¿ te shtiam cu 5 minute mai intuitiv..nu vezi cum se da de gol? e fishior de cand i-a zis moasha l are ce nu are o fata: cromozomul Y;))
    trebuie putin timp ca sa descoshi pe cineva care vrea sa se mentina in anonimat: "din cuvintele gurii tale vei fi scos fara vina sau vei fi gasit vinovat"... ajungi sa ii cunosti dupa un timp, si chiar anonimatul lor sa aiba o identitate, chiar fara numele din buletin....
    ....si in plus, daca aflam k il cheama gheorghe sau vasâle, sau paraschîv..sau...(nu mai dau alte exemple k cine shtie cine intra pe aici si imi fac dushmani;)) )nu o sa fim noi dezamagiti?¿
    deci: under_patura, iti incurajez anonimatul, cred k e spre binele nostru, si in plus, asha pari si tu mai interesant...ok, hai k parca e un pic rautacios: reformulez: asha pari SI MAI interesant:d....BETTER, NU?
    hasta la próxima

  • gravatar Anonim

    si cei daca sunt fetele asa ?
    poate ca sunt fetele asa doar ca sa va oftice pe voi, na! dati bice fetelor ! (fara a se interpreta!)

    si under_patura este un misogin...se stie :))))

  • gravatar Tania

    HAHAHAHHA...ce bine-am ras Mishule :) ....da...cam ai dreptate ......la unele puncte:)

  • ma bucur ca ti-a placut Tania:)
    anonim.. nu am cum sa nu interpretez:))
    ionela... m-ai bagat in ceata... n-ar fi prima data:))

Leave a comment