mishu vs. mihai... ce alegi?


stau de o jumatate de ora in fata calculatorului si ma simt blocat in idei. as avea asa multe sa va spun si sa imi spun, pentru ca in primul rand, cand scriu aici imi scriu mie.

am decis ca din toamna sa ma prezint ca si mihai. sa renunt la mishu.

mishu... e copilaria mea, spiritul meu ludic, bunadispozitia si jovialitatea mea.

mishu e copil. mishu e cel care te binedispune, e cel care plange cu tine, e cel care iti da sfaturi proaste, e cel care glumeste, e cel care te face sa razi chiar si daca plangi. e emotivul, e mamaosul, spontanul.... sado-misoginul:))

mihai e seriosul. e rationalul. e cel care planifica totul. cel care are raspunsurile dificile de dat la intrebarile grele de pus. mihai poarta ochelari si are mina de intelectual.

mihai e cel care il tine in frau pe mishu.


va fi o transformare dureroasa si necesara. facultatea s-a terminat. copilaria ia sfarsit. de-acum voi fi om mare... si voi lepada ce era copilaros.

de-acum voi iubi... nu doar ma voi indragosti.

de-acum voi fi responsabil.


si eu? mishule.... tu.. va trebui sa ... mori putin. dar de ce????

nu vezi ca in lumea asta nu e loc de romantici? lumea vrea doar ratiune. nu vezi ca lumea nu vrea sa mai iubeasca ci doar sa vorbeasca despre iubire?.


dar, mihai, nu vei putea fi un tot fara mine. stiu.dar nu pot sa te mai arat la lume. cand vom fi singuri, vom putea fi din nou un tot. :((((((( nu ma arunca in uitare... te rog...:((

dar nu putem exista amandoi. dar de ce? pentru ca nu putem. intelege te rog. dar nu vreauuuuuu:((((((((((.de ceeeeeeeeeeee??????????? cu ce am gresit? pot sa ma schimb... te rog nu fa asta..:(( daca te-ai schimba... n-ai mai fi tu. dar ai nevoie de mine. cum o sa iti mai faci prieteni? mihai, te rog gandeste-te putin, nu poti fara mine sa cunosti pe ceilalti, nu o sa mai poti sa ii ajuti. poate nu vreau sa ii mai ajut. poate am nevoie sa ma regasesc pe mine. sa imi redescopar principiile. dar nu poti face asta fara mine. eu sunt tu la fel cum tu esti eu. in lumea mea nu am voie sa fiu dualist. si oricum e ceea ce am decis. si nu te intereseaza ce simt eu? eu nu mai am nimic de spus? ba da. mai ai ceva de spus. ce anume? la revedere. :(((((((((((((((=((((((((((


in fiecare dintre noi este o lupta. unii se lupta cu principiile, altii cu problemele, altii cu ei insisi. dar din cand in cand trebuie sa fie un moment in care sa ai taria sa zici:" azi voi pune punct razboiului. astazi voi alege, indiferent de consecinte."


lupta personala e cea mai puternica... si orice ai alege... tot timpul pierzi.. si tot timpul castigi....


azi m-am uitat in oglinda si am vazut un strain. vreau sa ma vad pe mine.


azi am sa va dezamagesc. stiu. dar.....


28 Comments »

  • gravatar pingu

    eu il vreau pe nenea mishuuuu

  • măi mihai(ţă) schimbarea vine şi nu poţi să te împotriveşti.. mi-am schimbat de curând adresa de mail în ceva mai personal, mai matur: trebuia.. dar tu pentru mine tot mişu vei ramâne indiferent, poţi conta pe asta :)) că doar eşti mai mic ca mine şi îmi permit.. :)) (revin după ce postează şi irina.. :)) glumesc..)

  • gravatar Anonim

    Cred ca ar trebui d-le Mishu sa va gasiti o alta ocupatie nu sa va puneti intrebari de genul asta.Bineineteles ca cele doua personaje coexista de minune nu independente una fata de cealalta.Din cate stiu nu suferi de personalitati multiple.Tre sa fi tu pur si simplu, serios atunci cand dai sfaturi(activata personalitatea Mihai), amuzant, romantic, misogin.Asta esti tu ...Mihai=Mishu in functie de situatie.numai bine.

  • Pacat ca vrei sa te lepezi de cea mai frumoasa etapa din viata ta...tu i-ai dat un nume:mishu. ciudat ca vrei sa cresti,cand tot ce e dincolo de ochii unui copil cast e doar o lume sterpa fara culoare. Renunti?! Nu e necesar sa devenim adulti in totalitate,ei fac doar greseli crezand ca sunt intelectuali. Uneori e mai bine sa ne bucuram de fiecare pata de culoare ce o gasim dinaintea ochilor nostrii miopi. Crestem, ne schimbam in exterior si putin in interior,depinde de impactul ce l-am suferit in aceasta perioada,ca apoi sa ne amagim prin critici la adresa celor ce nu sunt de acord cu ideile noastre. Eu nu mai vreau sa cresc,mi-am oprit timpul... cu drag,lostangel

  • gravatar yo_nella

    da, faci alegerea...esti super tare pentru cateva zile, asta daca esti chiar puternic, dar...apoi revii. Nu poti renunta la tine...vrei sa te gasesti pe tine? imposibil sa te gasesti doar pe jumatate...o lupta trebuie data, mereu ai de ales, in orice situatie, pana si nealegerea e o alegere inconstienta. Ai vrea tu sa fie simplu...well, it´s not. Pana si dorinta de simplitate a lui "Mihai" e tot o influenta a copilului Mishu, nu este o diferenta clara intre Mihai si Mishu

  • gravatar sima :)

    mihai
    mishu...
    eu vreau sa-ti spun mereu "shuai"...
    e un tot din tine...si o caracteristica chinezeasca care ...e ca tine.
    shuai= handsome...
    esti frumosul din tine intrupat in chipul Lui..car e de asemenea frumos

  • gravatar lidia

    mishu,mihai...pentru mine tot cercetashul esti:P

  • Ba, io o sa ma comport ca un copil si la 30 de ani.. eu acu, la 17 ani realizez ca nu prea mai is un coptil, da vreau sa fiu, asa ca daca vreau pot fii.
    In concluzie: eu resping realitatea voastra si o inlocuiesc cu a mea.

  • gravatar seby

    ba...io te vrau tot mishu ca daca te transformi in mihai nu o sa te mai cunosc...si nu o sa mai fi "shu" si ....poti pleca in Alba fara sa ii mai fie la cineva dor de tine si nu o sa mai facem poll sa vedem cine vrea sa te tunzi si ... nu te transforma...te rog:))

  • cipri draga eu cred ca te uiti prea mult la mithbusters.. da no.. concluzie furata: traim in romania si asta ne ocupa tot timpu..

  • corinel... pentru tine voi fi si voi ramane totdeauna nenea mishu:D

    multumesc caline:)

    lavinia... ce sa zic.. nu e loc de dualism:)

    lost angel.. nu ma leapad de ea... ci doar inchid un capitol urias. si acuma o nota personala... nu crezi ca ar fi fain sa raspunzi la comm-uri?:D

    bravo lidia... priveste imaginea ca un tot...:D dar s-ar putea sa descoperi ca ceva va lipsi:-"

    daca razboaiele ar fi simple.. toti am fi soldati.. nu ionela? eu cred ca ma pot regasi chiar daca numa` pe jumatate. ratiunea va ocupa locul emotiei.

    shuai.. multumesc sima:) faina idee.

    cipri... esti pe drumul de maturizare... da` mai ai pana ajungi:)

    seby... shu e cea mai faina amintire pe care o am de cand sunt in cluj... alaturi de celelalte amintiri semnate betyou:)

    caline.. nu mai copia:)) fi original.

  • gravatar i promisa

    hmm...eu am amintiri frumoase doar de mishu. mihai nu'mi inspira cam...nimic. octavian, nici atat! :p ha!
    mishu * persoana de incredere care era prezenta tot timpul miercurea, pt a face inchinarea sa mearga super..
    * grasutu nostru prezent (cred) in fiecare poll, de pe grup :P
    * apropo, shu si hepizzz erau prieteni buni, u know. nu renunta la aceasta mirifica amintire!
    * "na na na na na na na na.......ai fost si esti, vei fi mereu, in veci de veci esti Dumnezeu(yours fav).........ma cunosti cel mai bine, sti cand gresesc....(mi placea mie si la cris)
    * mai era una...hmm..."trimite, Domane, har din cer, TU da'mi mangaiere sa nu pier, azi primeste viata mea in dar..." :))
    * memories.....frumoase.
    somn usor. pt frumusete :p

  • mishu nu copiam.. da am zis si eu sa fiu in ton cu postu lu cipri..

    camitsi.. mio si dat lacrimile.. :D

  • te cheama octavian :O?
    ce nume fain :X
    pe copilu meu david octavian o sa-l cheme :D

  • gravatar Tania Nemeti Frenti

    Servus Mishule! Eu doar asa te stiu :) Imi place cum scrii! Sa nu-ti pierzi simtul umorului...pastreaza-l! Vei avea nevoie de el toata viata! Tania (sora' lui Eni) :)

  • gravatar i promisa

    clapa - :)) "this is the life" mai erau multe de zis...dar am facut un mic rezumat
    copilu' - daca bebele tau va fi fetita ... ce nume ii vei da? (app, sa ai o discutie cu rub si andre, poate le dai niste idei ;) )

  • multumesc frumos camy:) pentru amintirile rememorate aici:D sa stii ceva.. mihai nu are nevoie de somnul de frumusete... el e deja frumos:))

    caline.. sti ce se zice... daca copiezi o lucrare se numeste plagiat.. daca copiezi mai multe lucrari se numeste munca de cercetare:P

    ma simt onorat cipri ca o sa ii pui numele octavian.. desi sunt sigur ca nu te gandeai la mine:D pe al meu baiat o sa il cheme mihai-alexandru;)

    multumesc de compliment tania:) si ma bucur ca ma citesti. de mult nu ne-am mai auzit noi doi:)
    te mai astept pe-aici.

    camy.. eu le-am zis sa ii puna numele mihai... doar asa de aducere aminte.. cine stie.. poate va fi un al doilea mishu... nu neaparat si gras:))

  • Eu i-am zis sa le puna octavian, da nu-i palce la rub, david e prea popular..of.. :)
    Daca ii fata ii pun nume Catrina sau Clarina :D

  • gravatar Anonim

    mihai! imi vine sa zic mihai si numa ca toti il vor pe mishu :D is sigura ca o sa'mi placa sa'l descopar pe mihai. Adevaru'i ca Solomon are dreptate: orice lucru isi are vremea lui...mai mult "orice lucru El il face frumos la vremea lui". Domnu sa'ti binecuvinteze trairea!

  • toti ne schimbam...fara sa planuim

  • gravatar Anonim

    da' ce e un om matur... pana la urma ? in viziunea ta ( ca a mea e diferita) :)

  • iustinel... nu prea cred ca o sa iti placa f mult mihai...:-" ai avut parte un pic de el...:))

    roxanna... ce mai faci mai fata?:)) nu stiam ca esti in cluj. trebe sa mai vorvovim... si sa stii ca e mai bine sa ne schibam prin planuire;)

    un om matur? anonimule... privind obiectiv... un om matur e ceea ce nu sunt eu:)

  • gravatar mex

    intre cele doua aleg oricand Babilon :))

  • gravatar Anonim

    mihai, nu esti in masura sa decizi ce imi place si ce nu :P si daca Mihai ii mai aproape de Dumnezeu prea putin conteaza daca mie imi place sau nu. si daca nu ii atunci precum ti'am zis ...pe degeaba.

  • gravatar vroiam sa imi las numele...dar oare nu ma cunosti fara? da-ti cu parerea

    ce dramatic esti in postul asta..."ba, mai ai ceva de spus: LA REVEDERE!!!" te-ai uitat mult la filme cu james bond si schwarzenegger?¿

    nu e vba de cum te vrea lumea...nici macar prietenii, iar tu spui k ai nevoie sa te regasesti pe tine...deci, ca sa trag o noua concluzie:
    1. MIHAI e ceea ce vrea lumea: rational, serios
    2. MISHU e ceea ce simti cand esti tu singur, ceea ce ai aratat lumii si se arata vulnerabil, cald, prietenos

    eu cred k atata timp cat va exista blogul asta vei fi un mishu:D

    ps: :))=)) discutia dintre Mishu si Mihai, reprodusa mai sus, seamana foarte, ash zice chiar extrem de mult cu discutia dintre o femeie si un barbat;))=))=)) te las pe tine sa decizi care e care... deep cut?¿

  • Si totusi ieri cine ai fost?

  • m ai inspirat la un articol pe blogul meu:P

  • vroiam sa imi las numele...dar oare nu ma cunosti fara? da-ti cu parerea .. sincer ma supra apreciezi.. deci habar n-am cine esti:)
    da` multumesc de comm.:D

    daphne... ieri cred ca am fost mishu:D

    anka... am citit:) ma bucur cand inspir oamenii:)

Leave a comment