hai sa ne despartim... da` pe mess...



am avut ideea postului astuia de ceva vreme, dar nu m-am indurat sa il atac. recunosc ca mi-a fost inspirat si de catre blogul lui snoopys, aka bumbut;)) dar si de evenimente recente din vietile prietenilor mei si nu numai:D

pare-se ca e tot mai la moda relatia virtuala. adica aia care incepe cu o poza pe haifaiv sau feisbuc sau orice alt sait de matrimoniale in care iti incarci poze si ai o sectiune in care te vinzi, a, pardon te descrii:-"
apoi dupa ce ai vazut poza si iti place produsul, faci rost de un aidi (pentru cei care nu stiu ID inseamna Identity Data) de mess, skype, msn, aol sau mai stiu eu ce se mai foloseste..(desi am auzit ca la moda e twitter-ul acuma).

dupa ce faci rost de aidi, incepe cu adevarat munca de persiuasiune si adormire a simturilor celuilalt printr-o tactica de guerila demna de invidiat pana si de Che. vanatoare de invisible, buzzuri aiurea, intrat abuziv si inceput discutii despre cat de paralelogram e viata, gasire de puncte comune, mult ras... ras despre orice, chiar daca nu se rade, cel putin se trimit emoticoane zambitoare ca sa nu se simta jenata cealalta persoana...
apoi.. trecem la pasul 3. uebchem. asta e unul din momentele definitorii... se incearca descoperirea particularitatilor persoanei respective. asta e "momentul". daca iti place cum se prezinta in uebchem, treci la punctul patru, daca nu... incepi aici demersurile pentru incetarea relatiei virtuale.

pasul 4 deobicei incepe cu o invitatie:" auzi, vezi ca am sa trec prin fata geamului tau, asa intamplator,... n-ai vrea sa iesi pe geam la o poveste?" si apoi se asteapta tremurand sa apara mesajul pe monitor:"shopfronel/nika is typing a message"... moment in care bulgari de apa cu sare se rostogolesc pe spatele, fata, umerii, capul, picioarele, tastatura ta si timpul se opreste si te-apuci tu sa il impingi... evident. celalalt nu trebuie sa simta niciun moment incordarea ta, asa ca pe parcursul raspunsului fie se opreste camera, fie zici ca trebe sa iesi putin din camera:-" cand vi inapoi deja ai trecut la pasul 5: intalnirea:D

asta lasand la o partea mirarea celeilalte persoane care inca se intreaba de unde stii unde sta... mirare care i-o spulberi printr-o fraza sugestiva:" te-am gugalit".
well de-aici fiecare are alt mod de desfasurare a intalnirii si eventual a viitoarelor intalniri.
in asta nu ma bag:Dasa ca vom sari peste aprox 3 pasi si ajungem la pasul 9.

cand incepi sa realizezi ca ceva nu mai e la fel. parca nu iti mai da atata atentie pe mess, parca nu mai rade pana la urechi la glumele tale seci si simti ca parca s-a racit... iar cand intrebi ce ii baiu( care e cea mai mare prostie care o poti face) ti se raspunde: "nimic :) ".

well cand primesti un astfel de raspuns, deja poti sa iti pui cu adevarat intrebari si sa iti faci griji: urmeaza pasul 10, despartirea.

:D si asta e motivul postului meu:D cum se realizeaza despartirea pe mess? hai ca stiti, fiecare din voi ati facut-o cel putin o data:D

pai in primul rand, te echipezi cu un aer de indiferenta, apoi incepi o conversatie care poate dura intre 10 minute, pentru cei care au fost superficiali si pana la 3 ore, pentru cei care au investit sentimente cu duiumul in relatie:)in conversatie, sunt momente de impacare, de nervi, de hug, de kiss, de imi pare rau... si my all time favorite:" da` nu esti tu de vina... sunt eu"=)))))))))

si cateodata se incheie conversatia cu:" sa ai o viata fericita","multumesc, si tu" sau nu:)) depinde de om.
apoi urmeaza partea faina a despartirii: aia cand te apuci sa stergi poze, mail-uri, poezii, adrese, filme, muzica, tot ce ti-a trimis ea/el, sau tot ce iti aminteste de persoana respectiva... si apoi pui un film bun... plangi un pic... sau nu... depinde de film...

la finalul filmului te ridici din pat, te duci lenes la calculator, deschizi browser-ul de net, tastezi: w w w. haifaiv. com, intrii in cont, si incepi cautarea de poze:)life is brilliant....da` omu ii si mai si:)) evident ca n-am atins subiectul cu statusurile... da` poate intr-un post viitor:D

sunt si mai multe care nu le-am atins dar riscam sa fac o adevarata epopee aici si nu ar mai fi citit-o nimeni.
asa ca daca vreti o continuare ziceti-mi.
numa` bine.

45 Comments »

  • gravatar verde mic şi ăla

    foarte tare :))

  • mersi:D

  • gravatar seby

    bravo mishu! vezi ca te-o inspirat delta?:))
    baga si continuarea!;)

  • apoi sebica draga nu cred ca delta e de vina.... cat despre continuare... se pare ca va urma ca am avut mai multe cereri de continuare...

    intrebare: va regasiti cumva in ce am scris?;))

  • gravatar şi verde mic ăla

    daaaaaaaaaaaaaa.. no comment :))

  • gravatar Diana

    :)) tare. da' auzi matzule...te regaseti si tu cumva in ceea ce ai scris azi?:)) :*

  • gravatar Anonim

    de ce esti asa sigur ca fiecare dintre noi a trecut cel putin o data prin asa ceva?

  • si verde si si mic si si ala.... si la mai mare?:-?:))

    diano, normal... altfel nu scriam:D

    anonim, nu sunt asa sigur... sunt sigur doar:)
    si asta doar pentru ca traim intr-o era digitala si intrinsec a bitilor. plus de asta, e mai usor asa si mai painless decat fata`n fata... si oricum... se poarta:) tu nu ai facut-o niciodata?

  • gravatar melisa

    tulburator moment chat-ul asta :))
    oare exista cineva care nu a trecut pe aci?
    unii s-or implicat prea mult, s-au casatorit deja cu persoane cunosute pe net si abia apoi au vazut ca nu merge :((
    cam "prea" tarziu a venit faza cu despartirea...
    trist ,dar adevart

  • melisa problema e ca prin chat-ul asta tu vinzi o imagine si la randul tau te indragostesti de o imagine.
    rareori se intampla ca imaginea de care te indragostesti sa fie aceeasi ca si cea din realitate.
    cat despre cei care s-au insurat asa... well, au avut curaj...:)

  • gravatar melisa

    ca a venit vb de status-uri....
    hai sa te intreb de avataru' tau ... ce e cu poza aia? semnfica ceva special ? as fii curioasa de istoria ei ... sau e doar o mazgaleala in paint?

  • pai melisa, cine reuseste sa imi descifreze avatarul... inseamna ca e o persoana cu multa imaginatie si ratiune in acelasi timp:)
    daca va fi fata... cine stie... poate va fi viitoarea mea sotie:))

  • gravatar yonne

    :)):))(real laugh)
    mishu, e super tare...apropo..am descoperit cel mai tare film, pentru fete, si nu e k "a walk to remember" sau "another ciderella story" sau etc, e in sfarsit unu ce trezeste lumea, in special fetele la realitate: " HE´S JUST NOT INTO YOU", deci cel mai tare...

  • gravatar lidia

    lol lol...super tare....vrem si continuarea....

  • ma bucur ca te-am binedispus ionela:D
    astept sa promovezi un film si pentru baieti...:-"

  • bine lidiuco. se rezolva:))

  • gravatar yonne

    pentru baieti..deja aveti prea multe:P
    de cand a aparut "hitch" asteptam replica pentru fete...a meritat asteptarea...;));))

    si nu e vba k m-ai binedispus, mai mult, cred k m-a jenat prea mult adevarul spuselor tale, asa k am ales sa rad de prostiile mele... dar presupun k e ok, daca promit sa fiu cuminte de acum incolo:-" ;));))

  • nu fa promisiuni pe care nu o sa le tii:-":))

  • gravatar Anonim

    Se vede ca ai trecut si tu prin asta :)

  • gravatar yonne

    era o presupunere:P

    daca vrei sa continuam, trecem pe mess, dar numa daca dai web:))=))=))=))=))

  • gravatar yonne

    a, si, apropo, eu nu mai vreau continuarea...mi-e frica de ce o sa scrii la status-uri...pentru k de prea multe ori te legi de statusurile mele...:-"

  • anonim... recunosc ca am trecut si eu pe aici de vreo 3-4 ori:-" ... si inca nu m-am saturat:))

    yone... nu-ti dau web... ca mi lene sa vin pana in spania... asa intamplator.. cat despre statusurile tale... well... no comment... yet:D

  • gravatar ieu

    ...ma simt onorata ca te-ai inspirat din postul meu si ca ti-a adus ceva vizitatori in plus decat de obicei..si eu am scris despre asta..deci si eu am patit..dar nu-i stres haifaivul inca merge..faisbucul la fel:P...
    ...tocmai m-am trezit dintr=un somn de 2 zile fara net..upc sucks..in fine..si mi-am dat seama ca fara net nu deschid calculatorul..cred ca e un moment bun pt sinucidere sau net rehab..plec ca mi se arde mancarea si iar trebuie sa mananc hamburgeri scosi la imprimanta...felicitari pt post..mai bun decat al meu..recunosc...

  • bumbut mersi de idee si de vizita:D
    cat despre rehab-ul de net... cred ca avem toti nevoie de el:)
    la mine o fost o saptamana fantastica fara net,in capatul tarii:D
    si se pare ca mi-a si folosit:D

  • pe cat de amuzanta ar fi postarea ta pe atat de adevatara e, traim intr-o lume unde lumea virtuala va inlocui cea reala, lumea ar prefera decat sa mearga o ora la o plimbare in parc mai bine o ora stat si vb pe mess

  • cody.. si sa nu uitam de uebcam:D
    apropo, imi aduc aminte de un banc:" doi internauti stateau de vb pe mess, la un moment dat unu dintre ei zice:"ui ba ce ninge afara!!!" la care celalalt ii raspunde:"serios? da-mi link-ul sa vad..." "
    cred ca asta zice totul:)

  • Hahahah...mi-a placut mult ce-ai scris! so true....dar trebuie sa-ti spun ca mai sunt si cazuri fericite, oameni care se casatoresc dupa ce se intalnesc pe Hi5!!! ei, nu chiar imediat, bineinteles dupa lungi conversatii pe mess, skype, telefon, apoi intalniri in alte tari decat in cele in care locuiesc......poate o sa-ti trimit povestea mea si a lui Flo pe e-mail ca e interesanta :)

  • mersi tania, ar fi o chestie sa imi trimiti:D

  • gravatar C.s. :))

    bravo Michelle... :)) ai un post semeţ.. :>

  • mersi sisi:))

  • gravatar pingu

    nenea mishu, referitor la avatarul tau...se pune daca mi-ai zis tu ce inseamna?:)) =))

  • gravatar printrenori aka cercetashul aka <><

    nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • gravatar Anonim

    Trist dar adevarat. Din pacate in zilele de azi ne adancim zi de zi din ce in ce mai mult in mizerie ,minciuna si singuratate; de ce singuratate? petrecem ore dupa ore in fata monitoarelor , comunicam, zicem noi, avem prietenii, cu sutele...pe site-uri (pe cati din ^prietenii^ ce ii ai pe hi5 ii cunosti personal? ) ca in viata reala, zero. Cati dintre cei cu care tastezi non-stop iti sunt cu adevarat prieteni, dispusi sa te ajute si sa iti fie alaturi indiferent de probleme? Internetul patrunde tot mai mult si ia stapanire peste noi. Referitor la ceea ce ai scris,foarte corect, dar astea nu se pot numi relatii , ne mintim pe noi, nu ai cum sa cunosti in totalitate o persoana nici dupa ani petrecuti alaturi de ea (LIVE) d-apoi dupa cateva discutii pe net. Plus ca, toti se ^combina^ pe net, normal , e usor, rapid ,la indemana si cel mai important putem intruchipa cate fete vrem noi .Dar de ce ne regasim in toata minciuna asta? Pentru ca acopera una din temerile noastre..si anume aceea de a ne exprima sentimentele intr-un mod sincer,liber in fata cuiva. In spatele ecranului poti fi cine vrei..da cine esti tu defapt? Si te mai intrebi de ce esti dezamagit/a de cel/cea cu care te intalnesti dupa ce ati comunicat pe net..sau el/ea de tine? Simplu...raspunsul esti tu..MINCIUNA si frica de a fi tu insuti.Dumnezeu ne-a creeat atat de frumos si special pe fiecare din noi ,suntem liberi sa dialogam dar noi preferam tastatul , suntem facuti sa iubim dar noi preferam dezamagiri, avem dorinta de cunostere dar preferam sa ne inchegam in propriul vid. E pacat...
    Provocarea mea e sa incercam sa evadam putin in spatiul care ne este destinat practic sa traim, lumea, REALA, sunt atatea bucurii si lucruri frumoase de descoperit. Viata o ai, e darul tau, traieste-o , fii AVAILABLE pentru realitate.

  • gravatar unu mic mic si verde de tot..

    Doamne dar ce fiinta minunata ai gasit sa scrie commentul de mai sus, dar ce cuvinte alese, potrivite..

    hmm.. ce pot adauga? nimic.. foarte bine structurat.. anonim(sigur o fata), ironic , ti`as zice LIVE felicitari si nu aici, dar altfel nu se poate acum.. bravo

  • gravatar anonim (sigur o fata)

    ala mic mic si verde de tot :) iti multumesc. E prima data cand comentez pe un blog, am citit postarea de mai sus si pur si simplu am simtit asta. Iar cand vrei ceva, faci.
    Anonim pentru ca numele il dau live :))

  • pentru anonim(sigur o fata) sincer aseara nu stiam ce sa zic. nu ma puteam hotari daca e comment sau post. in ambele cazuri e foarte fain:)

    ala mic si verde, mersi ca mi-ai tinut locul:d

  • gravatar unu si mai mic si mai verde..

    anonim cu siguranta o fata, cum aflu numele tau? live hmm, trebuie sa trecem prin niste etape tehnologice.. :)

  • gravatar azi nu dau nume...

    interesant jocul asta: ne saturam de realitate si trecem pe spatiu virtual, cand nici asta nu ne mai multumeste, sau se dovedeste sa fie tot o imitatie a lumii care odata deja s-a dovedit nesatisfacatoare pentru noi, preferam iar lumea reala...poate pentru k inca nu avem o alta jucarie ce sa ni se para...suuuuper tare :O

    problema e k atata timp cat fugim de noi, oriunde am merge tot de noi dam, atat in spatiul real cat si in cel virtual
    nu poti sa stergi cu buretele, sa lasi tot in urma crezand ca poti sa traiesti o alta viata, in alt loc si cu altii, pentru k poate circumstantele se schimba, dar NOI suntem aceeasi, si pentru a ne placea prezentul si totodata relatiile si viata noastra avem in primul rand nevoie sa ne cunoastem pe noi, sa ne acceptam pe noi, sa ne placem pe noi

    dar am deviat de la subiect...

    oricum, o oarecare concluzie e k nu numai relatiile de pe internet se termina prin despartire, ci doooooh, si alea din "realitate"...internetul il avem la dispozitie..de putini ani, relatiile se rup de mii de ani

    oare cautam o reteta ca sa nu ne mai despartim? sau cautam iar motive si "vinovati"

    incurajarea: e de ajuns sa reusim sa avem o singura relatie care sa nu se mai termine...restul toate se termina printr-o oarecare despartire..reala sau virtuala, depinde de caz...asa k: succes la toti

  • gravatar vorbe sincere

    Buna incurajarea si personal cred ca e si realizabila. Cu cateva responsabilitati. Normal ca majoritatea relatiilor se rezuma la despartiri pentru ca privind la replicile si limitarile intelectuare ale tinerilor din ziua de azi ^traiesc viata la maxim^ , ^profit cat is tanar^ ,tineri pentru care tot ce conteaza e distractia ,fete cat de multe (fara nici o implicare sentimentala) , fitze si smecherii. Dar sa luam ca exemplu o relatie...cu ce ganduri o incepi? pentru ce? ai ganduri serioase? Daca da atunci iti stabilesti anumite principii (de comun acord cu partenerul) , principii pe care le RESPECTI ,indiferent de situatii. Cel mai important lucru e sa-l implicati pe Dumnezeu in relatia voastra, inainte chiar de a o incepe, El va calauzeste mai departe. Daca e prezenta Domnului si iubire orice impediment poate fi distrus. Ce placut e sa stau sa ma gandesc cum va fi sa traiesc intreaga viata cu o singura persoana, cel pe care Domnul il are pentru mine, un paradis de fericire.
    Ce sa faci sa incerci sa duci o relatie de lunga durata?
    - roaga-te , iubeste , accepta (defecte, greseli) , iarta , intelege , ajuta, ocroteste , asculta , comunica , implica-te , fii mai bun...mai ca ISUS.

  • gravatar azi nu dau nume...

    uite...aici cred k am ajus sa comitem prima din multele greseli cand ne referim la o relatie...de unde ni s-a impregnat ideea k doar intr-o relatie de casatorie poti ajunge la asa numitul "paradis de fericire" ?
    Nu cred k Dumnezeu ne-a creat cu scopul sa ne casatorim si abia atunci sa fim fericiti...daca nu putem fi fericiti cat timp suntem singuri, vom duce nefericirea noastra cu noi si in cadrul relatiei...de prietenie, de casatorie, orice fel de relatie

    personal, nu cred k exista o "reteta" pentru o relatie perfecta, ok....cum ai zis tu : Dumnezeu si dragostea, dar sincer, suna fain..dar oare cate casnicii nu incep asa si se termina la fel ca altele care nu incep asa? uitam de factorii: eu si cealalta persoana, care ne schimbam, care, unul dintre noi s-ar putea sa nu se mai lase calauzit intr-o buna sau rea dimineatza nici de Dumnezeu si nici de dragoste...si atunci ce?¿

    Dumnezeu sa ne pazeasca de orice poate fi rau, sa ne pazeasca mintea si inima, ptr k in mana Lui e puterea asta...eu singur/a nu pot face nimik ce sa se atinga de sfera cuvantului "vesnic" si "iubire", pentru ca nu fac parte din natura mea

  • uhm... faine cele 3 posturi:)

  • gravatar alt anonim

    nu numai ca sa stric atmosfera, dar eu n-am experimentat niciodata asa ceva... should I see a doctor?

  • alt anonim... probabil ca da.. din moment ce simti nevoia unuia:-??

  • gravatar neimportant

    trist dar adevarat.
    eu zic ca trebuie sa fii cel putin idiot sa investesti intr-o relatie virtuala, desi tot mai multi o fac.
    Multi = aia care sunt inapţi sa inceapa o relatie live.

  • mda... se cam intampla.

    Dar ce zici daca incepe virtual si se incheie "face to face", la prima intalnire reala? (dupa cateva luni virtuale, la distanta de cateva tzari).

    Tragic :D

    Nu recomand

Leave a comment