salutul romanesc

am ridicat din spranceana aia stanga (desi eu pot ridica din amandoua, pe rand sau deodata, depinde cum am chef) cand am am observat cat interes se dezvolta in jurul salutului romanesc. banuiesc ca stiti faza cu salutul romanesc, o gluma ironica a unui comediant francez la adresa cersetorilor "romani" intalniti la tot pasul nu doar prin Franta ci cam prin toate statele. daca ar fi avut Africa bani... si acolo ar fi fost de-ai "nostri".

s-a sarit in sus ca e discriminare, ca ne lezeaza gluma asta. banuiesc ca de acuma toti or sa ne priveasca cu alti ochi si or sa creada ca suntem niste oameni saraci si care cersim si care furam si dam in cap, contrar cu imaginea ce am proiectat-o pana acuma peste hotare de oameni muncitori si destepti si atotsuficienti si gospodari si primitori de oaspeti si....

oare s-a sarit in sus pentru ca adevarul doare? sau in cazul de fata, jeneaza? pe mine nu ma deranjeaza gluma respectiva pentru ca nu ma regasesc in ea. si cred ca nici tu nu te regasesti in ea. e o gluma si trebuie tratata ca atare.

cand te gandesti ca noi romanii suntem o natie de oameni care stim sa radem de o gluma buna, cum ar fi daca dintr-odata, afland scotienii sau alte natii de bancurile ce le avem cu ei, s-ar simti ofensati ? sincer.. intereseaza pe cineva ca s-au suparat? nu.

hai sa va zic una buna: teo trandafir e deputat. cine zicea oare ca parlamentul si politica noastra nu e un show? uite, acuma vor avea si o moderatoare de calibru. stay tuned for next episode of  "asa-i la noi"

10 Comments »

  • tu esti de parere ca glumea asta o fost buna? trebuia ras la ea?

  • am ras la ea :)

  • gravatar Anonim

    me too

  • daca tot dam dume :
    cica singura victorie militara a francezilor a fost in revolutia franceza

  • apãi... stii cum e, e ok sa radem de mine atata timp cat eu sunt autoironica, dar o gluma a altora despre mine deja deranjeaza... recunosc

    si nu e numai cazul romanilor... in general o persoana cand este ironizata se simte ofensata, atata timp cat ii pasa de aparente... si oare cui ii pasa mai mult de aparente decat romanului? (da, ma refer la telefon de 10 milioane si credit zero, sau numai de bipuri;)) )

  • zici tu ceva acolea yonne. si da... pe mine ma dispera faza cu aparentele.. da` pentru unii e chiar importanta... vorba aia... oamenii mici intotdeauna se vor ingriji de forma si daca mai ramane timp or face ceva si cu continutul...

  • gravatar lavi

    Recunosc sincer ca pe mine nu m-a amuzat..asta probabil ca odata am facut pe translatoru si am aflat parerea unui francez..fara nici un fel de bun simt mi-a spus ca noi si polonezii suntem tigani, nu ne suporta, lumea ar fi mai buna fara noi..si apoi a trecut laalt subiect ca si cum ar fi zis ce frumos e afara azi.Nici eu nu sunt de acord cu cei care ies din tara numai casa intinda mana, dar nu suntem singurii ..si asta pot sa o spun din experienta proprie ca traiesc in afara tarii.A fost o gluma dar care reflecta doar o parte mica din ceea ce cred despre noi.Si aici nu-i vorba de aparente.Ii vorba ca fiecare vrea sa fie judecat dupa ceea ce face el nu dupa ceea ce fac altii..si nu-i placut sa fi pus in aceeasi oala cu altii.

  • gravatar Anonim

    sincer nu imi pasa absolut deloc de parerea altor natii despre romani...daca ei cred ca furam sa creada..daca nu cred sa nu creada..s.a.m.d. ...pt ca nu vom fi judecati dupa cum e poporul roman ci dupa cum suntem noi insine...si asta ii tot ce conteaza!

  • sunt in asentimentul tau anonime

  • gravatar io

    pe mine nu ma intereseaza ce fac ei nici pe ei sa nu-i intereseze ce fac eu . eu pe ideea asta merg si asta suna pt totzi ca sunt straini ca sunt chiar romani . pe mine chiar ma doare la pedala de ce fac altzii atata timp cat nu ma afecteaza cu nimic in mod direct asa ca dragilor nici pe ei sa nu ii intereseze . ce bine ar fi sa ne vedem totzi de treburile noastre si sa nu ne mai uitam in curtea vecinului .dar o remarca traba sa fac : noi mergem la ei sa cersim si ei isi trimit copchii la noi sa fac facultatzi :))sunt atatzia francezi care fac faculta la noi numai eu cunosc vreo 2 la medicina dentara asa ca ....:))treaba lor pot sa zica orice .

Leave a comment