am sa ma intorc....

duminica seara, ne-am strans o mana de prieteni si am dat o fuga pana in cheile turzii. doar asa. sa mai vedem daca sunt tot acolo. sa ne amintim cum arata. sa ne facem niste poze. sa respiram aerul tare de natura. sa simtim iarba verde cum se inchina sub fiecare pas al nostru.

parca de-abia acuma a trecut iarna. iarba verde, cantul trist al greierilor care saluta apusul, stancile intelepte si tacute care priveau la nebunii care urlam descatusati de tacerea impusa de oras. am urlat. mi-a raspuns ecoul. mi s-a parut atat de strain.

in oras nu ai ecou. sunetul se frange brusc in blocurile de beton monstruos asezate. claxonul masinilor e singurul care mai are ecou in oras. noi am renuntat. batalia am pierdut-o cand am crescut. ii invidiez pe pruncii carora nu le pasa de orele de liniste sau de oboseala oamenilor mari.

acolo, pe dalma aceea din chei, mi-am inchis ochii si mi-am intins bratele. pentru o clipa am zburat. i-am privit pe toti de sus. am planat deasupra cheilor si apoi am urmarit furios cursul molcom al hasdatelor. am deschis ochii si-am zambit.

ma voi intoarce. si voi veni cu cortul. stiu eu un loc bun. si acolo imi voi continua visarea. departe de oras. departe de probleme. departe de criza. departe de lumea infranta de beton. departe de strazile asfaltate. si da. voi umbla descult...

9 Comments »

  • gravatar aceeasi eu

    zi-mi te rog locul ala bun. poate apuc sa-mi implant cortul inaintea ta...

  • gravatar Anonim

    hehe..primul lucru care mi-a trecut in mite cand am citit titlul postului..fara sa stiu "despre ce e vorba in propozitie":) a fost am sa ma intorc barbat..de la vama veche pare-mi-se:)

  • heyy si eu am fost dar putin inaintea ta.
    e ft frumos acolo, asa ca iti inteleg intentile tale de a evada din cochilia tuturor greutatilor tocmai acolo :)

  • @aceeasi_eu: ti-l zic doar daca vii si tu cu noi.

    @anonim: nu prea pot sa ma intorc barbat. nu se mai face armata obligatoriu :-"

  • @chryss: intr-o vreme stiam cheile precum imi stiu mainile.... uneori imi era mai acasa ca si acasa.

  • gravatar Dr. Mars

    si totusi unde-i locul ala? ca poate in weekend avem liber.

  • da, is superbe Cheile. Am dat si eu o fuga pana acolo anul asta, dar ceva mai devreme. poate lansezi o invitatie cand mai mergi :)

  • @Dr.Mars: nu pot sa ti-l zic. daca vrei mergem impreuna. facem o gasca mare, o luam si pe aceeasi_eu si va arat atunci locul. ing.Printrenori

    @yonelushka11: poate;))

  • gravatar Anonim

    si eu vreau cu corturile!!!!!

Leave a comment