despre muzica si solutii

pentru mine a fi inconjurat de muzica inseamna fericire. si nu am o implinire mai mare decat sa pot canta. daca cineva ar vrea sa ma pedepseasca, ar fi simplu. sa imi ia toata muzica. sau sa ma incapaciteze astfel incat sa nu mai pot canta.

pentru mine chiar si tacerea are muzicalitate. undele muzicii, simetria ei, intelesul tainic, culorile si formele desenate in mintea si sufletul meu, totul e un spectacol aproape desavarsit. sunt asa de recunoscator ca pot canta. ca am placerea de a canta si mai ales dorinta.

tipul de mai jos canta la chitara. dar n-are maini. canta cu picioarele. si face o melodie atat de placuta. si-a depasit conditia. el e un invingator. ascultati-l. nu o sa va para rau.



imi aduc aminte de o istorioara. se spune ca un magarus se plimba de nebun prin sat si a cazut intr-o fantana secata. si a inceput sa urle. oamenii au auzit si au venit repede. si s-au gandit ei cum sa il scoata de-acolo. si au ajuns la concluzia ca fantana e prea adanca si nu pot sa il scoata, asa ca mai bine sa arunce nisip si sa il ingroape.

si au inceput ei sa arunce nisip peste magarus. asta cand a simtit nisipul pe spate l-a scuturat jos si apoi il calca in picioare. cu fiecare lopata de nisip facea la fel: scutura si calca. si sa vedeti minune, magarusul a ajuns in cele din urma la suprafata.

morala? e simpla. dar va dau un preview si restu intelegeti voi ce vreti. cand ai nenumarate probleme, scutura-le si calca-le in picioare...

2 Comments »

Leave a comment