stau la cozi pe bani....

in sfarsit. azi am aflat raspunsul. intrebarea mi-o puneam de fiecare data cand ma duceam la banci, spitale sau orice alta institutie. stiti care? de ce ii musai sa stau la coada????

azi am stat 45 de minute. si nu la coada. ci am asteptat la ghiseu. si eram singur. aveam de ales in a ma enerva sau a medita. am ales varianta care ma lasa cu mai multi neuroni intregi.

stiu acum de ce ii musai sa stam la coada sau sa asteptam, desi stim ca totul se poate rezolva in 5 minute.

e metoda prin care ni se arata cata valoare avem. in functie de cat trebuie sa stai la coada, asa creste rank-ul tau de om. un om normal va trebui intotdeauna sa astepte. un om important va fi chemat in fata si nu trebuie sa astepte. iar un om lipsit de importanta, va ajunge la ghiseu exact in momentul in care se va inchide. desi statuse toata ziua la coada.

prin alinierea asta tacita, ni se demonstreaza cat de mult contam pentru ei. pentru cei care lucreaza la stat si care, chipurile, lucreaza in beneficiul si in slujba noastra.

e metoda prin care se stabilesc ierarhiile in societate. stiti cum se impart clasele sociale in bogati, saraci si aia de mijloc? ei de fapt realitatea e alta. societatea noastra se imparte in cei care nu trebuie sa stea la cozi, cei care asteapta o vreme si cei care asteapta degeaba.

eu am asteptat 45 de minute pentru o foaie care ar fi trebuit sa o primesc in minim 24 de ore de la depunerea cererii de eliberare. cererea am depus-o doar acum.

oare in ce categorie te incadrezi? daca vrei, ma poti angaja sa astept eu si pentru tine, oricum altceva n-am de lucru...

1 Comment »

  • Ca trebuie sa stai la cozi nesfarsite ca sa primesti ceva e deja "normalitate" in tara noastra minunata.
    ce zici insa de asteptatul la aceleasi cozi ca sa dai bani statului pe impozite, taxe, etc.? nesimtirea a atins deja apogeul!

Leave a comment