un om=o poveste


imi place sa petrec timp intre oameni, cu oameni... imi place sa cunosc oameni noi, oameni mici, oameni mari.. pentru ca stiu ca fiecare om are o poveste... si mie poate mai mult ca la altii imi place sa ascult o poveste buna...

o poveste buna nu e neaparat cu happy end sau cum ziceau parintii nostrii cu hipiend:)) ci o poveste buna e o poveste care transforma, care nu te lasa pasiv, care te provoaca la o atitudine... si ce greu e uneori sa iubesti pe cineva dupa ce ii cunosti povestea...:-"

cateodata ma simt un vanator de povesti, de destine... si din cauza asta sunt intrusiv si abuziv... si sunt ca un copil rasfatat: nu abandonez lupta pana nu primesc ceea ce vreau:) si strig si plang si rad si santajez emotional pana imi primesc povestea...

stiati ca sunt un bun ascultator?;)

lumea se crede banala. si toti cred ca nu au nimik de spus. ca viata lor e searbada si nu intereseaza pe nimeni. well, I care:D

si nici un destin nu este fara inteles. daca toata lumea ar fi constienta de puterea lor si de povestea lor... si si-ar asculta povestea prin mine... adica cum le-o vad si cum le-o ascult eu... cred ca ar scadea rata depresiei vertiginos.

ti-ai ascultat povestea ta?

niciodata nu incep o discutie la fel... dar tot timpul ajung la: spune-mi ce te caracterizeaza pe tine? moment in care lumea se blocheaza... si incearca tot felul de raspunsuri fortate...

s-a terminat cafeaua.... ma apuc de treaba.
cine imi zice azi o poveste faina?
numa` bine...

11 Comments »

  • gravatar Anonim

    singura realitate pe care o poti povesti este decat ceea ce vezi,ce auzi,ceea ce intregistreaza simturile umane,ceea ce gandesti ..aceasta`i relitatea constiintei,continutul psihologic ..oamenii din ei insisi nu pot iesi ..orice ar face ..nu pot descrie decat propriile senzatii,imagini ..nu putem vorbi onest decat la persoana intai ..
    de cele mai multe ori,povestile despart oamenii "tati" :))
    jurnalul e sec si nesemnificativ ..gandul conteaza ;)
    m.Ari :P

  • Poza ta de la header ma inspira :D

  • Anonim cam citeaza Camil Petrescu, sa fie un elev de clasa 12-a?:), sau doar pasionat.
    Oricum, nu zice rau.

  • gravatar yo_nella

    da...esti un bun ascultator

    y

    cada persona es un mundo:D

  • pufule... asa te-ai gandit tu?:D:))

    si pe mine ma insipra cipri... da` incerc sa nu o bag in seama:D

    ovi.. si ti-a placut cumva camil petrescu?

    ionela... te rog tradu-mi ce mi-ai scris...:))

  • gravatar yo_nella

    "fiecare persoana e o lume" ...
    ..de ce tineam minte k intelegi spaniola?:-"

  • gravatar Ade

    am citit ce ai scris aici ca mi-o plaut titlul. 2 chestii:
    1.anonim o zis ca jurnalul e sec si nesemnificativ-fals
    2.ce ai scris imi aminteste de o seara la vanatori de rev...numa noi 2:x ai zis "lumea se crede banala. si toti cred ca nu au nimik de spus. ca viata lor e searbada si nu intereseaza pe nimeni. well, I care:D" uel...do you really care? adica...eu cred ca nu poate sa-ti pese in adevaratu sens al cuvantului:D

  • 1."1.anonim o zis ca jurnalul e sec si nesemnificativ-"fals" ".
    poate spune cineva ca si asta ii la fel de fals:), si ar avea aceasi dreptate ca si anonim, sau ca si tine, ca nici unu nu ati argumentat.

  • gravatar ade

    hmm...ma gandeam cum sa argumentez...dar nu stiu, poate ca numa pentru mine jurnalul inseamna mult. sec nu poate fi ca are amintiri pe care poate le-ai uita daca nu le-ai citi acolo...nesemnificativ...nici asa, ca poate daca ai scris despre cineva intr-o zi s-ar bucura sa vada ce parere aveai tu despre el candva:) mai bine nu stiu argumenta...oricum, cred ca ma voi surprinde pe mine citindu-l daca voi avea chef vreodata...

  • Si ai sa primesti ce vrei si uneori cu fara prea mult efort si atunci? Atunci ce ai sa faci? Ti-o fi placand sa auzi povesti, dar dupa ce se intampla cu ele?

  • gravatar Anonim

    dar vai ..toate comentariile au legatura cu anonim :-j
    si ..da kishu ..citez din Camil Petrescu ..ceea ce inseamna ade ca nu sunt spusle mele in totalitate ..
    si acum sa argumentez .. "jurnalul e sec si nesemnificativ.."
    cand am postat acest citat aici ..m`am gandit ca scriitorul Mishu si`a ridicat privirea in larg, cu indrazneala si speranta de a iesi din el însusi..bineinteles ca el ar fi dispus sa asculte ore in sir ..povesti ..lucruri care nu`l intereseaza ..dar pe care totusi cineva trebuie sa le asculte ..si ghinionul pica pe el ..exact la asta m`am referit cand am spus ca e "ceva" nesemnificativ ..cat despre sec ..sa fim seriosi .. :-j ..cine vrea sa asculte ..sau sa citeasca ceva lipsit de entuziasm ..

Leave a comment