ganduri si intrebari retorice..


azi am chef sa rad. am chef sa iubesc. azi am chef sa traiesc:)

am realizat ceva. atunci cand esti deprimat si vrei sa iesi din deprimare... nu trebuie sa te inchizi in tine ci trebuie sa te inconjori de prieteni. sa ii lasi sa iti fie aproape.

cat de mult te poti deschide fata de cineva? adica care e limita invizibila care o poti trasa astfel incat sa nu dezamagesti oamenii din jurul tau si totusi sa fi cinstit cu ei?

am incercat un experiment zilele astea. si am incercat sa fiu foarte sincer si deschis. rezultatul m-a socat. cu cat esti mai sincer si deschis cu atat te vei lovi de o atitudine ostila de la ceilalti.

nimeni nu mai crede oare in sinceritate azi?

preferam o minciuna nevinovata, o idee amagitoare in locul adevarului? pare-se ca da.

nu vrem sa fim raniti. nu vrem sa ranim. asa ca devenim maestrii in arta diplomatiei.. si nu mai spunem ce gandim, decat prin aluzii bine ascunse in jumatati de adevar menite sa induca o stare de confuzie. pericolul e ca ajungem sa ne pierdem pe noi in confuzie si sa nu ne regasim.

ne place confuzia. cata vreme putem plasa un om in confuzie, nu trebuie sa ii aratam cine si cum suntem. pentru ca e prea preocupat sa iasa din confuzia in care l-am trimis incat nu se mai gandeste sa puna intrebarile cu adevarat importante....

interesant.

cea mai sfasietoare intrebare care am gasit-o pana acuma e urmatoarea:

"Dar Fiul Omului, când va veni, va mai găsi, oare, credinţă pe pământ?"
eu sper ca da....

23 Comments »

  • gravatar yo_nella

    ma mishu..nu mai pune posturi din-astea k nu ti le mai comenteaza lumea k nu mai au nimik de adaugat sau de scos:P

    frumos;)

  • gravatar Mars

    felicit. te.

  • iustinel... 10 intamplari ciudate si-o minune...:D sau ce ai vrut sa zic prin asta?:D

    ionela.... la posturile mele nu trebuie sa adauge sau sa scoata nimeni si nimik. ideea comm e daca iti place sau nu iti place. daca te regasesti sau nu te regasesti in ceea ce scriu eu. dac intrebarile mele sunt si intrebarile tale. si eventual.. avand in vedere cate intrebari pun... astept cate-un raspuns:)
    mars... multumesc. iti.:D

  • gravatar Ade

    cum sa te deschizi in fata cuiva cand stii ca nu se poate abtina sa nu zica la altii?:D
    mai bine iti scrii un jurnal ;)

  • Cat de deschise trebuie sa fie granitele noastre?:)Daca fata de o persoana macar nu sunt 'tufisuri' o sa fim doar seci (in cel mai bun caz)

  • ade ai ce ai tu cu jurnalul:))

    ovi... interesanta ideea cu tufisurile:) merita explorata:)

  • am citit de 2 ori postul ca sa pot scrie si eu un comentariu.
    Din punctul meu de vedere, ca am si eu unul, orice persoana se deschide celor din jur atata de mult cata in incredere are in ei.
    Eu, fata de tine ma 'deschid' altfel si fata de nustiu care, altfel, tie pot sa-ti zic unele lucruri si lu' nusj care alte lucruri, poate mai 'deep'.
    legat de intrebari si confuzie : cand la mate, profa intreaba daca am inteles si care nu o inteles sa intrebe ceea ce nu o inteles, dec e rare ori rdica lumea mana ?
    prefera sa ramana in confuzie decat sa intrebe, cam toti gandesc ceva de genu : n-am inteles, dar daca nu ridic mana cine va sti ?nu-s curios daca n-am inteles atata timp cat lumea crede ca am inteles.

    vine si interbarea retorica : daca azi sunt 0 grade si maine va fi de 2 ori mai frig, cate grade vor fi maine ?

  • gravatar Mars

    daca astazi sunt 0 grade celsius si maine va fi de 2 ori mai frig -> maine va fi de 2 ori mai putin cald. in scara absoluta de masurare a temperaturii, Kelvin, 0 grade Celsius corespund cu 273,15 Kelvin. asa ca de doua ori mai putin cald inseamna 273,15 / 2 = 136,575 Kelvin, ceea ce in scara noastra, Celsius este echivalent cu -136,575 grade Celsius. Asa ca daca astazi sunt 0 grade, si maine va fi de 2 ori mai frig, ti-as recomanda sa nu iesi din casa si sa iti strangi toate termometrele pentru a nu exploda.

  • ăăă..tencs...mars...

  • Mars =))

  • mars, nu am vrut sa pun o intrebare din domeniul tau.
    let me try again.
    de ce tin femeile gura deschisa cand se dau cu rimel ?

  • gravatar Mars

    e o chestie psihologica. in general perceptia senzoriala dintre fanere (in acest caz gene) si tegument nu este diferentiata constient. asa ca "ele" au impresia ca isi intind pielea (ridurile) si ca le devin genele mai lungi, totodata fiind mai accesibile procesului de rimelare.

  • hmm...dar de ce atunci cand apare o noua mancare pentru caini cei ce au facut-o zic ca e mai buna ca cea precedenta desi nu au gustat-o ?

  • gravatar Mars

    de unde stii ca n-au gustat-o?:))

  • gravatar Mars

    auz... da' daca inotul e bun pentru slabit, cu ce au gresit balenele???

  • pai balenele inoata in ape reci dinaia nu pierd greutate si tot ce mananca se depune.
    grasimea le protejeaza de frig :D

  • Si totusi, limita invizibila pe care s-ar zice ca am putea-o trasa fara ca celalalt sa o vada ramane de cele mai multe ori invizibila si pentru noi.
    Ramane, cred, ideea de "linie" pentru ambele parti ce "discuta"(verbal/nonverbal), un simplu concept, un acord nescris.
    De multe ori esti ceea ce accepti a fi, de data asta sa fii chiar tu propria ta linie?

    O seara asa cum ti-o doresti!

  • mars si cipri... ce probleme aveti si voi:))
    si din cate tin eu minte intrebarile retorice sunt fara raspuns:-" :))

    daphne.. sa fi tu o propria ta linie... uhm... interesant concept. merita dezvoltat.:)

  • gravatar Anonim

    De ce ridica cainele un picior din spate cand face pipi?

  • U are right in legatura cu confuzia....si Isus va gasi credinta daca ramanem noi credinciosi caci El e mereu!

  • multumesc anka. cat despre credinta... de-aia mi se pare mie a fi sfasietoare intrebarea, pentru ca daca privesti in juru-ti, la crestini, o sa vezi cum se topeste credinta lor la soarele dogoritor al ispitelor....

  • yup...u are right, dar ca sa adancim putin problema, daca tot vedem asta facem noi ceva ca sa o schimbam?

  • anka... ar trebui sa facem... da` parca obosim sa facem si sa nu prea vedem rezultate.. Domnul sa ne ierte nestatornicia...

Leave a comment