ai vrea sa uiti?


cati dintre voi uitati sau ati inceput sa uitati?

ce fain ar fi daca am putea avea putere asupra procesului de uitare.

oare cum ar fi sa uitam selectiv? sa nu iti mai amintesti momentele neplacute cand i-ai dezamagit pe cei dragi, sau cand ti-ai rupt ceva si urlai de durere?


pur si simplu sa uiti anumite chestii pe care vrei tu.nu sa le omiti, ci sa le uiti.

sa uiti ca traiesti in romania:-"
sa uiti ca ai votat-o pe eba sau becali sau vadim ca sa ajunga in PE.

sa uiti ca nu ai bani si mancare. sa uiti ca esti nefericit.

sau daca esti masochist... sa uiti momentele fericite si candide si sa iti amintesti numai momentele dureroase:))

sa uiti ca ai o ura pe cineva... sa uiti sa pui ceasul sa te trezeasca la 6 si sa lenevesti pana la 10. sa uiti sa pui zahar in cafea si sa iti provoace o grimasa de amar :)))


stiti ce as vrea eu?

sa uit sa ma stresez. sa uit sa ma mai analizez interior. sa uit de mine:)

azi am pus un nescafe 3 in 1 in cana si am uitat ca l-am pus... si am mai pus unu ca sa fiu sigur... acum cafeaua e tare. imi place asa. parca timpul trece mai incet acum si eu ma mishc mai repede prin el. e faina senzatia.


azi am uitat sa iti spun: buna dimineata. esti frumoasa. poate am vrut sa te uit azi. tu esti uitarea mea.


am uitat sa gandesc... asa ca uitati concluzia:


o batranica merge la farmacie si intreaba:" aveti acid acetilsalicilic?". la care farmacista raspunde:"adica aspirina?". baba dandu-si o palma peste frunte, raspunde:"asa, mamuca, uitasem cum ii zice..."


numa` bine


p.s.: se spune ca cine are constiinta curata, are memorie scurta. spune-mi, tu te simti impacat cu tine?

19 Comments »

  • gravatar irina

    da' sa uiti ca ai pus zahar in cafea si sa mai pui inca pe atata si sa simti o grimasa de dulce de-ala "amar":))
    la asta recunoaste ca nu te-ai gandit;)

    te-am inspirat.stiu asta deja.
    buna dimineata si tie.mersi stiam ca sunt frumoasa.

  • :D:)) ce m-as face fara tine irinel? atatea idei bune intr-o singura persoana... sigur nu esti baiat?

  • gravatar irina

    sigur sigur.
    si ii multmesc lui Dumnezeu pentru asta:)

  • curajoasa afirmatie:D vezi... de-aia te plac eu:))

  • gravatar i promisa

    imi permit sa intervin in aceasta mirifica discutie.:p
    si eu as vrea sa uit o gramada de lucruri care le tot aflu despre alte persoane...si nu's putine deloc. probabil as fi mai linistita asa...

  • promisa... nu era o mirifica discutie... ci doar asa:)) esti binevenita:D
    am auzit ieri o vorba:" indiferenta.. cata fericire e in tine" asta referitor la daca ai uita ai fi mai linistita;)

  • gravatar irina

    stai
    ce e asa mirific?
    :-?

  • gravatar undercover

    ii bun ca nu uiti. Ce-ti doresti? Lumea aia la care visam cu totii? N-o s-o avem. Si bine ca nu suntem multumiti. Bine ca-ti doresti in alta parte, cu altcineva, altfel.

  • pai irinel raspunsul e simplu... e mirific pentru ca particip si eu in conversatie.

    undercover... ma intrigi. cine esti?
    :) nu ca m-ar chiar interesa... da` imi ridici semne de intrebare...

  • Eu cred ca uitam numa lucrurile care nu ne plac...
    De exemplu, eu nu-mi pot explica de ce uit adesea sa-mi fac temele :))

  • gravatar Anonim

    hm...in cazul meu...uit unele detali...care n-ash vrea sa le uit......chiestiile naspa din trecut..nu pleaca so....mai mult decat uitat...as vrea sa ma intorc in timp sa schimb multe.....nah...si nu ma semnmez..ca sti tu cine sunt..:*

  • gravatar yo_nella

    ce dush rece va fac..m-am trezit binedispusa..deci: ce a fost trece, ce vine, o sa treaca si aia...ce rost mai are sa te uiti atata inapoi si sa te stresezi pentru ce vine? capul sus, spatele drept si joaca-te k un copil...bucura-te de soare, de mirosul de seminte prajite, de pietrele pe care le ai pe strada si in care poti sa dai cu piciorul si sa te lovesti si sa zici: sa nu ma vada vreo fata, sa nu creada k seaman cu ele:-" remember postul despre cum e sa fii copil? noah...nu te mai gandi atata la ce te poate afecta sau la ce nu, fii fericit pe moment, si sa faci si pe cei de langa tine fericiti pe moment..asha..macar cand o sa te gandesti peste 2 saptamani la ziua de azi o sa zici: am fost happy:D

  • gravatar yo_nella

    si da..postul era despre uitare...suntem rezultatul a tot ceea ce am avut si am facut si am experimentat in viata noastra...daca ne place de noi in momentul asta, inseamna k am invatat cate ceva din toate...deci au fost niste lectii ce au format o persoana exceptionala ca "mine" la prezent...ar fi pacat ca uitand trecutul sa uitam si lectia...de exemplu, daca ai dezamagit pe cineva(asta k sa folosesc exemplul tau, ma rog, unul din ele) ai invatat sa nu mai faci fapta respectiva k aia dezamageste lumea...daca uiti, este foarte probabil ca sa faci aceeasi greseala...
    noah mishu...ar mai fi multe, dar vorba multa, saracia omului...
    have a happy day:D

  • cip ii buna faza cu temele:))
    anonim... poate stiu cine esti... dar acuma am un lapsus...:D as zice moldoveanca... da` ma abtin:))
    ionela... sigur nu vrei sa iti deschizi un blog? in care sa ma comentezi? cred ca l-as citi cu placere:D
    sunt un om vanitos. si imi place sa citesc despre mine sau sa stiu ca ma diseca, literar vorbind, cineva:D

  • gravatar undercover

    tu_nella
    suna foarte bine faza cu copilaritu, cu piatra, si restu. se creeaza foarte fain imaginea aia in care nu te intereseaza decat sa traiesti si sa gusti fiecare clipa, etc. numa ca... este o problema. e intangibila de oameni normali, sau crescuti. te si contrazici un pic cand zici ca daca te gandesti la ziua cu 2 sapt in urma sa constati ca ai fost fericit, pentru ca imaginea persoanei zugravite nu admite introspectie, sau retrospectie. asta ar insemna deja patarea desenului cu un "porc" de realitate.

  • gravatar yo_nella

    under_patura;))
    mi-a zis mishu k te-ai luat de mine, si mi-a zis sa ma iau de tine...acum il dau in gat, k mi-a zis k daca nu ii plac comm mele le sterge:-", dar am gasit nishte shantaje, si vreau sa vad daca il tine:D
    deci revenim under_patura...ar trebui acum sa te contrazic, k apoi sa mai dai si tu alte comm, sa se laude mishu ce blog comentat are:D dar nu te contrazic...sunt up ´n down most of the time, depinde in ce parte a capului ma bate soarele, deci e ceva normal sa ma contrazic, asta zic eu, daca esti baiat vei zice: nu de-aia te contrazici, ci te contrazici pentru k esti fata, daca esti fata, deja shtiu k s-a gandit mishu la asta...
    dar recunosc k sunt o hope addicted:D mi-ar placea k TOT sa fie bine, sau e doar ionelitza din mine care e indragostita de viatza...si totusi, daca ai speranta k totul e ok, s-ar putea sa fii dezamagit, dar macar esti happy ptr o perioada, daca te cufunzi in descurajare inca de la inceput zicand k tot e trist..si pui si o fatza de EMO, ai pierdut shansa sa fii happy..si sincer, imi place prea mult zambetul mau sincer ca sa il dau pe o fatza emo, nu de alta, dar nu imi place lacul negru pe degetele de la maini:D

  • eu nu recunosc nimik in afara de faptul ca:ionela daca nu te joci frumos iti sterg gandurile:D

  • gravatar undercover

    vezi ca n-am underscore in id :P
    nu mi se pare ca te-ai luat de mine
    nu prea am la ce sa raspund
    asta mi se intampla cand interlocutorul nu isi exprima o pozitie clara (si cand raman fara cuvinte;)))
    banuiesc ca n-o sa augmentam numarul commenturilor pe blocul lui mishu. sau nu acuma

  • gravatar yo_nella

    de parca n-as fi lasat CLAR k nu aveam de gand sa te contrazic, chiar tre´ sa dau citat¿? da "frigurel", cu tine vbesc:-" (tre´ sa iti fie tare frig daca pe vremea asta stai sub patura :D )

Leave a comment