instant human just add coffee


azi n-as fi vrut sa scriu nimic... ca sa va dau ocazia sa mai cititi si restul posturilor mele si sa le rumegati....dar a trebuit sa promit aseara (pinky promise:)) ) ca o sa scriu ceva si azi... cred ca unii tin asa de mult la mine incat chiar le place ceea ce scriu...:))


de asemenea am avut o cerere, legat de topic... si anume sa scriu despre cafeaua de dimineata.


mai am o gura de cafea si se termina. mi-am tinut promisiunea si am scris ceva si despre cafeaua de dimineata.


afara ploua infernal. e cu gheata.imi place cand ploua. imi place cand ma ploua. ma simt curat dupa ploaie. ma simt gata de a o lua de la inceput.


dar acuma nu vreau sa fiu lovit de melancolie si tristete pentru ca azi am reusit ceva ce incercam de multa vreme. azi am facut pace cu mine.


azi sunt impacat cu mine. si stiti cum am reusit sa fac pace cu mine?

simplu... nu m-am mai introspectat.nu mi-am mai cercetat adancurile fiintei. nu m-am mai intrebat ce ma doare. nu am mai incercat sa-mi inteleg si accepta durerea interioara pentru ca m-a apucat un carcel de dimineata la piciorul drept si inca ma doare... si durerea asta fizica m-a facut sa uit de cea interioara.... deci, daca vrei sa nu te mai doara interior... provoaca-ti durere fizica, exterioara... garantat ca functioneaza:D

pentru cea exterioara este algocalmin sau nurofen sau ceva panaceu...


azi nu am concluzie. poate aveti voi una...


numa` bine

9 Comments »

  • gravatar irina

    Mishu, esti genial! ti-a mai zis asta cineva?

    cafeaua de dimineata :">

    o sa iti mai dau idei sa mai scrii (nu ca tu nu ai avea)...dar ca sa vezi ca sunt cu tine si simt cu tine :D

    si eu am destul de des carcel la picior si stiu cum e..te inteleg perfect!
    da' toate trec.nu?
    hai te pup

    buna dimineata.esti frumos;))

  • irina... ma coplesesti... orgoliul meu rade de atata gadilat:))
    multumesc. stiu ca sunt frumos.

  • gravatar Rox

    Hmm...cafeaua= dulcele amar nascut din singuratatea de dimineata...cand renunti la ea,ceva din tine se rupe. Te simti solitar in fata ceaiului de menta aburind...fara prietena ta...cafeaua.

    Mi-e dor de cafeaua de dimineata...

  • gravatar undercover

    (cu riscul de a distrunge aerul metaforic creat in jurul topicului) pace e atuncea cand conflictul e rezolvat, nu ingorat.

  • gravatar yo_nella

    ce are 4 picioare si un bratz?¿
    un pitbull fericit:))

  • Zambeste, atunci cand doare cel mai mult.

  • gravatar salutare_de_la_mare_departare

    Thanks for this one!!! I really enjoyed reading it!!!
    Have a blessed day!!!

  • rox... cafeaua de dimineata e placerea mea. la cafeaua de dimineata imi programez ziua si imi ordonez ideile pentru posturi:)
    undercover... ai foarte mare dreptate. si recunosc ca de multe ori sunt un las, si fug de problemele mele si astept timpul sa le rezolve...

    ionela... mersi de concluzie:))

    cipri, e greu sa faci asta... da` nu imposibil.

    salutare_de_la_mare_departare... multumesc de vizita si te mai astept cu comm-uri:)
    vrei sa scriu si in engleza ca sa iti fie mai ushor?:)

  • gravatar Anonim

    Dacă vă place cafeaua, mergeţi să beţi una grozavă la: http://www.ductape.net/~mass/poem3a.html#DM

Leave a comment