lasati-ma in nebunia mea.


nu stiu altii cum sunt dar eu cand ma gandesc la.... asa isi incepea Creanga depanatul amintirilor... si asa ma simt eu azi.. nu stiu altii cum sunt dar eu...

nu vi s-a intamplat vreoadata sa infruntati viata cu pieptul inainte si sa fiti izbiti atat de tare incat sa nu mai vrei nimik? sa simti ca nu mai ai niciun punct de sprijin?

in astfel de momente incerc sa ma regasesc... incerc sa ma readun.. sa vad unde am gresit si sa incerc sa invat ceva de-acolo...

dar tot in astfel de momente se gasesc destepti sa imi dea sfaturi. sfaturi pe care nu le cer. sfaturi pe care nu le doresc. sfaturi pe care le arunc la gunoi.

in astfel de momente doresc sa fiu lasat in pace. sa sufar eu cat am de suferit. si sa imi revin pe picioare cand m-am saturat de stat in cenusa...

nu vreau sa jignesc pe nimeni.
si multumesc celor carora le pasa de mine.

dar asa de mult mi-ar placea daca mi-ati intelege tacerea si nu ati mai pune intrebari si sa imi dati solutii acolo unde nu sunt. sau sa ma incurajati... just.. don`t.


unul din riscurile in a-mi fi prieten e sa te ranesc. eu ranesc pe cei pe care ii iubesc si asta doar pentru a-i face sa imi simta o mica parte din durere... sa le dau ocazia sa planga cu mine... desi ei interpreteaza altceva.


m-a intrebat aseara cineva daca imi dau seama ca poza de sus... e mai lunga decat spatiul unde trebuia sa fie pusa. si eu am zis ca stiu. si motivul e ca visatorii, romanticii nu se vor potrivi niciodata intr-o lume fixa. nu m-a crezut...

8 Comments »

  • mişu: cred ca ma bag la un episod din house...
    mişu: spor la invatat
    yo: :D
    yo: vizionare placuta.
    mişu: ms
    mişu: te-astept pe blog cu comm:P
    mişu: :D
    yo: sper
    yo: sa ajung..:D
    mişu: ;)

    bun am ajuns.. dar dupa ce am citit, ce as putea spune sa nu stric si eu ceva..? de plans nu plang astai clar, dar sunt alaturi de tine si daca poti sa`mi imprumuti un pic de cenusa ai fi nais (nice) :D.. deci ceptu`nainte si mutra sus.. :*

  • gravatar Anonim

    "sfaturi pe care nu le cer. sfaturi pe care nu le doresc.[..] nu ati mai pune intrebari si sa imi dati solutii acolo unde nu sunt. sau sa ma incurajati... just.. don`t." :-"

  • gravatar Anonim

    http://www.youtube.com/watch?v=6dRybXtqKF8

    toata ziua am cautat piesa asta....stiam toata linia melodica si nici un cuvant din ea

  • pai caline... cenusa e personala... deci nu pot sa iti dau:)

    iustina... multumesc de piesa :*

  • gravatar yo_nella

    ... mijlocul tacerii, cand nu mai vrei sa auzi nimik, cand nici un sfat nu e primit...cand vrei doar sa stai si sa suferi, si crezi ca daca suferi destul trece...sau poate nu trece, dar simti ca acolo tre sa stai...cat de predispusi suntem autocondamnarii..."Acum dar nu este nici o osandire pentru cei ce sunt in Hristos Isus" (ROMANI 8:1)
    poate e doar un alt sfat, dar relax, nu e pentru tine, e pentru mine

  • Si inima lui acapareaza multe mistere ce convietuiesc miraculos: dragostea, ura, teama, nevoia, cruzimea, vulnerabilitatea. Se bat toate cap in cap. O fi din cauza asta? Din cauza asta nu ai nevoie de sfaturi?

  • visatorii, romanticii sunt defapt artisti...si artistii nu vor fi niciodata intelesi...de ceilalti:P so I understand you:)

  • yonela... mersi de sfat:)

    daphne.. probabil ca da...

    anka.. multumesc ca ma intelegi:D

Leave a comment