sufar.. deci exist?




Se spune ca ce nu te omoara te face mai puternic... well eu am alta parere. evident:)) si cred ca ce nu te omoara te chilaveshte (CHILĂVÍ vb. v. mutila, schilodi. e preluat din DEX).


ii cunoastem, sunt de-ai nostrii, ii acceptam si totusi.. ne enerveaza. si de ce ne enerveaza? pai simplu. pentru ca ne pasa:P.

ii vedem ca au probleme, ca sufera din tertze motive si totusi se incapatzaneaza sa ramana masochisti si refuza orice ajutor.

nu stiu voi cum sunteti da` pe mine astfel de oameni ma scot din sarite.

a.. si mai e o categorie de oameni care ma oftica:))) mi-am adus aminte...:D sunt cei care vin sa imi ceara o parere sau un sfat si apoi fac tot dupa capul lor. come on pipal, nu mai veniti dupa sfaturi daca faceti tot dupa mintea voastra limitata( nu ca a mea ar fi infinita... da` cel putin tinde spre infinit:D)

cum poti sa ajuti pe cineva care refuza ajutorul? sau hai sa intreb altcumva. cum poti oferi ajutor unei persoane egocentrice? (EGOCÉNTRIC, -Ă, egocentrici, -ce, adj. (Despre oameni; adesea substantivat) Care priveşte totul prin prisma intereselor şi a sentimentelor personale, care se consideră centrul universului; (despre manifestările oamenilor) care trădează o asemenea atitudine. – Din fr. égocentrique.)

suferinta este de multe ori ceea ce ne defineste. pentru ca suferinta ne apartine. durerea este doar a noastra. bucuria o poti impartasi. durerea nu. cand iti impartasesti durerea te divizi... te imparti cu altii si faci si pe altii parte a ta.

suferinta ne face mai buni?
un raspuns de da sau nu ar fi mult prea banal. si cred ca cel mai bine e sa iti dai tie un raspuns prin prisma experientelor tale.

ar fi atatea de spus legat de suferinta... da` eu nu fac tratate de filozofie:D sunt altii mai buni pentru asta. eu sunt un simplu inginer. eu pun intrebarile. voi dati-mi raspunsuri.
oricum... inginerii nu vad probleme... doar solutii:D:))
am obosit sa mai gandesc.
concluzia
"Prietenul adevarat e cel care iti intelege tacerile"
numa` bine
p.s.: la multi ani Raluca-cumnata mea:D si Radu- Rastaman 707-2b:D
chiar daca ziua voastra a fost ieri... va dedic piesa asta... azi:D

5 Comments »

Leave a comment