michaelisme...


o stire a cuprins lumea infierbantata dupa senzational:"a murit michael... the michael"... evident jackson.

ma simt cateodata prins intr-o ruleta ruseasca. lumea nu mai vrea normal. nu mai vrea obishnuit ci doar senzational, doar ceva iesit din comun... de parca daca isi inunda capul cu aceste povesti fantastice.. se vor pierde in ele si nu trebuie sa se mai vada pe ei ca fiind niste muritori de rand.. niste obishnuiti.

lumea avea acuma nevoie de ceva super-senzational... pentru a-si stinge foamea si setea. criza nu a mai fost de-ajuns... gripa porcina.. doar o mangaiere pe spate. dar moartea unuia care a revolutionat muzica a fost un dus de apa rece dupa o noapte de betie... oh da... trebuia sa moara un super-star ca sa se trezeasca lumea din letargie...

zambesc amar cand ma gandesc cate pagini sunt scrise acuma despre el si cati il plang si cati ofteaza... si cate mame or sa isi numeasca pruncii dupa el...(cum te cheama pui de dac? iuan "michael jackson" pishti..)

sa nu va mire daca brusc o sa devina peste noapte un sfant si o sa fie trecut in calendare...

si ce daca s-a inteles mai bine cu copiii? si ce daca a trait ferecat in regatul lui magic? si ce daca si-a urat radacinile si a vrut sa fie mai mult? era normal sa fie excentric.. doar el era super-star...


nimeni nu devine mai bun dupa ce moare. doar ne amagim noi. speram... poate ca...


imi aduc aminte cand a venit michael in bucuresti... si a facut el o faza... se prefacea ca e urmarit de politie si politistii trebuiau sa il urmareasca... tin minte si acuma ca era unu`, dom`le, fugea dupa el de parca daca l-ar fi prins ar fi fost aranjat pe viata...:))


cand eram copil strigam si eu cu copii pe strada:"michael jackson pleaca cu politia toata." si imediat apoi:"michael jackson nu pleca, ca ne iei politia"... ce bine era daca ne-ar fi luat-o....


gata cu reflectiile legate de michael.


p.s.chiar daca ma cheama mihai.. stiu sigur ca nu am fost botezat cu numele asta de dragul lui michael... lu taica-mio nu i-a placut de el niciodata :D



15 Comments »

  • aici nu putem fi siguri ca vad ca parte d talent ai d la el :))

  • ii interesant.. cand traieste un star.. mai auzi rar ceva stire despre el, sti sigur ca ii la el in palat in wonderlandu lui , sta bine acolo bla bla.. dar cand moare, toata lumea are treaba cu el.. o floare o rugaciune..vai ce mare a fost.. multi cred ca il venerau si cand traia.. da acum 6 miliarde de oameni - copii si batranii care nau dea face cu michael.. il plang.. mtv de ieri are slogan M is from Michael.. numa videouri cu el am vazut.. ce sai faci.. revin..

  • gravatar pingu

    poate tatalui tau nu i-a placut, dar mama ta ce zice despre asta? :))

  • gravatar Anonim

    tare..apropo de toate ziarele..:D ascultati piesa "the really big news" de la gvb daca aveti chef ii foarte faina si mie mi se pare ca se potriveste umpic cu ce o scris mishu paici:D

  • gravatar yo_nella

    http://www.youtube.com/watch?v=5VWfip53gC8

  • gravatar Anonim

    de ce inclusiv tu mishule a trebuit sa abordezi subiectul acesta, omul oricum e o legenda a muzicii si

  • gravatar Anonim

    iti place sau nu, va si ramane, acum va depinde cati ca si tine vor mai scrie despre el...........

  • bine radule ca esti tu destept:)) eu nu am talent:D

    ce sa zic caline.. mie mi se pare o comedie trista ce se face acuma.

    pingu... mama sigur nu.. ea ma botezat octavian:p

    faina piesa sebi

    ionela nu merge linkul

    anonim... eu nu am nimik cu omul in sine. ci am ce am cu devoratorii de stiri. daca ai reciti postul ti-ai da seama ca eu nu de el ma leg... ci mai mult de cautatorii de senzational... ma mir ca dan diaconescu nu are un trimis special la inmormantare... sau cine stie...

  • Ne plicitisim prea repede, totul devine o banalitate cu cat vorbesti mai mult despre respectivul "subiect".MJ va deveni o banalitate. Stupid. But it is just another way of the world...


    Have a nice day, kind Sir :)

  • Cineva avea un status pe facebook zilele trecute ''oare ce o fi vorbit Elvis cu Michael cand acesta din urma a ajuns in cer?''...la care replica mea a fost.....''cred ca nu a ajuns Michael in cer''(la fel si Elvis).....ma intrebam cat de mare este intunericul in care traiesc unii ''crestini'' daca pot sa afirme asa ceva!!!

  • gravatar anomimus

    se zicea k facea parte din martorii lui Iehova... in fine...RIP

  • initial, cand inca traia cu familia lui, era martor a lui Iehova, a trecut anul trecut la islam.

  • gravatar Anonim

    tatat-o poate nu il placea pe Michael, da poate avea mamata ceva cu el, o obsesie ceva :d

  • De când a murit MJ peste tot nu auzi decât Maicăl!! Maicăl!! ce tare era el, un artist! Maicăl!! Ştiri despre Maicăl, reportaje cu Maicăl, concerte, videoclipuri. Brusc toţi sunt fani, toţi au poze cu el la avatar, toţi îi ascultă melodiile! "Maicăl ce tare ai fost!" Mie toată treabă asta îmi miroase a ipocrizie mai rău decât talpa pantofului trecută prin suveniruri scatologice. Până nu demult era un ciudăţel, un excentric. Acum e The Maicăl! Bleah!!

  • daphne... nu iti fie teama... cand mj va deveni o banalitate.. sigur va fi cine sa ii ia locul:)

    tania... oamenii merg pe ideea de:"despre morti, numa` de bine".. idee neadeavarata... faptul ca a murit nu inseamna ca automat e sfant si o sa mearga in rai... in schimb... in iad este loc:-" da` despre nimeni nu zicem ca ui asta o murit.. cred ca ii la cazanul 9:p

    anonim... am zis deja ca maica-mea m-a botezat octavian... deci nu avea o obsesie cu mj

    violeta... n-ai auzit ca imediat ce a murit s-au blocat motoarele de cautare:))
    oare daca mor eu... s-a opri vre-un motor? fie si din ala mic cu baterii
    si sa stii violeta ca asistam la f multa ipocrizie... si asta o fost motivul pentru care am scris postul asta....

Leave a comment