noi nu ne vom mai intalni niciodata...


2009. doo mii... noua?
exista un curent underground, un fel de a fi care ne obliga fara sa vrem, ca atunci cand se termina un an, sa ne uitam in urma si sa adunam plusuri si minusuri, fericiri si dureri , sa tragem linie, sa rostim o concluzie cu efect de adevar absolut. sa ne justificam actiunile sau inactiunile, intamplarile si efectele lor, dar mai ales, mai ales, sa ne justificam schimbarea noastra.

rareori mi-e dat sa vad oameni care sa fie multumiti cu adevarul lor dupa o astfel de analiza. in cel mai bun caz sunt doar usor dezamagiti.
imediat dupa acest proces inutil, urmeaza rezolutiile: de-acum incolo o sa... si o sa... si n-o sa... si voi fi fericit.

si facem planuri. si avem idei. si stim de cat timp avem nevoie ca sa le indeplinim. aproximam asa de bine totul. stim asa de bine sa ne limitam planurile in bucati de timp...

cata aroganta din partea noastra. sa impartim ceea ce nu se poate imparti. sa ingradim timpul cand lui nici ca-i pasa. sa credem ca daca ii punem bariere in secunde, minute, ore, zile, luni, ani, decade, secole, milenii... o sa il imbunam si o sa il stapanim... il vom prosti... sperand ca noi, fiinte limitate, vom limita nelimitatul...

spune-mi, drept, cand i-a pasat timpului vreodata de tine? cand si-a incetinit bataia pentru ca tu erai fericit? cand si-a iutit curgerea pentru ca tu sufereai? din contra, cred ca era exact invers. marele batjocoritor... isi rade de oameni si nimeni nu ii poate pune oprelisti.

trecerea dintre ani e privita ca moment de final si inceput. acolo se pune punct. acolo punem noi punct. fiin`ca el inca isi rade in barba de noi. el are continuitate. noi vrem limite. vrem locuri de odihna. vrem momente de regandire. avem nevoie de momente pentru reglarea directiei...

lui nu-i pasa. el doar trece. cred ca a obosit si se indreapta spre sfarsitul tuturor lucrurilor. cineva spunea ca vesnicie nu inseamna timp la infinit ci vesnicie inseamna absenta timpului. sunt curios cum va fi aia.

ce asteptari am eu de la 2010? sa fie mai bun ca 2009? sa fie mai rau? sa fie mai corect? sa nu isi bata joc de mine? sa ma lase in nebunia mea?... sa ma lase in nebunia mea... sa ma lase in nebunia mea... sa ma lase in nebunia mea... SAAA MAAA LAASEEE IIIN NEEEEE-BUUUUUUUU-NIIIII-AAAAAAAAAAAAAAAAAA MEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 Comments »

  • Timpul...mi-as fi dorit sa fiu prietena cu el, numai ca ideea de a fi prieten cu ceva ce nu e palpabil e oarecum "indecenta" pentru majoritatea, asa ca am trecut si eu in tabara in care arat cu degetul Timpul si ii spun ca e rau pentru ca nu ma asteapta si pe mine sa ma trezesc din propria-mi vesnicie.
    Eu cred ca totusi el stie ceva ce noi nu stim :-?

  • gravatar Alexa

    cred k prea mult s`a folosit expresia time is our enemy... timpul nuh sta`n loc... sji asja e qm spui sji tuh`... intotdeuana lumea incearca sa`sji justifice inactziunile prin: n`am avut suficient timp. de`ar sjtii Timpul k e cea mai buna skuza ptr faptele care`au ramas doar gandite sji nefacute...

    ceh planuri am pe 2010? o lista de 15 puncte. sji da, cred k prin ambitzie sji credintza, se vor finaliza. sji timpul va fi tot la fel...mai lung knd ajtept in trafic sji mai skurt knd am examen, mai lung knd sunt la o predika sji mai skurt knd stau la o cafea q prietenii. timpul va fi la fel sji`n 2010 sji din nou te vei trezi fakand`o lista q planuri...ptr k din nou a trekut un an. succes!

  • daphne... si eu cred ca stie ceva... altfel nu ar rade atata de noi.

    alexa...sa ai spor la cele 15 puncte..

  • ma gandeam la chestiile astea in ultimele zile, si am hotarat ca nu o sa iau decizii noi de inceputul anului, toate deciziile bune deja sunt luate, faptul ca a trecut anul nu inseamna ca mi se anuleaza deciziile luate, si nu sunt decizii luate 31 decembrie 2008, ci 13 iunie 1989-31 decembrie 2009 :D
    sa ai un an binecuvantat cu timp ce sa te lase in nebunia ta:*

  • ai dreptate yonne. deciziile nu trebuie luate sau respectate in functie de timp. deciziile ar cam trebui sa fie atemporale.
    multumesc de urari. si tie iti doresc la fel:D:*

Leave a comment