era asa de evident...


aaaaa... cafea si placinte... micul dejun al campionilor:))

and so this is... joi. ati crezut ca o sa zic christmas si o sa cant piesa lui ala de la abba, ba nu... de la backstreet boishii anilor 60? aia cu submarinu galben tatii. beatles mai. va dati cu sama ca o trebuit sa intru pe u-tube ca sa imi amintesc cum ii cheama.(nota red. u-tube e aceasi chestie cu youtube. u=you)(nota red.2: red punct vine de la redactor, cu alte cuvinte : nota redactor, adica nu nota-nota ci notitza, insemnare de-a mea explicativa. puneti mai mana pe carti si mai cititi daca nici atatuca nu aveti habar.)

numa` vesti bune de peste tot. pierdem la fotbal cu toti. da` nu-i nimik, gasim putere in infrangere:"asa avem timp sa ne facem o echipa mai puternica si sa ne batem pentru titlu..." serios? si cum verifici daca ai o echipa competitionala? jucand miuta in spatele blocului cu familia?:-j

avem prim-ministru nou. bine e vechi. stiti cum e? ca si o haina care ai purtat-o ani in sir si la un moment dat te-ai saturat de ea si ai aruncat-o in dulap, iar dupa ceva vreme... cum ar fi multi ani, ai gasit-o din intamplare si o reconditionezi, adica o speli si o intinzi si incepi sa o porti din nou. nais....

rugile multora dintre noi ne-au fost ascultate. altfel nu am cum sa imi explic cum de a nins asa mult. propun sa ne rugam in continuare sa nu mai ninga ca sa nu avem prea multe inundatii la primavara.

am auzit o gluma interesanta. spicuire a spiritului roman de a face haz de necaz:
" ba, Iuanie, stii di ce gripa porcina ii ase de periculosa? Nu ma Ghiorghie, di ce? fiin`ca ma Iuanie, gripa trece, dar porcu ramane...."
evident ca bancu se poate aplica si la tusea magareasca...

mi-am dat seama ce anume trebuie sa fac pentru a fii un creator de haine de moda.

mi-am schimbat cana de cafea. de la rosu aprins la galben spalacit. motiv? pai rosu cu galben nu da portocaliu?(asta e cu substrat politic)

in campania electorala, marean vanghelie a vrut sa interzica portocalele in Bucuresti, a incercat sa convinga populatia ca au acelasi gust garantat, poate si mai bun daca in loc de o portocala, vor cumpara o rosie si o lamaie...

anu asta ne pare rau sa va anuntam dar mos craciun nu poate veni. a fost concediat pentru neproductivitate. adica lucrezi 1 zi pe an si vrei si carte de munca si concediu platit si asigurari medicale si...

intr-o firma a aparut o circulara:" cu ocazia sarbatorilor de iarna s-a hotarat cresterea salariilor. astfel in loc bold 12 se va utiliza un font de bold 20. sarbatori fericite"

apropo... sarcasmul e apararea naturala a mintii impotriva prostiei;)

numa` bine

4 Comments »

Leave a comment