ganduri paralele cu realitatea

ma uitam la un mic tablou al meu. o imagine inramata. un apus de soare, in spatele unor copaci care imprejmuiesc un lac. e un joc ciudat de culori, care nu imi exprima mare lucru. cred ca e o amintire de la cineva.

"Cred in soare chiar cand nu straluceste, in dragoste chiar cand sunt singur si in Dumnezeu chiar cand nu-mi vorbeste." semnat Anonim

asta e inscrisul de pe imaginea care v-am descris-o. e alb. literele sunt albe. e un alb dureros. cand te uiti la imaginea asta. prima data citesti si apoi vezi fundalul.

ma intreb, oare ce a vrut sa imi transmita persoana respectiva cand mi-a facut cadoul acesta?

sunt momente cand e asa de greu sa mai crezi anumite lucruri. desi esti constient de existenta lor, apar dificultati in a mai crede.

cum sa reactionezi atunci cand punctul tau de sprijin se topeste si se evapora? pentru totdeauna? cum sa te opresti din tavalugul care rade batjocoritor in fata-ti? cum sa stopezi caderea asta tampita?

uneori inchid ochii si simt cum ma prabusesc. fac implozie. si partea stranie e ca imi place. si refuz sa deschid ochii. si simt cum ametesc. si mi se face rau...

imi place piesa asta. are in ea tragedie. desi nu ii inteleg versurile pe deplin. e in schimb o muzica pe care o pot simti.
oare muzica trebuie inteleasa? sau simtita?

6 Comments »

Leave a comment