ne-auzim in noiembrie.

... si ca sa nu incep cu deci, voi incepe cu asadar. deci, dupa cum v-am spus in ultimul post, incepand de azi iau o pauza de la ymsgr si blog. cam o saptamana asa... nu e mult, doar ca nu mi-am dat seama decat azi ca pe cand o sa revin o sa fie deja noiembrie... deci e ca si cum m-as culca in octombrie si m-as trezi in noiembrie...
si m-as intreba: unde a disparut octombrie?:-??

partea faina e ca in afara de vreo 2-3 persoane cu care vorbesc constant pe mess, restul nici nu o sa simtiti ca am fost plecat.

iar pentru devoratorii de bloguri, veti avea ocazia sa mai cititi din posturile mele anterioare. si eu m-am citit zilele trecute si mi s-a parut interesant cum am evoluat sau involuat dupa fiecare post...



in mod normal, ar trebui sa ma explic, sa va dau motivele pentru care renunt pentru o perioada la socializarea virtuala. well, cred ca v-ati dat seama deja. e vorba de socializarea virtuala. vreau sa renunt la ea si sa ma focalizez pe socializarea reala si nu doar atat. dar cine stie, poate reusesc sa mai citesc si eu o carte.

urati-mi noroc la cura asta de dezintoxicare si ne-om citi in nov.

numa` bine dragii mei. si iubitele mele...

2 Comments »

  • bine faci...happy break...sa stii ca e asa fain sa nu fii legat de un calculator...eu am inceput aceasta "dezintoxicare" sa ii zic asa, de pe anul trecut cand am realizat ca is prea prinsa in virtual. era un citat: "fie ca intotdeauna sa te intragostesti de realitate si nu de iluzie"...sau virtual:)

  • gravatar yonne

    de fiecare data cand tin dieta am in minte un gand: "bine, bine..grea nu e dieta...mai greu e sa te mentii dupa;))"

    nu prea are legatura...dar imi place :D

Leave a comment