crezi ca daca ar fi marti ar fi mai bine?


e luni. e ziua in care iarba stagneaza sau in cel mai bun caz are o crestere negativa. nici macar nu stiu daca e posibil lucrul acesta... dar inca mai sper...

e luni. e ziua in care iti pui la punct toate planurile pentru saptamana proaspat inceputa. traducere: e ziua in care sezi si lenevesti gandind cam ce ai vrea sa faci in zilele urmatoare. traducerea traducerii: e ziua in care nu gandesti.

e luni. e ziua cand toate merg ca unse. si cand zic toate, e mai mult decat evident faptul ca ma refer la toate lucrurile negative. vorba aia: daca ii musai sa ti se intample ceva rau, apoi sa stii ca incepe de luni.

e luni. asta inseamna ca suntem pe cai si gata de actiune. caii si nebunii sunt cele mai bune piese atunci cand visezi la regina...

e luni. totul are sens. totul in afara de fraza precedenta.inca ma chinui sa imi dau seama ce am vrut sa zic cu regina...


e luni. ne revenim?

e luni. ne-am revenit?

e luni. cred ca am o obsesie. altfel nu pot sa imi explic de ce incep fiecare fraza cu :"e luni". de fapt e:"e luni." adica e luni punct.

e luni. oare luni-ul asta e cumva pluralul de la luna? si daca da, de ce avem o zi in calendar care e la plural? si de ce luni? de ce nu se numeste de exemplu ani? sau secole?

e luni. ce tare ar fi sa avem zilele saptamanii botezate asa:ani, flori, zambete, secole, nume,infinituri mici si infinituri mari?

e luni. sau sa redenumim zilele dupa anumite stari: luni=moleseala, marti=ghinion, miercuri=nervi, joi=glume, vineri=fericire, sambata=cumparaturi, duminica=odihna.

e luni. si totusi poate sa ma ajute cineva sa inteleg ce am vrut sa zic cu regina?

e luni. stiu ce-am sa fac azi. am sa ma reinvetez si saptamana asta am sa ma remodelez in ceea ce vreau sa fiu.am sa incep sa gandesc...

e luni. ma pufneste rasul cand vad fraza precedenta. cred ca am uitat ca e luni...

e luni. spor la luzarit dragii mei.

14 Comments »

Leave a comment