e vineriiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!

and so it is, just like you said it would be...
e vineri:D:)) daca as fi fost un cowboy as fi strigat IIII-haaa sau Ya-hooo, dar nefiind un asemenea om voi recurge la gesturi mai putin ostentative si mai "calculate" la fel ca si unul din preferatii mei din desene animate: droopy.. care zice:" you know what? i`m happy...."

deci e vineri. a mai trecut o saptamana. pentru unii o saptamana usoara, pentru altii grea... saptamana asta trebuie sa recunoasteti ca a fost interesanta: ne-am pierdut guvernul, a nins pentru prima data in aceasta jumatate a anului, am batut insulele feroe... dupa cum ziceam interesanta.

parca de-abia asteptam sa vina vineri. sa ma debransez de la toate porcariile mass-media si toate problemele saptamanii. pentru ca de vineri pana duminica sunt doar al meu si imi dozez timpul cum vreau eu si mi-l petrec cu cine vreau eu.

vineri e zi scurta. oricum ai numara orele de la lucru, sau faculta sau liceu... parca vineri trec toate mai repede. si nu doar ca trec mai repede da` nici macar nu iti permiti sa te mai stresezi sau enervezi cu toate problemele mai mici sau mai mari, mai tampite sau mai netampite...

e vineri nu ma deranjati.

e vineri... totul incepe aici si acum.

e vineri so... i`m in love.



sa aveti un week-end fain dragilor...

4 Comments »

Leave a comment