ganduri pentru studenti.


in alti ani, pe vremea asta, faceam cunostinta cu noii colegi de camera, reluam prieteniile pierdute peste vara si ma ciocneam de oameni noi si vechi in curtea caminului.
mergeam la cluj, de la 1 octombrie... facultatea incepeam sa o frecventez, vorba vine frecventez, de prin 20 octombrie incolo... de multe ori se intampla ca de-abia in nov sa ma duc pentru prima data la vre-un curs.
tin minte ce mare si tare ma credeam in anul 1. boboc boboc, da` cu gheare de ras salbatic...
stii cum te simti in clasa a 12-a cel mai chuck norris dintre chuck norrisi? cand te uiti la aia din clasele 9-11 si cu un ton superior ii iei la misto?

well deziluzia apare in primul an de faculta... cand mergi cu impresia ca esti inca cel mai chuck dintre chucki da` cand colo, te trezesti ca esti doar o fatza palida intre fetze colorate si daca pentru profii din liceu erai cineva, pentru cei de la faculta esti doar un numar, o cifra folosita pentru o statistica rece...

se zice ca pe perioada facultatii te re-formezi, iti stabilesti niste tinte si apoi faci tot ce iti sta in putinta sa le atingi... si sa stii ca asa e... cel putin pentru prima luna din anul 1.

transformarea care are loc intradevar in tine e diferita de ce ti-ai propus si te va lua pe nepregatite.si transformarea totdeauna va incepe cu o dezamagire, cu o deziluzie.

pentru mine, deziluzia mare au fost prietenii care ii aveam acasa. in primul week-end venit acasa, am ramas surprins sa ii simt pe toti reci cu mine. era ca si cum se simteau tradati ca am plecat la faculta si ei nu sau inca nu... m-a durut foarte tare.

consolarea mi-am gasit-o in oamenii noi pe care i-am intalnit si cu care m-am imprietenit si cu ocazia asta am sa si mentionez cativa: mex, magu, floppy, bumbutz, rasta-man, ovi-manga, jojo, zolica, pingu, super tzu-tzu, adisor, ralu, ioana, piricol:D , betyou, si ar mai fi da` ma rezum momentan la ei, pentru ca ei au avut un efect mai pronuntat asupra dezvoltarii mele.

apropo, pentru ca scriu pe blog, e datorita lui mex si bumbutz :)



daca as avea puterea sa schimb ceva, as da afara pe toti profii din facultati si as angaja dascali si indrumatori. as elimina materiile seci, fara aplicabilitate si as face totul modular si foarte multa practica.

in taxa de camin, as baga si o masa calda la cantina. as monta cateva ecrane imense pentru urmarirea meciurilor importante si as deschide porturile de net.
imi place ideea fratiilor de la universitatile mari.... nu stiu daca la noi ar prinde, dar ar merita incercat.

apropo, stiati ca suntem inca in criza economica si ca sunt sanse sa ramanem fara guvern? ca alianta de guvernare fsn s-a scindat iara in doua? mda, ma gandeam eu ca pe nimeni nu intereseaza....

0 Comments »

Leave a comment