log off or/and get a life....


ce face omul cu mana lui se numeste??? hai ca stiti nu va mai ascundeti dupa degete. se numeste lucru manual.

a sosit timpul pentru o mica reimprospatare, ceva nou, o reinventare... o ceva... mai ales ca "si afara ploua, ploua, ploua, si-i trecut de ora noua..." .

mai exact ce am facut? mi-am pus geamuri noi. bine nu din alea termopan cu cadru de lemn masiv si culoare mata... nu, nu, nu... mi-am pus geamuri, adica Windows.

cand simti ca nimic nu mai merge cum trebuie si totul se darama in jurul tau, ce faci? simplu iti pui un windows sus... ca sa ai motive de fericire...

dupa o formatare, o instalare, o dezinstalare, o alta formatare, o noua instalare, sunt fericitul posesor a unui windwos icspeu cu espe trei...



si daca am os-ul nou, am zis ca ar fi bine sa imi upgradez si browser-ul de internet... stiti cum e? toti incep cu IE si apoi trec pe vulpea de foc, aka fire fox... ei la mine drumul e mai lung: dupa ce am inceput ca toti noobi cu IE, am trecut pe avant, apoi pe orca si acuma sunt pe? pe? hai ca nu o sa ghiciti... sunt pe safari, browser-ul de la apple.

cand m-oi satura si de el... l-oi schimba cu altceva... da` pe vulpe tot nu vreau sa ma bag... am o repulsie... nu stiu de ce...

mi-am pus de ceva vreme si ymsgr beta 10... am crezut ca e mai spectaculos... well nu e. poate sunt doar eu acru... da` pe cat am fost de entuziasmat la inceput... pe atata sunt acuma de dezamagit...

sa fim seriosi, ymsgr9 sau ymsgrb10... diferente minore... si calitatea video pentru convorbirile alea... nu-i chiar ca in poze... am verificat-o cu prietenul meu drag calin:D bine... mi se pare ca era undeva pe la 12 noaptea... detalii detalii detalii.


tin minte ca mi-am pus cam prin mai-iunie windows 7... am fost foarte incantat de el... in schimb el nu era incantat de calcu meu, asa ca a trebuit sa renunt si sa ma intorc la vechea mea iubire: icspeul.

apropo, mai tineti minte ecranul albastru de la windows98?;)) ce fericit eram cand il vedeam...

hai... sa ne-auzim cu bine
p.s. pentru cei nostalgici, v-am gasit niste mesaje de eroare de la win95 si 98, foarte tari. aici

4 Comments »

  • gravatar Anonim

    win server :)

  • gravatar unu mic si verde de tot

    eu drag? hm.. si eu te iubesc.. revenim..
    merita sa`mi pun windows 7 ? acuma am vista ultimate si merge bine.. ce zici ? :D
    si atunci cu webcamu.. la calcu tau m`am mirat ca s`o deschis fereastra :)) jokeeee..
    si tinere.. sincer.. safari.. bleah.. sti ca sunt fac apple dar de cand cu foc vulpe merge mai iute.. nush ce ai tu cu browseru asta da t`i`l :D recomand..

  • gravatar Anonim

    sau chrome :>
    daca chiar nu vrei vulpe

  • apoi chrome si safari-ul se cam aseamana. uhm.. cred ca o sa raman la orca... care imi merge pana acuma cel mai bine si mai rapid dintre toate..

Leave a comment