just another manic miercuri?!


azi am fost foarte matinal... muuult mai matinal ca in alte zile. probabil din cauza visurilor mele. care de fapt erau doar unul singur contorsionat.

am visat ca m-am insurat. mai exact ca eram in ziua nuntii. pregatiri, alergari, retusari de ultim moment...

daca pana acuma nu stiam cum o cheama pe viitoarea mea sotie, acuma stiu. numele ei incepe cu i si se termina cu oana... va las pe voi sa faceti matematica. are parul lung si drept si negru si e foarte frumoasa.(ceva nu se leaga. mie imi plac cretzele, vopsite roscat... cred ca cineva imi face o gluma)

in timp ce mergeam spre biserica sa spunem DA-ul ala cliseu, cu cine credeti voi ca ma intalnesc? ei bine.... cu? cu? nimik? of.. m-am intalnit cu Super-Base care mi-a propus sa fiu prim-ministru pana dupa alegeri... evident l-am refuzat... n-am timp de joaca politica...

azi mi-e prima zi de munca oficiala. lucrez pe hol, am de schimbat un intrerupator si o priza si apoi zugravit impreuna cu sefu mare... sper sa ajung la timp la locul de munca... daca si aici voi intarzia...

nu mai fiti tristi, azi e miercuri... asa ca fie va enervati fie zambiti fie ambele, adica va enervati zambind sau zambiti enerva(n)t.

p.s. in timpul visului nu a fost lezata nicio fata cu numele care incepe cu i si se termina cu oana. asa ca tuturor fetelor: nu fiti dezamagite ca nu am folosit numele vostru... inseamna ca mai aveti o sansa. iar celor pe care le cheama ioana, uhm stati linistite e doar un vis, n-are rost sa va panicati aiurea;))

p.s.2 mi ciuda ca nu mai tin minte cum arata mireasa mea...

p.s.3 ieri a nins... oare de-acolo sa mi se traga?

p.s.4 mi s-a terminat cafeaua... ma duc la lucru.

14 Comments »

Leave a comment