uuuu... play time...

imi place cand imi incepe ziua cu aroma de cafea. parca e altceva. m-am trezit pe la 9 si ceva, iar primul lucru care l-am facut, a fost sa ma uit dupa cafea. stiam ca mi se terminase rezerva mea de nescafe 3in1, asa ca mi-am facut repede un plan (prin plan a se intelege, spalat, imbracat, cerut bani, mers la magazin) si ajungand in fatza vanzatoarei, ma uit insistent la ness-uri.

ea se uita la mine:" ce sa iti dau?". eu ii raspund, zambind cu o pofta de copil in ochi:"ceva bun...". radem una buna amandoi. iar apoi ii zic sa imi dea o cutie de amigo. "de 10 lei?". "a, nu, sunt in bani. da-mi-o aia de 13 lei..." inca o portie de ras.

azi cred ca e ziua mea retro. am ascultat pana acuma:" when susanna cries","laura non ce", iar acuma am trecut pe hepi songs:"doctor jones" de la aqua, iar acuma hit-ul tineretilor mele:"coco jambo"... mai urmeaza barbie girl si inca nu am trecut pe greii anilor 90: backstreet boys, spice girls, britney...

a uite ceva pentru nostalgici:



privind acuma la ei ma amuza asa de tare dansurile lor. scuze... miscarile scenice.
visul nostru era sa dansam ca si ei. si reuseam intr-o masura mai mica sau mai mare.
tin minte ce tari erau cei care stiau sa danseze break...


cel mai bun medicament contra seriozitatii e joaca. asa ca hav` fun today. maine daca vrei intoarce-te la seriozitate. dar azi, azi joaca-te.

3 Comments »

Leave a comment