provocare


imi plac oamenii sovaitori. oamenii care sunt constienti de limitarile lor. care nu detin adevarurile absolute. oamenii carora nu le e teama sa intrebe. nu le e teama sa se expuna.

cred ca acesti oameni sunt cei destepti. ei s-au desteptat si au ales constienta. ceilalti inca isi dorm somnurile megalomaniace. ceilalti traiesc inca in bula lor de egocentrism si narcisism.

cum ar arata de exemplu o lume in care nimeni sa nu stie un raspuns exact. nimeni sa nu detina un raspuns absolut. nimeni sa nu aiba dreptate sau sa greseasca.
oare s-ar mai razboi oamenii intre ei? oare ar exista oameni care sa profite de oameni?

ar mai fi matematica dorita intr-o astfel de lume? sau ar fi o altfel de matematica.
la scoala nu mai aduni doua mere rosii cu doua mere galbene ci aduni un cal si o musca...

nimic fix. nimic rigid. totul sub semnul intrebarii. totul sub semnul cautarilor. nicio limita si totusi totul va fi limitat.

cineva spunea ca daca vrei sa ai pace, crede. daca vrei sa ai o viata plina de incertitudini si frustrari... cerceteaza.

nu-mi plac oamenii care doar cred. nu-mi plac oamenii care nu sunt gata sa isi puna intrebarile la care nu au raspuns. nu imi plac oamenii care si-au mostenit adevarurile. nu-mi plac oamenii care sunt niste ultrasi dar habar n-au pentru ce.

a inceput un nou an. e 2010=2+0+1+0=3. 3 e cifra cu implicatii divine. anul acesta va provoc sa puneti sub semnul intrebarii tot ceea ce cunoasteti si credeti. faceti-va un sistem de valori sanatos. nu va mai multumiti cu mosteniri... va fi o lupta cumplita... dar va merita.



unul din textele mele preferate spune asa:" cel ce crede ca sta in picioare, sa ia seama sa nu cada..."
poate unii dintre noi doar "credem" ca stam in picioare... dar de fapt suntem paraplegici...
ce ziceti? ne revenim?

7 Comments »

  • gravatar Anonim

    primul post din 2010:> ma bucur, ma bucur.
    partea amuzanta e, ca zilele astea, ma gandeam la acelasi lucru. rar auzi pe cineva spunand ca nu stie, sau sa intrebe ceva ce nu stie. ori esti tu in mintea mea, ori eu in a ta...cred ca raspunsul corect e in partea a doua:P
    >:d< rautate_mica

  • Sal'tare
    Cei sovaitori de obicei nu intreaba. Sovaiala apare tocmai de teama, teama de a gresi, teama de a rata, teama de a nu fi acceptat, si multe altele. De aceeia ei nu intreaba.
    Si mie imi plac cei care intreaba si nu se feresc sa se expuna. De acord, ei sunt cei destepti da' analizeaza-i pe cei sovaielnici si vezi daca e asa.

  • gravatar aceeasi eu

    corect, "Senol" !

  • imi place ca esti asa de optimista rautate_mica ;))

    cei sovaitori sunt cei care nu detin adevaruri absolute.

    pentru mine atat cei sovaitori cat si cei care se expun, sunt doua fete ale aceleiasi monede. ambiele categorii vor acelasi lucru: vor sa stie. drumul inspre acolo insa e diferit pentru ambele categorii.

    asta era raspunsul meu pentru tine senol:)

  • aceeasi_tu puteai si tu sa vi cu ceva original.. cand colo... doar subscrii... ce sa zic... dezamagitor...

  • gravatar aceeasi eu

    lasa-ti ideea asta pt maine... altfel, iarasi zile pauza. :-"

  • aceeasi_tu pauzele lungi si dese=cheia marilor succese... in caz ca vroiai vreun cliseu sa poti dormi bine:D

Leave a comment