telegrama. stop.

ieri a fost o zi faina.stop. a fost plin de nori toata ziua.stop.seara m-am plimbat prin ploaie.stop. am realizat ca imi place ploaia. stop.mai mult decat ploaia, imi place sa am bani de taxi.stop.mai mult decat sa am bani de taxi, imi place sa privesc ploaia pe geam. stop. mai mult decat sa privesc privesc ploaia pe geam, imi place sa privesc ploaia prin geam.stop. din casa.stop. ma amuza stilul telegrafic.stop. incep sa gandesc cu stopuri.stop. e interesant asa.stop. ma face sa ma simt stapan pe gandurile mele. stop. sa le directionez unde vreau eu. stop. sa gandesc doar ce vreau eu.stop. din nefericire, procesul devine automat. stop. cred ca ma opresc aici. stop. devine prea frustrant. stop. azi-noapte am visat.stop. ca am pierdut trenul.stop. de doua ori.stop. pe cand am reusit sa ma urc in el. stop. m-a trezit cineva. stop.gata. stop. sa aveti o zi faina. stop.

14 Comments »

Leave a comment