chestii


ii fain sa ai prieteni. sa stii ca ai pe cine te baza. chiar daca uneori sprijinul lor e ca si cum te-ai sprijini pe o trestie franta care iti intra prin palma si iti lasa o rana adanca..
suntem niste fiinte sociabile. fie ca vrem, fie ca nu vrem, fie ca ne place, fie ca nu ne place, suntem predispusi pentru a trai in "haite". in gasti. chiar daca mai nou aceste gasti sunt doar virtuale.
omul chiar daca a fost facut singur, nu a fost facut pentru singuratate. pana si adam, dupa o zi de munca, in care a pus nume la toate animalele, s-a plictisit si s-a amarat. si atunci a primit ca si cadou un "ajutor" potrivit.
"Dintre animale-spune Geneza- nu s-a gasit niciun ajutor potrivit pentru om. De aceea Dumnezeu adoarme pe Adam si scoate din coasta sa femeia. Daca s-ar fi gasit ceva s-o inlocuiasca..." asta zicea printre altele Noica in Jurnalul sau filozofic.
sunt momente cand ai vrea sa vorbesti cu cineva. sa te deschizi. sa iti golesti camarile ascunse ale tale de amaraciunile si frustrarile acumulate in timp. vrei ca si altcineva sa mai stie ce stii tu. sa cunoasca cat si ce cunosti tu. sa nu mai duci povara singur.
atunci ai nevoie de o inima ca inima ta. dar... puneti intrebarea inainte: va rezista prietenul meu la acestea? sau se va frange?
uneori impartim cu ceilalti lucruri care nu ar trebui. lucruri care pe ei ii doboara.
ciudata chestie. lucruri care pe tine te-au facut puternic, pe celalalt s-ar putea sa il doboare.
sunt credincios. si in astfel de momente ma simt favorizat. pentru ca am Cui povesti totul fara sa am vreo indoiala ca as putea sa-L distrug, sau dobori. au incercat altii si nu le-a iesit...
zilele astea am oscilat foarte puternic intre fericire halucinanta si amaraciune mucegaita.
eu mi-am gasit un punct de sprijin. atat aveam nevoie. un punct de sprijin. chiar daca totul cateodata e ametitor si simt ca ma invart ca un titirez fara sa ma pot opri, sunt constient ca ma invart pe punctul respectiv. si asta imi da pace...

20 Comments »

  • :) apropo de faza cu adam, ai citit divina iubire? e o carte in care mam relaxat pentru cateva ore :)

  • gravatar Anonim

    aida... iti recomand si Indreptarul ortografic Ortoepic morfologic si de punctuatie... Prietenii stiu de ce...

  • aida, a lui Dante? am inceput sa o citesc.. da` n-am terminat-o, eram in clasa 7-8 cand m-am apucat de ea. multumesc pentru sugestie.

    anonim, daca ai ceva de comentat in legatura cu postul meu, te rog sa o faci. cat despre ceilalati, fa-o pe blogul tau. da? mersi fain.

  • gravatar Anonim

    mijulica..da' nenea "Anonimu'" zicea ca "mam" se scrie "m-am" ....numa ca o zis-o un pic mai complicat(ptr unii):P...nu cred ca a facut-o cu rea intentie;)

  • crezi ca eu nu stiu? cu rea sau fara rea intentie... nu sunt curios. oricui ii scapa anumite greseli si ma enerveaza vanatorii de greseli.

  • gravatar Seby

    ba mishu...legat de faza ca ai Cui povesti...mie mi-a fugit gandul direct la melodia asta. ascult-o. Sa merita ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=6nVvdjszmoI

  • gravatar Anonim

    singuratatea nu e buna. sau e buna numai cu lingurita. daca ar fi fost buna, adam ar fi fost fericit fara eva.

    asa ca e bine sa traim in gasti, chiar sanatos.
    si da...ii fain sa ai prieteni.

    divina iubire e de gene edwards, divina comedie e a lui dante
    rautate_mica

  • seby.. stii doar ca imi place David Phelps... si cand o sa cresc eu mare, am sa il las sa cate cu mine:D

    rautate_mica tu nu aveai de facut ceva eseuri:-w?
    in alta ordine de idei. am citit eu gresit. trebuia tu repede sa imi vanezi greseala.. biiine...:))

  • gravatar Anonim

    din moment ce te enerveaza vanatorii de greseli aveam de ales? spune tu...
    am terminat cu eseurile pe ziua de azi, na!
    rautate_mica

  • gravatar Anni

    am savurat postu asta, precum savurez o prajitura buna :)

    Misule... multumesc ca existi :) chiar ma gandeam k in pauza asta din postat... n-are cum sa nu se coaca ceva excelent :) sau cum era?... mirific :):):)

  • multumesc anni:)

  • gravatar yonne

    am invatat ca cei mai buni prieteni nu sunt cei care sunt sus pe munte, mereu infailibili si cu capul sus, ci cei care imi inteleg slabiciunile si cu mine in mijlocul lor...
    ” Căci n-avem un Mare Preot, care să n-aibă milă de slăbiciunile noastre; ci unul care în toate lucrurile a fost ispitit ca şi noi, dar fără păcat. “ Ev 4:15
    sleep well ;)

  • gravatar yonne

    *si stau cu mine in mijlocul lor...cred k nu sunt infailibila:D

  • gravatar Anonim

    E bine să ai prieteni. Dar, să fie adevăraţi! Când printam color pe gratis, aveam o mulţime de "prieteni". Pe cei mai mulţi dintre ei i-am pierdut când ... le-am explicat cât costă cartuşul de la imprimantă!

  • fain gand yonne:) si eu cred ca prietenul adevarat e cel care iti intelege tacerea.. asta dor asa ca exemplu:)

    zamfirpop, cunosc si sentimentul ala de fericire care il capeti atunci cand "descoperi" prietenia prietenului tau...

  • gravatar Anonim

    Voi va plictisiti?si mai consultati toti indreptaru' ortografic.

  • pe tine te-a marcat rau indreptaru, nu?

  • tu ai facut titirezul din poza ?

  • capspart... nu:) eu foloseam cand eram mic, pe post de titirez, rotite de la ceasuri. cateodata stricam ceasurile alea mari rosii rotunde cu o pereche de casti pe post de sonerie, si le scoteam rotile dintate si ma jucam cu ele:)

  • gravatar Anonim

    Foarte tare si adevarat ! Ma bucur ca sunt si oameni care inca gandesc asa ...

Leave a comment