Compo

cine e poet, e poet si in somn. dovada? pai eu compun poezii si in somn. bine partea aiurea e ca dimineata, nu mai suna la fel ca in timpul visului. partea buna e ca mi-am amintit ceea ce am compus... ceea ce rar mi se intampla.
si acum sa facem o incercare si sa punem pe hartie haikul ce l-am visat ca il compuneam...

toamna ma impac cu teiul,
doi prieteni ce-si impart
nimicurile.

probabil nu va spune nimic la prima citire. ca sa ma explic.. desi un artist nu trebe sa se explice(de data asta vreau sa fiu inteles, nu neaparat artist..), apropo ma explic eu ca sa nu ma explice alti destepti... deci,la ceea ce ma refer eu e ca atunci cand e cetos si rece si ploios afara, imi place sa stau la o ceasca de ceai. doar eu si ceaiul.

vineri e zi scurta, asa ca dupa ce iesiti de la lucru, scoala, faculta etc, faceti ceva frumos pentru voi... acordati-va o mica destindere.

si ca sa nu uit, la multi ani lui CumMioPusMamaNUme :D

am o intrebare pentru voi:"ce culoare are cerul noaptea?" sa nu imi ziceti ca negru, pentru ca negrul nu este o culoare. este o non-culoare, la fel ca si albul.

3 Comments »

  • gravatar Inspi.red

    Eu stii ce-am visat?
    Defapt nu a fost un vis, ci un cosmar.
    Am visat ca fugeam printr-un magazin de 2 persoane care vroiau sa ma prinda ca sa ma duca la un om rau.
    Omul ala rau era cineva cunoscut de toti, cum azi toti stim ca Hitler a fost un om rau, asa stiam si eu in vis ca omul acela e rau.
    Si fugeam si la un moment dat m-o prins si m-au dus intr-un loc unde el imi putea controla mintea.Acolo erau mai multe persoane pe care le cunosteam, si care-mi ziceau ca ei o scapat odata dar au fost prinsi iarasi.
    L-am intebat pe cel care a zis ca a scapat cum a reusit si mi-a zis ca prin hi5.
    Am zis cum ?!
    Mi-a zis ca prin hi5, numa ca s-ar putea sa ma inec daca incerc.
    Dupaia mi-am adus eu aminte in vis, ca hi5-ul e un canal si ca noi eram undeva in adancurile marii.
    Hi5-ul era canalul ala care il scoteam afara ca sa inot in sus, spre suprafata.
    Cand omul acela rau a plecat iar dupa o persoana sa o aduca acolo jos, am inceput sa fiu stapan pe mintea mea si m-am dus la canal ca sa scap de acolo.Cand am ajuns acolo am vazut ca pe canalul respectiv era un lacat foarte mare cu lanturi pe el si m-am intrebat ce o sa fac..ca nu pot sa-l rup.
    Mi-am adus aminte ca eu mi-am sters contul de hi5 si ca o sa raman acolo toata viata.M-am intors inapoi si l-am intrebat iar pe ala daca nu este alta modalitate de scapare.O zis sa merg in fata la hi5 si sa-mi reactivez contul.
    L-am intrebat cum si mi-a zis ca pot face orice cu mintea mea atata timp cat o controlez eu.
    M-am dus din nou la hi5 si m-am concentrat sa-mi reactivez contul si am reusit.
    Am deschis canalul si am inotat inspre suprafata.
    Am inghitit multa apa, dar am ajuns la mal.
    Dintr-o data eram urmarit din nou de persoanele alea 2 ca sa ma duca inapoi.
    Am inceput sa fug dar am obosit si mi-am adus amitne ca imi pot folosi mintea ca sa scap de asta.
    M-am concentrat si mi-am inchis contul de hi5 ca sa fiu mai greu de urmarit.Intr-un final am scapat si am venit acasa si m-am culcat.
    A2-a zi cand m-am trezit (sunt tot in vis), am mers din nou la magazinul de unde am fost urmarit prima data si cand am vrut sa platesc ce am cumparat, aia ce incasa banii era una din persoanele alea 2 ce lucrau pt. omul rau.
    N-am zis nimic, desi eram speriat si am venit inapoi acasa cu gandul ca totul a fost un vis si ca nu-i nimic real.
    Apoi m-am trezit (de tot)

  • gravatar Anonim

    am citit pana la "sa ma duca la un om rau"...unii oameni chiar au timp sa scrie din astea:D
    mda...nu toti suntem "poietzi":)

  • eu chiar am citit pana la final.. da` mi s-a parut asa cum par visele.. absurde:)

    anonimule.. cum sa iti zic io tie.. nu toti si poietzi... uni sunt doar Shuri...:-"

Leave a comment