cine e de vina? pai tu...


stii cum te trezesti dimineata cu un zambet tamp, soarele te mangaie in razele lui imbietoare, pasarile de la geam iti canta in cor:"buna dimineata, ce frumoasa este viata...", simti dintr-o data ca totul face sens in jurul tau, ca tot ce iti pui in plan sa faci atunci o sa iti iasa si totul va merge ca pe roate?

no sa stii de la mine ca asta nu e o astfel de dimineata. ploua, soarele inca doarme in coliba lui, pasarile saracele s-au ascuns in casute improvizate cu acoperisuri de plastic reciclabil aruncat de te miri cine prin copacii de sine statatori ai vecinilor si nimic din jurul meu nu face sens in afara probabil de cafeaua asta cu gust de ceai de fructe de padure. exagerez. nu are gust de fructe de padure... da` mi-ar placea.

am auzit ca cea mai tare si mai aromata si mai buna si mai dorita cafea e facuta din boabele de cafea recuperate din excrementele unei nevastuici asiatice si care cica are gust de ciocolata. cafeaua nu nevastuica.

nu stau acuma sa ma gandesc la toate motivele care ma provoaca azi sa fiu un pesimist, ca ar fi exagerat de multe. nu aveti vreo idee cum sa imi luminez ziua?
si nu vreau raspunsuri impertinente gen:"aprinde becul!". ca ma enervez si mai tare.

da`poi cum sa nu ma enervez daca tocmai am aflat (de vreo 3 luni de fapt) ca au scos de pe piata becul meu preferat, ala de 100 de watt cu incandescenta.. stiti voi.. vechile becuri cu glob. nu ma refer la astea noi, economice, bleah, le urasc, ma enerveaza si ma irita si ma provoaca sa stau tot cu lumina stinsa. ma obosesc f tare becurile acestea noi si revolutionare si economice... mda. economice.

facem economii peste economii si la sfarsit o sa ne trezim ca banii care i-am castigat in urma economiilor trebuie sa ii dam pe medicamente si tratamente pentru a incerca sa ne recuperam sanatatea... numa` stiti ceva? unele lucruri nu sunt nici de cumparat nici de economisit.

oricum si eu economisesc. nu economisesc ca sa ajut planeta verde sau albastra sau cum i-or mai spune acuma. apropo, nu stiu de ce tot incearca unii sa ne constientizeze ca planeta e pe moarte, face febra si se incalzeste... pai mai baiatule, oricum Pamantul asta va fi distrus, lumea stia asta de 2000 de ani si tu te trezesti acuma ca vrei sa salvezi planeta? nu ma fa sa rad. mai bine ai incerca sa iti salvezi sufletul...

sa revenim: si eu economisesc. nu ma mai uit la televizor asa de mult. pentru ca e acelasi serial acum pe toate posturile tv, pana si pe etno tv, nu ca m-as uita eu la el da` asa am auzit... pe cine o sa alegem presedinte? sincer eu asa vota pentru veverita din ice age ca macar o sa ma binedispuna si o sa stiu ca tot ce va incerca sa fure vor fi alunele.

sa aveti o zi mirifica...

10 Comments »

Leave a comment