urasc tiganii!!!.... si rasistii!!!

nu stiu cum se face dar toti ciudatii mi se confeseaza. azi a fost la rand un batranel, pe o banca, in statia de autobuz:

 "am mers la sapa cu baba me` s-am trecut prin fata casei unor tigani  si astia or zas cat`a mine: sapa, sapa... las` ca recoltam noi.."

m-a pufnit rasul. dar vazand ca batranelul era serios, i-am raspuns, zambind: bine o zis cioroianu:" sa cumparam o bucata de pamant in desert si sa ii deportam pe toti tiganii acolo..."

 instant ochii batranelului s-au aprins de speranta... poate-poate... recolta lui de anu asta va fi salvata. dar s-a stins imediat. a inceput sa ofteze:" bine era..." si n-a mai zis nimic catre mine. nici catre altcineva.

l-am mai vazut apoi in autobuz. din cand in cand mai ridica din umeri, fara nicio alta expresie sau vorba insotitoare. doar ridica din umeri...

nu i-am mai spus ca Franta ne repatriaza vreo 371 de tigani...

10 Comments »

  • bine ai facut...

  • mersi:))

  • gravatar Anonim

    hehe:))e tare poza...si textu da poza reprezinta foarte succint "prapastia"dintre generatii:)

  • misto postarea

  • misto commentul :)

  • gravatar Rox harbuz

    apropo de tigani...alaltaieri am nimerit cu un cuplu impreuna cu fetita lor in compartiment. au reactionat cu teama si foarte mare mirare atunci cand am inceput sa vorbesc cu ei si sa-i tratez...normal... Au facut ochi mari si simteam stanjeneala din privirea lor. Poate ca deja se obisnuisera cu gustul amar al dezgustului resimtit pe fata noastra, a celorlalti...a romanilor emancipati.
    Drept rasplata pentru amabilitatea mea si darnicia de care am dat dovada(un bip, un chips, un pachet de biscuiti si o sticla cu apa), doamna s-a oferit sa imi ghiceasca in palma. N-am acceptat...oare trebuia?

  • Să nu uităm, totuşi, că şi ei sunt oameni. De multe ori, reacţia lor este provocată de noi. În loc să-i respectăm - ca oameni -, îi stigmatizăm - ca ţigani. Te rog să mă crezi că am văzut nenumăraţi români mai ţâgani ca ţiganii!
    http://zamfirpop.wordpress.com/2009/05/19/imi-plac-tiganii-nu-rromii

  • @zamfir: asa e. unii romani is mai tzagani ca tiganii!! sper ca e evident faptul ca nu am vrut sa arunc noroi intr-o comunitate. e doar o relatare in felul meu neprofesionist a unei intamplari.

    @rox: trebuia sa o lasi sa iti ghiceasca sa vezi daca trebuia sa o lasi sa iti ghiceasca in palma...

    daca pe un om il tratezi ca pe un animal, iti va raspunde ca un animal. daca pe un om il tratezi ca pe un om, ai sanse mari sa iti raspunda ca un om. dar nu ii musai...

  • gravatar Anonim

    tare si poza

  • gravatar Anonim

    bai sunteti de crima eu as face 25 ani bucuros cu zambetu pe buze sa va bag la unu dintre voi un cutit in cap dar ma gandesc la isus si ar trebui sa iubesc toti oameni ba eu va iubesc si va cinstesc ca sunteti oameni ca si noi

Leave a comment