the last day of summer

si ca tot veni vorba de becuri, azi am citit ceva ce mi-a creat o stare de disconfort. la un an dupa interzicerea becurilor de 100W cu incandescenta, de maine se va trece la interzicerea becurilor de 75W cu incadescenta. ma enerveaza cand cineva imi zice ca ceva nu mi bun si imi interzice ceva. ca mai apoi sa imi inlocuiasca acel ceva cu un lucru de o calitate "superioara" si mai scump.

da! urasc becurile "economice" cu lumina rece. urasc produsele 100% "naturale". urasc campaniile de "salvati planeta". ma enerveaza activistii ecologici. ma enerveaza chiar si vegetarienii care se lauda cu naturaletea lor. ma enerveaza cei care ne baga pe gat tot timpul:" consumul excesiv de sare, zahar sau grasimi, dauneaza grav sanatatii".

ma enerveaza cei care ne trateaza ca pe niste prosti si tampiti. mai ales textul ala cu "min 30 de minute de miscare pe zi". ce ai frate? imediat o sa imi impuna ca:" pentru a trai trebuie sa inspirati si expirati de minim 86400 de ori pe zi"

lasand frustrarile astea la o parte, poate cea mai mare frustrare a mea e ca azi e ultima zi de vara. si ploua. azi nu vroiam ploaie. azi vroiam sa ma bucur de soare.

de acum, ziua va deveni din ce in ce mai scurta, noaptea mai lunga... copacii se vor scutura. vom avea parte de un spectacol al culorilor.... dar  sincer mai vroiam un pic de vara. macar vreo doua luni...

si cred ca si studentii mai constiinciosi sunt in asentimentul meu. pe calea asta vreau sa le urez bafta la examenul restanta pe care il au de dat. zic examen, pentru ca ce trece peste cantitatea de 1 nu se mai contabilizeaza.... asa ca pentru bine-dispunerea voastra, va las cu un banc, care se apropie foarte mult de realitate. prietenii stiu de ce:

la un examen, amfiteatrul plin, intra proful binedispus in sala:
-Toti care doresc nota 10, spuneti-mi, la ce materie dam examen?
liniste de mormant in sala.
-Pentru nota 7, spuneti-mi, ce culoare are cartea din care dam examen azi?
nimeni nu zice nimic.
-Pentru nota 5, spuneti-mi, cum ma cheama?
din nou liniste de mormant, dar de undeva din spatele salii se aude o voce suierand printre dinti:
"Nemernicu`... o venit cu gand sa ne pice pe toti..."

bafta!

10 Comments »

Leave a comment