s-a terminat

si daca pana acuma am avut o scuza sa ne retragem seara cu baietii, de-acuma trebuie sa inventam altceva. campionatul mondial s-a terminat. ce bine. prea ma certam pentru custodia televizorului. ca astia cu meciurile nu au luat deloc in considerare spiritul suav al femeii care trebuie sa isi ingroape grijurile zilei in telenovele.

stati putin. de fapt e telenovela si nu telenovele. ca toate parca sunt croite identic pe aceeasi idee. pline de neprevazuturi prevazute si de intrigi intrigante  cu fiul mort si reinviat, fata saraca ajunsa bogata si asa mai departe. nici nu e greu de inteles de ce prind telenovelele. cine nu viseaza la mai mult?


vineri noaptea m-am intors din tabara cu pruncii. a fost exact cum ma asteptam sa fie. timp de 5 zile nu m-au cautat prietenii si nici eu nu i-am cautat. nu am avut internet, mess, ziare, nimic care sa ma conecteze cu lumea inconjuratoare.

si stiti ceva? cand te rupi de lume, nu mai simti nici criza economica, nu mai simti nici crizele sentimentale ale unora, nu se mai boceste nimeni, nu trebuie sa mai faci pe umarul plangaciosilor. cand te rupi de lume, poti sa iti rearanjezi prioritatile corect. fara influente.

am vazut cerul plin de stele. ceva ce nu am mai vazut de cand eram mic si stateam la bunici la munte. cineva zicea ca orasul ucide visarea. sa stiti ca a avut dreptate. mi-a fost de ajuns o singura privire pe cerul instelat pentru ca mintea mea sa o ia razna si imaginile sa imi apara in minte. vise. amintiri. ganduri. dorinte

p.s.:
sunteti neamuri? nu, doar verisoare...

9 Comments »

  • mare, mare dreptate... parca nici nu mai avem viata cu atata tehnologie si inchisi in niste "cutii de chibrite" (blocurile). I miss nature...

  • pardon: "chibrituri" ;)) :D

  • gravatar Anonim

    vorbind din perspectiva unei fete care aseara il rugaaaaaa pe sotul ei sa dea pe meci sa vada si ea finala(ca tot a urmarit tot campionatul) as zice ca faza cu telenovelele pt fete si meciurile pt baieti nu se aplica:P.....cum sa iti placa de jose armando si maria(cam astia sunt peste tot) care ba se cearta ba se impaca ba is frati ba nu erau parintii de acord mai mult decat un meci de fotbal?...fiecare fata trebuie sa aiba o cale de mijloc...sa fie finuta cand trebuie si "uitatoare"de meciuri cand trebuie:)...sincer mi se pare o lipsa de cultura flagranta sa te uiti la telenovele...

  • gravatar Anonim

    Cand ziceam ca sa terminat uite iar a inceput o saptamana ruptA DE TEHNOLOGIE si invinsa de timp liber de natura de dragul cunoasteri Lui Dumnezeu, de partasie si de ce nu de noi prieteni care nici prin cap poate nu-ti trecea ca mai pot fii uni/unele chiar asa de faini sau faine, in fine eu unul m-am distrat pot spune chiar daca a fost uneori mai ceva ca la munca de serviuciu scularea la 7 culcarea la 1 noaptea dar ca sa zic un concediu plin de saticfactia personala asta e tot ce mi-am dorit sa ma pot implica la maxim si sa pot tra la max apoi cand ajung acas sa pot zice ca ma odihnesc in rutina de acas , bine ca nu am tv si nu mor dupa telenovele sau meciuri, macar asa sunt as la ceva pot castiga, invata si acumula altceva bun pentru mine chiar daca-i trecator si pana la urma timpul trecand constati ca uneori este in zadar depinde ce faci azi pentru maine ce ai facut ieri pentru viitor sau care-ti sunt scopurile la final, te-ai bucurat in deajuns ai simntit prezenta Domnului in ceea ce ai facut sau??? este un gand il pot amplifica si descrie personal cui doreste pe emygingasu , ma rog nu fac reclama dar uneori poate trebuie, numai bine si pe viitor sa ne auzim mai cu foc

  • @yonelushka11: baiu nu ii ca stam in cutii de chibrite sau chibrituri, baiu` ii ca ne-am obisnuit cu ele si uitam ca mai este si alta lume, infinit mai frumoasa decat cea creionata grosolan de tv sau sau calc...

    @anonim: fiecare isi are nivelul de cultura pe care si-l doreste si in care se simte bine. nimic mai mult, nimic mai putin. imi plac fetele cu care ma pot uita la meci:D

  • gravatar Anonim

    total de acord mishu:)fiecare cat vrea:D...ii bine sa te poti uita cu nevasta la meci...dar daca tineti cu echipe diferite...sa vezi acolo faze:))..

  • cred ca aia e si mai interesant :))))

  • gravatar rareori

    pfff... ai dreptate ... da poza.. :)) poza ii de milioane :))

  • mersi rareori ;))

Leave a comment