te pretuiesc, femeie...


am fost acuzat de nenumarate ori ca sunt misogin si rau cu fetele. in mintea mea lucrurile nu se petrec chiar asa, adica atunci cand stau de vorba cu mine, niciodata nu ma simt misogin sau rau sau badaran sau bruta cu fetele...

de ce iubesc fetele? pentru ca fiecare dintre ele e o floare. fiecare e o comoara care asteapta sa fie descoperita. pentru ca nu se lasa descoperite fara efort. deobicei munca depusa pentru a le descoperi bogatia si frumusetea este recompensata cu mult peste asteptari.

pentru ca au o logica tainica, de foarte multe ori inaccesibila pentru mine, dar care in majoritatea cazurilor prezinta intotdeauna o solutie viabila si eficace, cu foarte putine batai de cap.

pentru ca au asa de multa imaginatie dar pot fi cele mai realiste fiinte. pentru ca printr-un singur gest ma pot face sa plutesc de fericire, dar tot printr-un simplu gest ma pot cobori sub pamant.

pentru ca simt. pentru ca nu le e teama sa arate asta. culorile nu ar mai avea ratiunea de a exista daca n-ar fi ele. nici muzica. nici florile. nici frumusetea. nici moda. nici felicitarile. nici poezia. nici filmele. nici cartile. nici curentul.

sa fim realisti. tot ce facem e pentru a le impresiona. pentru a fi remarcati de ele. pentru a smulge un zambet, o privire, un cuvant de la ele. visam doar pentru ele. ne zbatem pentru ele.

daca n-ar fi fost femeile, am fi toti tolaniti la umbra, asteptand pestele sa sara pe mal si sa moara. eventual sa se si prajeasca putin.. sa se condimenteze...

daca n-ar fi fost ele, omenirea ar fi umblat doar intr-un picior. si ala de lemn. Adam s-ar fi simtit singur si nefericit.

se spune ca atunci cand Eva a muscat din mar, Adam ar fi stiut ce o sa se intample cu ea si de teama de a nu ramane singur si din iubirea lui prea mare pentru cea ce ii era parte a trupului sau, a muscat si el din mar. o iubea prea mult ca sa ramana fara ea...

fetele sunt persoanele cu care imi place cel mai mult sa imi petrec timpul. pentru ca ele sunt: destepte, cuminti, frumoase, inalte, mici, amuzante, visatoare, inocente, scurte la manie, uituce la rautati, iertatoare...

poate nu ti-am aratat pana acuma asta, dar sa stii ca dincolo de glumele mele rautacioase, te apreciez enorm. poate inca nu stiu sa arat asta, dar i`m working on it...


20 Comments »

  • gravatar aceeasi eu

    iar acum.... ne vor podidi pe toate lacrimile de atata recunostintza ce ti-o purtam. :-j prea tarziu, mishucule. :-j

  • aceeasi_tu...

  • Doamne, cum sunt lucrurile pe lumea asta..
    Cand am vazut titlul, am tresarit( de vinovatie). Tocmai scrisesem ceva despre barbati. Las ce am scris( este vorba doar de cifre).


    O zi de pretuire!

  • gravatar Anonim

    nice:)

  • m-ai facut curios Incertitudini :)

    anonim, multumesc:)

  • gravatar Anonim

    Aici Mishul exagereaza putin, idealizeaza pentru a combate ceea ce i se tot pune in carca, vis-a-vis de atitudinea fata de sexul frumos. Am simtit nevoia sa spun asta. In mai putine cuvinte, mesajul meu este: "Nu e chiar asa..."

    O alta interpretare a scenei din Eden ar fi ca Adam, dupa ceva timp petrecut cu Eva, singuri, in gradina, cand el avea o capacitate intelectuala iesita din comun, si-a facut o idee despre ce este ea, Eva. Alta zi, aceeasi Eva. De aceea, cunoscand porunca lui Dumnezeu [in ziua cand vei manca din pom, vei muri negresit], Adam, a stat acolo in timp ce Eva deschidea gura sa muste din rodul pomului, asteptand. Astepta sa se intample. Probabil a vazut aceasta posibilitate ca o oportunitate ca Dumnezeu sa-i faca alta. Dar nu s-a intamplat. Eva nu a murit.

    Semnat: un altul care nu e misogin.

  • multumesc, mish :D

  • cu placere yonne :)

  • gravatar Lavi

    Multumim..asteptam asta :).sentimentalule mic

  • doar am pus la vedere niste adevaruri pe care le-am gasit in perindarea mea:) si asta nu inseamna ca ma face sentimental... sau mic...:D:))

  • Simt ca te-am inspirat totusi.Gresesc?

  • daca te-ai regasit in post.. atunci nu :)

  • thank you mihai :) proud of you big bro' >:D<


    love, piciu :p

  • gravatar Anonim

    da, da multumim >:D< si totusi, in umila mea opinie, nu e de ajuns ca o data pe an/semestru/trimestru etc sa ii spui unei persoane ca o apreciezi, sa o ridici in slavi, sa ii gadili orgoliul, sa ii enumeri calitatile sau gesturile marunte care iti plac. nu ti se sterg pacatele, momentele in care ai fost rautacios si nu ai stiut sa iti arati profunda amiratie. nu scapi asa usor. asta nu inseamna ca femeile nu merita laudele pe care le-ai scris in al tau post. pur si simplu, nu e destul.

    cu mult drag, rautate_mica

  • gravatar Anonim

    @rautate_mica, nu esti mica in rautate, deloc...

  • gravatar Anonim

    tocmai asta e ironia, dragul meu anonim...

    rautate_mica

  • Când am fost acuzat de misoginism, am explicat că nu se poate: dintr-o femeie am ieşit, o femeie m-a educat, femeile m-au lovit când le-am iubit, ... Cum să le urăsc?!

  • foarte fain spus Zamfir :) cred ca voi prelua si eu ideea asta

  • a iti arata sentimentele in fata unei femei nu e un semn de slabiciune, ci unul de curaj. Da e curaj pentru ca femeile sunt intr-o beatitudine continua care e contagioasa...asa ca daca simti ca zbori e pentru ca ele emana o substanta neidentificata ce te poarta catre alte lumi.

  • daca e substanta neidentificata inseamna ca e fara shansa pentru noi de a ramane sau deveni imuni la ea... nu? :)

Leave a comment