rage against reclame

azi va las sa ascultati o piesa care mie imi trezeste amintiri. o ascultam pe vremuri la radio cand eram la bunici. deobicei o bagau intre 2 programe in loc de pauzele publicitare care ne inunda astazi pe orice cale posibila...

am ramas profund scarbit si enervat cand la un meci de fotbal, cand era faza pe poarta si era f important, ecranul se schimba la culoare si apare o reclama de la ceresit sau habar n-am de unde... e ca si cum astia cred ca exact atunci ma gandesc eu cati saci de ciment sa imi cumpar....

si exemplele continua. la o emisiune politica, il intrerupe pe politician pentru ca urma reclama(bine ca politicianu oricum vorbea lemne, da` nu asta era ideea) si de fiecare data cand e momentul mai important, poc, reclama. zici ca sta unu si urmareste sa ne faca farse...

nu vreti sa facem o petitie prin care sa cerem sa nu mai difuzeze reclame in timpul filmelor, emisiunilor si a meciurilor de fotbal...? de ce vor sa ma forteze sa ma uit la ceva ce nu vreau?

enjoy...



mi-am adus aminte de un show tv de pe mtv, in care se bateau vedetele si la un moment dat aparea vedeta trupei rage against the machine care trebuia sa se bata cu un robot si aparea ceva in genul: rage against the machine against the machine...

2 Comments »

Leave a comment