pentru cei ce plang (II)


daca ieri am scris despre cei care se plang si cu rost si fara rost, azi vreau sa astern cateva ganduri pentru cei care plang...

ai plans vreodata? nu cand erai singur, ci in fata cuiva? e foarte greu sa faci lucrul acesta. e foarte usor sa iti construiesti o masca plina de putere si aroganta si superioritate pentru cei din jurul tau... dar sa ii lasi sa te vada asa cum esti... e greu...

oare ce implicatie are plansul? a izbucni in lacrimi in fata cuiva inseamna ca ai incredere in acea persoana incat sa ii areti partea ta slaba. inseamna sa te deschizi total. sa iti areti centrul constiintei tale, sa recunosti ca ai probleme pe care nu le poti controla. inseamna sa fi sincer.

a plange de fata cu cineva inseamna sinceritate? eu zic ca da. atunci cand te saturi de toate mastile tale, le topesti pe toate in lacrimi care dor si ramane omul slab si nevrednic, gol si descoperit din fiecare.

recunosc ca sunt cei care stiu plange la comanda, pentru care plansul e doar o alta masca. nu la ei fac referire acum.

oamenii care plang sinceri, merita mangaierea. merita alintarea. e un castig sa te inconjori cu astfel de oameni.

Matei 5:4
Ferice de cei ce plâng, căci ei vor fi mângâiaţi!


da. vor fi mangaiati. si la randul lor, vor sti sa mangaie pe altii...

5 Comments »

  • gravatar Anonim

    forma verbului "a arata" la conjunctiv, prezent, persoana a II-a, singular e "sa arati" si forma verbului "a fi" la conjuctiv, prezent, persoana a II-a, singular e "sa fii", nu "sa fi".

    in alta ordine de idei: s-a plans in fata mea si m-am straduit sa consolez, sa mangai cum am stiut mai bine; insa nu obisnuiesc sa plang in fata altora, pentru ca nu am incredere in oameni. cei care au norocul de a avea incredere in oamenii de langa ei, bravo lor... plang, se descarca, primesc bataia pe umar, o vorba de incurajare si un sut in fund cu mesajul "mergi mai departe".

    rautate_mica

  • Uitandu-ma pe site-ul tau mi-am dat seama ca e frumos afara azi,insorit,16 grade(ai in dreapta un banner de pe vremea-meteo.com)...desi am biroul langa geam nu am sesizat.Merci,ma duc afara:D

  • nais...
    si true...

    de obicei acesti oamenii ce plang sunt cei ce nu se plang...

  • gravatar Anonim

    da, eu am plans in fata cuiva, in fata unui om in care am incredere

  • gravatar aceeasi eu

    aha. si zi-mi si mie care oameni merita sa le plangi in fatza? sau si mai si: cine te poate ajuta? :-j

Leave a comment