mi-am rupt un colt din cerc...



am ramas profund si foarte placut impresionat zilele astea cand, stand la un pahar de vorba cu o prietena, pe scarile unui imobil, a inceput sa imi povesteasca despre un baiat, pe care il place da` nu stie cum sa procedeze ca sa ii atraga atentia si sa nu para "disperata" dupa el.

la un moment dat mi-a spus urmatoarele vorbe:" i-am scris la tati despre el si i-am cerut sfaturi si tati mi-a zis..." pentru o fractiune de secunda mi-a cazut mandibula de uimire.

ca sa imi intelegeti reactia cred ca e necesar sa fac cateva precizari: fata e frumoasa, desteapta, sigura pe ea, o nebuna cuminte si o nebuna cu minte, e matura dar joviala. e baietoasa dar eleganta si feminina. nu ii e teama de barbati si nu crede ca barbatii is mai buni ca femeile. dar nu crede nici in superioritatea femeilor. e o fiinta exceptionala, in prezenta careia ma simt bine.

am ramas holbandu-ma la ea, pentru ca nu ma asteptam sa ii scrie tatalui pentru sfaturi cum sa "prosteasca" un baiat. mi s-a parut un gest asa de frumos si de cuminte, incat am oftat.

n-am putut sa ma abtin sa nu cotrobai cu mintea prin gandurile-mi aiurea si sa imi soptesc:" inca mai exista speranta, cata vreme mai sunt oameni ca si ea...".


e asa usor sa ridicam bariere intre noi si generatia parintilor. sa ne simtim neintelesi si sa ne consideram superiori lor... iar apoi sa ne plangem ca batranii nu stiu nimic. ca sunt trecuti.

este o vorba: cine n-are batrani sa isi cumpere. iar cine ii are sa ii pretuiasca.

cand i-ai cerut ultima data parintelui tau pretuit un sfat intr-un domeniu personal? sau nu le dai voie acolo? sa iti zic un secret? parintilor chiar poti sa le ceri sfaturi fara sa iti fie teama ca vor rade de tine... . incearca, o sa ai o surpriza placuta.

8 Comments »

  • pot sa-i dau link spre blogul tau pruncului meu? :D

  • doar daca vrei tu neaparat draga arcadia ;)

  • gravatar io

    mai misule cred ca esti cam indragostit daca e chiar asa klumea tipa dupa cum o descri :P :))

  • gravatar io

    fata e frumoasa, desteapta, sigura pe ea, o nebuna cuminte si o nebuna cu minte, e matura dar joviala. e baietoasa dar eleganta si feminina. nu ii e teama de barbati si nu crede ca barbatii is mai buni ca femeile. dar nu crede nici in superioritatea femeilor. e o fiinta exceptionala, in prezenta careia ma simt bine.
    WOW asta da descriere frumoasa :P :))

  • io, faptul ca am o apreciere aparte si descriu in cuvinte simple complexitatea unui om, chiar nu inseamna ca sunt indragostit.

  • gravatar vreau inghetata

    asa-i mishu.un complimentator si un galant prin definitie:P cine nu stie..sa-si puna pofta'n cui ;)

  • mai ales prin definitie:))

  • gravatar Anonim

    Frumos...cred ca singurele persoane in care poti avea incredere deplina sunt parintii..si daca poti sa vorbesti orice cu ei este cu atat mai bine..si e bine ca a cerut sfatul unui barbat..cu atat mai bine ca s-a nimerit a fi tatal ei.Bravo ei si parintilor.

Leave a comment