Tu ce mai visezi?


vorbeam aseara cu un prieten, care imi zicea printre altele ca oamenii viseaza sau incep sa viseze in jurul ore 5 a.m. . instant m-am revoltat. adica cum? daca ma trezesc la 4:30, nu mai visez in noaptea respectiva? dar daca ma pun sa dorm la 5?
asa ca, pentru a-mi scurta nedumeririle, azi-noapte
m-am culcat la ora 5. eram curios sa vad daca e adevarat ce zice.
well pot sa va zic ca se inseala. pentru ca am visat. si am visat in modul meu firesc: un vis frumos care se sfarseste in cosmar, sau un cosmar care se sfarseste in vis frumos.
de exemplu azi-noapte am visat, vb vine azi-noapte, de fapt azi-dimineata, am visat ca am furat o masina, o dubita, si nu prea avea frane, iar la o trecere de pietoni, aia de la Pavel Dan(pentru cunoscatori) n-am putut frana la timp si am ras o alta masina care oprise. in timp ce treceam pe langa masina respectiva, imi dau seama ca pe trecerea de pietoni era un politist...
a urmat o urmarire de 2 minute... pentru ca oricum aveam de gand sa opresc... si i-am zis politistului:"bah baiatu, uite cum sta treaba: permis n-am, masina nu-i a mea, accident am facut... de politie am fugit, am o intrebare: cum ne intelegem?"
surprinzator... s-a rezolvat fara a sa platesc nimic. poate nu e surprinzator deloc.
imi place sa vorbesc cu prietenii mei despre vise si sa incercam sa le explicam. daca ar fi sa imi explic visul asta ar fi asa: imi place si vreau sa incalc regulile, dar nu doar asa de forma ci la maxim, iar cand sunt prins am norocul de a fi prins de persoane care se afla in aceeasi oala cu mine si nu prea pot avea mare control moral asupra mea... sau poate doar imi place sa fur masini.

11 Comments »

  • ...interesant si in acelasi timp plictisitor vis...babilon eu visez rar dar cand visez am sechele a doua zi...nu-ti povestesc acum despre visele mele ca sunt la lucru si am ceva treaba de aia de stai si te uiti pe pereti...vroiam doar sa iti spun ca imi place cum ai scris...

  • :)) spor la treburi atunci bumbut:))
    si mersi de compliment;)

  • gravatar raluca

    noi visam cu ochii deschisi la ziua de luni. Ghici de ce?

  • gravatar Anonim

    numa o intrebare...dc te-ai culcat la 5 am?nu puteai sa dormi mai bine si sa te trezesti la ora aia??nu era cam acelasi lucru numai k mai odihnitor?:D:D

  • ralu... am ghicit ca mi-ai zis:))

    anonimule si anonimo mi-e mult mai usor sa stau treaz pana la 5 decat sa ma trezesc la 5:p

  • gravatar Anonim

    mi s-a parut amuzant ca ai stat treaz pana la 5 a.m numai ca sa ii demonstrezi unui prieten ca nu are dreptate.
    somnul de noapte se compune din doua faze: somnul REM (cu vise) si somnul non-REM (fara vise). Somnul non-REM are patru stadii si la sf acestor stadii apare somnul REM (de obicei, din 90 in 90 de minute). atunci, e clar ca nu visezi doar la 5 a.m.
    poate daca nu erai asa ocupat pe mess:-" iti spuneam asta inainte sa ai o noapte alba ;))

    rautate_mica

  • bine ca esti tu desteapta, rautate_mica :))))

  • puteai visa si tu ceva mai fain ca imaginatie ai:)) da e buna ideea cu explicatu viselor numa ca e cam veche, unii se chinuie de vreo 2000 de ani. da poti incerca:P

  • Am visat intr-o noapte (sapt. asta) ca Paul avea bubite pe el....si vreau sa-ti zic ca dupa 2 zile avea pete rosii mici pe el....mi-e si frica sa mai visez :(....sau mai visez ca ma suna secretara de la scoala ca am adormit si nu am ajuns la timp la lucru etc :)

  • gravatar Anonim

    am experimentat! nu-i adevarat ... am visat inainte de 3. m-am trezit la 3 ... am adormit, m-am trezit la 5, am visat inca o data ... si de la 5 la 5:50 inca o data!!! sa mai specific ca toate cele 3 vise au fost cosmaruri?

  • :)) deci nu sunt singurul incapatanat care face experimente aiurea?:))
    multumesc de vizita tourniquet7:)
    tania... asa de mult ma bucur ca nu mi se indeplinesc toate visele:-"

Leave a comment