a good joke :-<

"Am auzit candva o gluma: un om merge la doctor. ii zice ca e deprimat.ii zice ca viata ii pare dura si cruda. ii zice ca se simte singur intr-o lume amenintatoare in care ceea ce se afla inainte, viitorul, e vag si plin de incertitudini. doctorul ii raspunde:"tratamentul e simplu. marele clovn Pagliacci e in oras diseara. du-te sa-l vezi. asta ar trebui sa te inveseleasca." omul izbucneste in lacrimi si ii zice:" dar doctore... eu sunt Pagliacci." buna gluma. toti rad.se aud tobele batjocoritoare. cad cortinele. se face intuneric."

"Heard a joke once: Man goes to doctor. Says he's depressed. Says life seems harsh and cruel. Says he feels all alone in a threatening world where what lies ahead is vague and uncertain. Doctor says "Treatment is simple. Great clown Pagliacci is in town tonight. Go and see him. That should pick you up." Man bursts into tears. Says "But, doctor...I am Pagliacci." Good joke. Everybody laugh. Roll on snare drum. Curtains. Fade to black."

pentru cei care nu stiti, acest paragraf e preluat din filmul Watchmen.

aici e fragmentul video



...

15 Comments »

  • gravatar neimportant

    imi dai voie sa zic parerea mea sincera despre postul asta ?

  • cata vreme nu folosesti injurii, da:)

  • gravatar neimportant

    nu stiu daca ai fost lipsit de inspiratie cand ai scris postul asta, insa am fost dezamagit.l-as incadra la sectia "degeaba".
    desi mi s-a parut ca ai mers pe ideea "urmatorul post o sa fie mai frumos", postarea asta m-a facut sa-mi pierd 2 minute din viata citind-o.
    e parerea mea si stiu ca nu o sa te superi ca nu-mi place.

  • well patesti:)
    nu sunt tot timpul pe piscuri de munte.. mai trec si prin vai, ca apoi iara sa urc... si urc ca sa cobor...

    pe de alta parte, urmaream o idee fina...
    stii care?
    cine ii motiveaza pe motivatori? cine ii face sa rada pe cei ce ne fac sa radem? cine ii asculta pe cei care ne asculta? cine ii vegheaza pe cei care ne vegheaza. intelegi ideea?
    uitam ca anumite persoane sunt tot oameni cu nevoi si doleante...
    mersi pentru parerea sincera.:)

  • gravatar Anonim

    mie mi-a placut. si-am inteles ce-ai vrut sa zici..si psihologu' are nevoie de consiliere... am asteptat un post de-al tau de cateva zile...m-am mirat ca n-ai comentat the joke... bine ca este sectiune de commenturi.

    rautate_mica

  • n-am facut niciun comentariu la ea... pentru ca fiecare sa inteleaga ce vrea din ea, fara sa ii induc eu o directie. am facut-o totusi in sectiunea de comentarii doar pentru a explica ce urmaream... ca sa nu zica lumea ca aveam lipsa de inspiratie...:)

  • gravatar Anonim

    sincer nu prea`mi place ..scuze:D

  • nu pot multumi pe toti. si nici nu incerc asta.

  • mai! baiatu' este marcat! da'ti pace. da?
    sa stii ca nu esti Pangliacci pt noi. (:

  • capspart... te referi cumva la mine si nu ma prind?:-??

  • Salut!

    Chiar daca nu este printre subiectele de pe blogul tau, fiind din Campia, m-am gandit ca poate te intereseaza sa aflii ca s-a lansat o petitie online "Nu aruncati la gunoi proiectul Eco Campia Turzii".
    Acesta petitie cere autoritatilor locale implementarea corecta a proiectului si incetarea risipei celor 300 de miliarde cheltuiti pentru colectarea selectiva si reciclarea deseurilor din oras.

    Petitia se poate vizualiza si semna aici: http://www.petitieonline.ro/petitie-p25834051.html.

    Mai multe detalii pe blogul http://gandescptimine.blogspot.com

    Daca esti interesat, as aprecia daca ai sprijini demersul punand un link catre petitie pe blogul tau.

    O zi faina!

  • gluma asta tragi-comica as zice ca e scrisa de Bacovia, lipseste insa "plumbu"... :D

  • gravatar alternativ

    good point mishu, inspirat, neinspirat..fiecare sa creada ce-a vrea...critica n-o sa te schimbe pe tine, doar o sa te puna la curent cu ce cred ceilalti despre ideile tale...

    cat despre gluma..nu-mi vine a rade...probabil ai auzit de filmul funny people...e o prostie, dar ideea ce ramane tot cam asta e: in mijlocul veseliei inima poate sa ramana trista

    daca tot am ajuns la nivelul critica...hmmm...ne-ai schimbat fata de masa de la "pahar de vorba" adica lumea de pe blogul tau din albastru in alb...e intermediar pana te gandesti la alt design...sau forever? chiar carouri rosu cu alb sau albastru cu alb nu cer...doar o culoare pe care sa ne desenam gandurile

  • gravatar alternativ

    bata-l vin de smiley k am uitat sa il pun la final

    :D

  • gravatar Anonim

    asteptam ceva nou...nu m-am semnat da ma stii tu:D:D.."de ce nu puteai sa te trezesti la 5 in loc sa dormi la 5" ..yo's:D:D..deci?ceva nou?pup

Leave a comment