Pierdut X.... help?


de ce????????????
urasc intrebarea "de ce?" uneori... ma simt asa de penibil sa storc durerile de la persoanele dragi mie doar pentru ca vreau sa le ajut.
si mi-am promis ca nu voi mai incerca sa ajut daca nu mi se cere ajutorul. dar nu ma pot abtine.altruismul meu ma obliga.
de prea multe ori aud strigatul surd si mut de ajutor. ma uit in ochii vostri care rad si vad lacrimile de durere din ei. sunt momente in care ma fac ca nu observ.
imi place sa cred ca pot citi in oameni trairile lor, aspiratile si nimicurile care le contureaza fiinta. nimeni nu ma crede. dar cand ajung sa aiba o discutie mai acatarii cu mine, raman uneori socati.
vorbeam cu cineva aseara si ii spuneam ca fiecare dintre noi avem cate un dar. unii au o gandire analitica foarte buna, altii o procesare a informatiilor la o viteza fenomenala, altii prin simpla prezenta ofera caldura grupului, altii printr-un simplu zambet aduc lumina pe fetele celorlalti, altii stiu sa te ia de mana si sa iti cuprinda inima... fiecare avem un dar. nu m-a crezut. sau nu a vrut sa conceapa.
cred ca frica de a-ti descoperi darul si durerea de a nu fi acel dar pe care il vroiai... ne paralizeaza cautarea.
darul meu?
ma uit la tine si te simt.
asa ca daca vreodata o sa ma surprinzi ca stau si te privesc indelungat... nu e pentru ca ma holbez la tine... ci pentru ca in acel moment sunt conectat la ce simti tu si ceea ce vei vedea pe fata mea...
as propune o petitie prin care sa anulam intrebarea "de ce?". eventual sa o inlocuim cu "ce?" sau "cum?"
nu ma intreba de ce sunt aici... mai bine intreaba-ma cum ma poti ajuta sa ma ridic sau ce am nevoie pentru a zambi din nou...

4 Comments »

  • gravatar Anonim

    cum sa creada cineva ca le simti durerea, etc? suferinta e a mea si numai a mea. o percep pe propria carne. tu vezi sau intelegi ca unora nu le merge bine. poate ii poti citi, poate chiar le poti simti durerea. insa, nu ai certitudinea ca ce ai citit corect, ca nu ai scapat vreun rand sau un cuvant. sau poate trebuia sa citesti printre randuri in cazul respectiv. de unde stii ca ai dreptate?

    totusi, daca ai simtit, ai citit bine, atunci te compatimesc. ma gandesc ca ti-e greu sa vezi in fiece zambet, lacrimi, etc. poate zambetul ala prefacut e oferit cu un motiv.poate ultimul lucru de care are nevoie e compatimire si intelegere. sau poate ca nu. poate esti omul perfect si ii poti da ceea ce are nevoie. dar asta inseamna sa-i consideri pe oameni diferiti si greu de cunoscut...

    n-o sa te intreb de ce esti aici, tu cel care te poti conecta la ceea ce simt, dar te voi ajuta sa te ridici si te voi face sa zambesti din nou. pentru ca, uneori, asta e darul meu>:D<
    rautate_mica

  • "cred ca frica de a-ti descoperi darul si durerea de a nu fi acel dar pe care il vroiai..."
    ca sa fac o mica precizare...Domnul nu ne da daruri pe care nu le dorim, darurile sunt acele lucruri la care ne pricepem cel mai bine, si pt ca ele sa fie daruri cu adevarat trebuie folosite pt slava Domnului.crede-ma ca din moment ce descoperi ce daruri ai e o placere sa le folosesti spre slava Lui:)...imi place utima fraza mult:)

  • "ma uit la tine si te simt"....hmmm...in these troubled days, a person like you should be jailed or killed, daca stam sa gandim la rece pt ca esti un specimen foarte periculos pt societate si asta o spun presupunand de-la-mine-putere ca "simti" nu numa binele din om ci sesizezi [printr-o capacitate de a empatiza nativa cred eu] si elementul negativ dintr-o persoana [aka ca minte/ca "mimeaza"/ca planuieste ceva etc] ceea ce ii face pe cei mai multi sa se simte fucking vulnerable. si eu sunt la fel ca tine din punctul asta de vedere [dar nu m-au incarcerat inca and I'm still alive] insa suport zilnic nenumaratele consecinte ale acestui "dar": pe mine ma consuma psihic, fizic si emotional, iar pe cel care se simte "simtit" fara voia lui, il enervez/scot din pepeni/inciudez etc. ba chiar unii riposteaza chiar daca empatizezi "prea mult" cu vreo suferinta/bucurie/stare pozitiva de-a lui vezi-doamne i-ai incalcat nepermis de mult teritoriul care se numeste "constiinta" fiindca sunt oameni care macar in-gand'-lor vor sa fie singuri-cuc [deci poate ar trebui sa-si puna un post-it pe frunte cu "Do not disturb my conscience.Do not traspass"].
    ma bucur ca am dat peste blogu tau! you've truly made my day!!!*hug*

  • ma bucur ca ma citesti si ca ai acelasi dar ca mine:)
    uhm ideea e ca eu imi folosesc "darul" pentru a ajuta lumea si nu pentru a le dejuca planurile malefice. in schimb nu pot fi manipulat decat daca ma las eu sa fiu manipulat... si atunci ma las doar pentru a manipula la randul meu:D
    apropo, vreau sa te rog ceva... de-aia te rog sa iei legatura cu mine:) id-ul il gasesti la profil

Leave a comment