...si-un pic aberant


ascultam azi o piesa draguta de la Tapinarii, nu stiu daca stiti cine sunt sau daca ati ascultat ceva de la ei, ideea e alta. nu fac reclama, asta asa ca o mica paranteza:D

piesa respectiva, intitulata sugestiv:" embargo pe creier", incepe cu o dorinta banala dar spusa pe un ton visator... nu chiar emo, da` nici departe, pe tonul omului care are totul si nu ii trebuie nimik, sau a omului care n-are nimik si e plictisit de cate isi poate dori..., spuneti voi daca nu e interesanta ideea:"vreau... da vreau sa ma visez elefant... si-un pic aberant"

cateodata vrem sa visam ceva ce n-am visat niciodata, vise care nu le mai simtim ca ale noastre, care nu ne mai apartin...

mai tineti minte cand eram prunci si orice gand era un vis si orice vis era o poveste, iar orice poveste era o joaca... nu ne pasa ca povestile noastre erau de multe ori imposibile... noi le faceam posibile si chiar le traiam. cand din doua scaune si o patura faceam cort iar mobila din casa erau copaci si animale si noi ne luptam cu fiecare in parte... o lume in care fiecare din noi era un print, sau cavaler negru:-", iar fetele... invariabil erau Domnitze pe care noi trebuia sa le protejam...

am ajuns oameni mari... si sunt infinit mai putine lucruri care ne multumesc decat care ne displac... trecem de la o stare la alta:" Cateodata mi`e frig, cateodata mi`e foame Cateodata mi`e lene,cateodata mi`e sete Cateodata visez, uneori aberez Ca viata`i frumoasa dar cam plicticoasa Cateodata mai dorm, cateodata mai mor"

oare viata e cea care ne tranforma atat de radical, incat nu mai stim sa visam... sau.. transformam viata intr-un chip sucit, dupa o amintire de vis incomplet:-??
http://www.youtube.com/watch?v=vqCGqH_uSDg

v-am pus si piesa.. in caz ca vreti sa ascultati:)

intrebare:" cand ai visat ultima data cu ochii deschisi?"

10 Comments »

Leave a comment