sa(n)d


mai ghita, ce vrei sa te faci cand o sa fi mare? vreau sa ma fac soldat! da` mai ghituca, soldatii mor in razboaie ucisi de dusmani... nu ti-e frica? ba da. si atunci, mai vrei sa te faci soldat? nu! bine mai ghituca... da` ce vrei sa te faci atunci? dusman....

cam asa suna unul din bancurile copilariei mele:) tin minte ca si eu am vrut sa ma duc la liceul militar, sa devin un soldat ce isi jertfeste viata pentru siguranta tarii lui... eh ganduri si vise si idealuri...

daca stau bine sa ma gandesc, am avut multe etape in dezvoltarea mea... in prima parte a vietii mele constiente, am vrut sa ma fac electrician, asa ca luam orice aparat electric si il desfaceam dupa principiul:"daca nu e stricat, repara-l pana e.." si apoi il asamblam la loc... de fiecare data insa ramaneam cu piese in plus:-"

apoi am vrut sa ma fac doctor... si ma jucam de-a doctorul si asistentele la scoala in pauze, acasa cu vecinele de bloc... si faceam controale la toata lumea:D si injectii si tratamente... eh ce vremuri:D

dupa ce-am mai crescut am vrut sa ma fac bucatar. aici mi-am testat calitatile de amestecat ingrediente dupa gust sau cantitate sau culoare astfel incat sa nu iasa nimic si sa trebuiasca sa arunc. evident dupa mine bucataria arata ca dupa o furtuna, iar eu.. eu eram fericit ca am gatit:D.

si acuma cand mai gatesc, maica-mea se ia cu mainile de cap:))

apoi am vrut sa ma fac militiar...,cantaret, filozof..., teolog... si uite-asa am ajuns inginer:)

nu pot sa afirm ca imi displace sa fiu inginer.... da` parca nu e ceea ce aveam in gand atunci cand eram prunc. dar nu cred ca sunt singurul care a visat mult cand era mic... iar cand a ajuns mare... si-a uitat visele. obisnuiam sa visez. acum imi vine greu.

sa-ti uiti visele copilariei. asta mi se pare intradevar tragic.

tu ce-ai vrut sa te faci?

12 Comments »

  • gravatar ieu

    ...Am trecut si eu prin faza doctor->magician->pompier->bucatar->musafir->bunic(nu bunica, imi placea mai mult bunic)->musafir si apoi am mai crescut si am vrut sa fiu o piatra..si iata pana la urma am ajuns jurnalist..
    ...Cred ca fiecare face si devine ceea ce alege..e o chestie de alegere si nu de soarta..hac..parerea mea...
    p.s. mai vroiam la un moment dat sa fiu poseta..nu mi-a iesit..asa ca orice am face trebuie sa fie aducator de bani:))...punct

  • f tare faza cu poseta....
    pare-se bumbut ca am avut dreptate:)

  • gravatar io

    :) ce ai scris pe aici ma face sa ma gandesc la momentul in care am aflat ca mi-am luat bacul si eram super happy ca ajung si eu studenta.si pe urma a venit intrebarea , da studenta dar la ce ? :))si ma gandeam vreau constructzii pt ca am facut si in liceu si mi-o placut dar,din cateva motive nu am ajuns la construztii si am ajuns unde is acum la inceput cand am aflat unde am intrat m-am gandit nai cam naspa dar pe parcursul anului universitar mi-am dat seama ca imi place de fapt si asta sper sa nu fiu dezamagita in anii mai mari :)) deocamdata e super ok . asa ca nu stiu care e faza cu ce vrei sa te faci ? mai sti ce fa-te pana la urma ce itzi place :))sau ce itzi dai seama pe parcurs ca itzi place :)) suna aiurea stiu da ii fain :)) :* pupu mishu

  • "pupu mishu" :)))

  • oho...eu am vrut la liceul militar, doar pt ca in secret o admiram pe soramea pentru ceea ce era si ea vroia acolo. Apoi am vrut sa merg la design si am ajuns la Jurnalism:P dar am trecut si eu prin faza: doctorita, invatatoare, coafeza:)) Bucatareasa sper sa devin in viata de zi cu zi(oricum o sa devin dupa ce o sa obtin postul de sotie:)) ca e un hobby si imi place. Dar nu vreau sa devin ceea ce vreau eu ci ceea ce vrea El...mi se pare prea banal sa ai o viata normala...o slujba, o familie si apoi copii nepoti si pensie...vreau altceva:)...si de multe ori sunt acuzata, de propria constiinta ca sunt doar o mica fetita cu vise mari...:-<

  • pentru io si anonim :P :D

    anka... ii bine sa ai vise mari. nu uita, pentru a ajunge in varful muntelui, trebuie sa fi gata sa platesti pretul sacrificiului necesar.nu exista scurtaturi.

  • gravatar rareori

    io cand eram mic mic vroiam sa fius sofer... dupa ce am ajuns la scoala vroiam sa ajung la liceu ... cand am fost la liceu am vrut sa fiu student acum... as vrea sa vreau iar sa fiu sofer :))

  • mno... io nu mai prea stiu ce am vrut sa ma fac... nu am prea avut ce alege.de mic mi-o pus tata aparatu in gat si ala am fost.m-am facut fotograf.... dar imi place si fac cu placere munca asta cu imaginea. da si am ajuns si eu un jurnalist, ca tot vad ca mai sunt ceva jurnalisti pe aici. :)

    si.... salutari de la dejj mishu-le!!

  • pai raducule.. tu oricum iti conduci skate-ul.. deci e ca si cum ai fi un pic de sofer... un pui de sofer... nu?:D

    andrei, multumesc de comm si de salutari. si nu doar ca se vede ca iti place sa fi fotograf.. da` esti si bun;)

  • gravatar pingu

    eu cand eram mica vroiam sa ma fac sofer de camion...si inca as mai vrea...dar dupa cum zice mama, nu poti fi sofer de camion daca nu te poti "usura" pe roata. si aia e cea mai grea parte pt mine :P ;))

  • gravatar verde micu

    eu cand am fost mic am vrut sa ma fac MACARA ? nu.. :D .. bucatar nu o sa fiu, pentru ca sunt deja, mai multe pe partea de patiserie.. da nu mai laud..cine o mancat eclere de la mine stie.. apoi sigur o sa devin un sot iubitor cu casa si famelie, masina (motor), si cu Domnu inainte.. punct..

  • gravatar Anonim

    eu de cand ma cunosc pe mine asa .... am vrut sa ma fac baiat ... mi se parea ce am mai buna solutie de a te distra :) ...am vrut sa mai fiu karatista, salvamar la bazin mi'ar mai fi placut, o power-girl ceva (influente sailor moon), mos- craciun si nu imi mai amintesc. partea cu baiatu' a pesistat cel mai mult ... celelalte prea putin.

Leave a comment