azi in timisoara... maine... tot aici:))


azi-noapte am facut o mini-plimbare cu trenul.. de vreo 6 ore pana in timisoara... am fost foarte placut surprins de noile conditii din acc iasi-timisoara... 6 scaune in compartiment.. spre deosebire de alti ani in care era 2 banchete de cate 4 locuri... liniste, frumos... pana deschizi usa...

cand ai deschis usa... ceva ramane neschimbat: totul pute!!!!!!! a ceapa stricata, ciorapi murdari, tuica.. etc...

ma intreb..mai daca au schimbat vagoanele si toate cele... nu puteau pune un pic de aer conditionat? si cateva legi:"n-ai voie sa te descalti daca iti put picioarele... n-ai voie sa bei singur... etc.. a nu se consuma laturi... pentru laturi va rugam sa consultati manualul de specialitate pus la dispozitia d-vstra:"cum sa ne hranim ca porcii" . manualul se gaseste in orice statie cfr..."

sa incerci sa dormi pe noile scaune e criminal... cred ca le-au facut asa ca sa nu poti dormi... pentru ca atunci cand dormi... poate veni careva sa imprumute ceva de la tine.... deci tot spre binele tau sunt proiectate si scaunele:))

am avut norocul sa stau in ultimul vagon... si am mers in spatele vagonului si am putut urmari rasaritul.... ce frumos e rasaritul de privit... si ce searbad e atunci cand nu ai cu cine sa il urmaresti....

timisoara e neschimbata... aceleasi gropi.. aceleasi masini prafuite,... aceiasi copaci verzi...aceiasi oameni care se grabesc... un singur lucru parca s-a schimbat putin... fetzele oamenilor... parca nu mai sunt asa de luminoase ca in alti ani... sunt mai triste...sa ii fi ajuns si pe ei criza?...



p.s. nu ma lasa sa pun poza.. nush ce are... cand ajung acasa o sa pun si o poza...

7 Comments »

  • Misu..dar unde este poza care merge cu continutul articolului?te rog:)

  • gravatar Anonim

    intr-adevar, poate fetele s-au mai schimbat insa trebuie sa privesti si la starea ta de spirit , de multe ori percepem diferit pe ceilati functie de cumne simtim noi....:) oare chiar de criza depinde totul....:)

  • ovi.. nu pot pune o poza.. da` o sa pun cand ajung acasa:)

    anonim.. starea mea de spirit e buna:)
    nu cred ca de criza depinde totul... dar, mare parte da...:D

  • gravatar Mars

    apreciez descrierea compartimentului... vizual perfect. ca doara i faci poza. insa oamenii nu se vor spala pana nu se va inventa un aparat de simulare a mirosurilor de ceapa, sosete stricate, transpiratie putrida, picioare de urs polar etc.

  • gravatar io`sss

    pai mars.. n-am putut face poza.. asa ca am scris despre asta:D

  • gravatar Anonim

    Eu sunt din Arad si in copilarie eram binecuvatata in fiecare vara cu o vizita la bunicii mei care locuiau in Suceava. Am imaginea vizuala si olfactiva a trenului de care spui, multe mirosuri am incercat in fiecare an, multa mancare impachetata in ziar am vazut consumata si multa transpiratie se risipea le fiecare calatorie. Cea mai draguta faza a fost cand vecinul de pe bancheta din fata a adormit in fund si a inceput sa ii curga saliva din gura exact in buzunarul de la camasa peste pachetul de tigari. Norocul meu atunci a fost ca nu apucasem inca varsta la care domnisoarele se ingretoseaza usor, ci impreuna cu verisoara mea am inceput sa radem. Poate ca de la rasul nostru s-a si trezit bietul om muncit si el de conditiile grele din acceleratul Timisoara Nord-Iasi.

  • poi eu luna de luna circul cu acelasi accelerat:D pana la timisoara si nu prea pute:P...in plus imi place enorm faptul ca s-au schimbat scaunele...si eu consider ca e foarte comod sa dorm pe ele:D Timisoara? I so love this city ca nu prea am ce sa zic ceva rau de el...in sensul ca le vad pe toate ok:D

Leave a comment