vulturii si-au facut cuib... pe blogosfera...


azi am ramas placut impresionat de faptul ca unul din grupurile betyou, vulturii, si-au luat inima-n tastatura si au devenit si blogonauti:D
sunt niste oameni foarte faini. toti. si au un mod de-a gandi lucrurile care e cateoadata la un alt nivel. iar alteori te binedispun prin simpla prezenta... dar intotdeauna sunt niste oameni pe care te poti baza cand ai nevoie de ajutor... de-am sti sa pretuim astfel de oameni....
imi pare rau ca sunt inscrisi doar trei dintre ei ca si autori ai blogului si aici ma refer desigur la dani, bumbu zis si mtv in lumea interlopa:P si gabi v.
pana acuma sunt doar doua posturi, ambele scrise de dani. dar primul post imi place. cititi ideea primei postari:"daca biblia ar fi blog"... well va las pe voi sa descoperiti frumusetea acestei postari. http://vulturii.blogspot.com
sincer, de-abia astept aciditatea comic-ironica a lui bumbu si profunzimea gandurilor lui gabi...
e week-end... lasati-o mai moale cu messengerul si haifaiv-ul si feisbucul si iesiti la socializari... o sa fiti mult mai castigati sa descoperiti omul de langa voi decat sa va obositi ochii in monitoare:)
asa ca sa nu imi uit ideea... intrati si cititi blogul vulturilor... ca saracii is cu capu`n nori...(zise cel care se autonumeste printrenori:D)
de asemenea va recomand un film. the boy in striped pyjamas.
numa` bine

18 Comments »

  • gravatar verde si mic

    ei na.. tot nu`l vad pe bumbu sa deschida el un blog, pe gabi hai ca sunt PRO. de ovi nu prea.. si restu idem.. tot care face treaba pe partea tehno ii cu siguranta Dani care ii cel mai bun dintre toti vulturii la asta.. nu ca vreau sa fiu rautacios da am zis si eu ceva.. plus ca am fost Vultur.. :D

    si ca ai zis sa lasam haifaivu, messu , etc deoparte.. ei bine eu haifaivul lam lasat de mult, nu ma fascineaza, feisbucu mai dau o geana ca imi cresc legumele la FarmVille :)), messu asa ni.. ce nu mai pot lasa ii blogu asta.. astept in caz ca anonim(sigur o fata) isi va face aparitia.. am emotii.. over..

  • ala mic si verde.... asteapta infrigurat in continuare:))

    dani... uhm mersi de cuvintele de incurajare... sper ca nu vrei sa ma lingusesti acuma ca v-am facut publicitate:))

  • nu, nu. urmaresc blogul de cand a aparut pentru gandurile profunde urmate de o gluma ce pune in valoare ideea principala :) doar faptul ca o persoana isi pune sincer intrebari si nu e ignorant sau resemnat e incurajator.

  • @verde si mic: suna a provocare pentru ovi? :D

  • gravatar azi nu dau nume...

    zburda mieluseii pe blogul tau, mishu;));))

    oare se transforma si blogul tau intr-un site de matrimoniale?¿:-"
    well: atunci iti doresc: la cat mai multe intrebuintari ale blogului :D

    "blogul se transforma"

    buna dimineata:D

  • gravatar unu mic si verde..

    multumim geany ?

  • gravatar azi nu dau nume...

    nu o cunosc, dar sigur e o fata de treaba:))

  • gotcha :D

  • gravatar iesita de sub anonimat

    hmm...Good job! Mishu...de ce esti sifonar? :)) da, m-ati prins,Geanina e numele meu .

  • jocuri jocuri....:)

  • gravatar Anni

    hehehe aici gianni 2 :P alias Anni :D

  • gravatar Anni

    aa si mishu....mai hai pe la cluj...la socializat :P:)

  • anni.. cand o sa am motiv serios de venit in cluj... voi veni:)
    pana atunci socializam virtual:D

  • pff ce i`ai taiat craca la gianina.. adik nui motiv serios socializarea cu anni ? :))

  • :-" alta e ideea... nu vin in cluj pentru o intalnire cu cineva doar pentru a povesti...:-"(si subliniez doar)

  • Tinere...un blogroll ceva te intereseaza?:D

  • www.baubau-exista.blogspot.com...am uitat sa specific:D

  • Mi-am vazut numele de 2 ori in comenturi ar fi fain sa pune-ti si o poza;) oricum ideea cu bloogu vulturilor a fost a lui DanY(dam vina pe el daca ceva nu e bine:)) si a fost o idee foarte buna ca omnu asta are multe lucruri faine de zis, pacat sa le tina pt el cand unora le e de folos. Iar ceilalti vulturi speram sa-l putem sustine sa faca o treaba buna ..deci nu uitati http://vulturii.blogspot.com/

Leave a comment