Vai de v(n)oi farisei...


in fata loviturilor de departajare, cand trebuiau sa mai traga ultimii doi jucatori de la Dinamo, toata echipa dinamovista care era prezenta la mijlocul terenului, era in genunchi... si se rugau. Dinamo reuseste sa treaca de cealalta echipa(n-are rost sa ii zic numele pentru ca invinsii totdeauna sunt uitati...) si se califica in grupele Europa League.
Am ramas sincer uimit de actul acesta de-a se pune pe genunchi si a se ruga in public.
tragedia, adevarata tragedie e ca de multe ori stim sa ne rugam doar la momente de nevoie, iar in restul timpului il ascundem pe Dumnezeu undeva de unde sa nu ne deranjeze activitatile.
oamenii nu au nevoie de un Dumnezeu omnipotent, omniscient si suveran... pentru ca unui astfel de Dumnezeu trebuie sa ii dai socoteala. ci ei cred ca il pot folosi pe Dumnezeu pe post de talisman, un hopa-mitica, o lampa magica... ori de cate ori au nevoie, il scot din buzunar, il freaca de doua ori, spun o incantatie si puf... s-a produs miracolul....
Romania, in functie de imprejurari, se declara fie crestina de 2000 de ani, fie atee, in functie de moment, de castiguri, de cine trebuie impresionat...
daca am fi cu adevarat credinciosi, alta ar fi fata Romaniei. alt mod de comportament ar avea conducatorii nostrii. intr-un alt mod am stii sa ne relationam unii fata de altii.
sincer, care dintre voi ii crede mari credinciosi pe mai marii tarii, cand la sarbatori se afiseaza in baia de multime si saruta icoanele si adopta o mina de super-credinciosi??? cati dintre voi nu sunteti dezgustati de gesturile lor? si in mintea voastra ii considerati adevarati farisei???

Matei 7:21 Nu orişicine-Mi zice: "Doamne, Doamne!" va intra în Împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu care este în ceruri.

Matei 7:22 Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: "Doamne, Doamne! N-am prorocit noi în Numele Tău? N-am scos noi draci în Numele Tău? Şi n-am făcut noi multe minuni în Numele Tău?"

Matei 7:23 Atunci le voi spune curat: "Niciodată nu v-am cunoscut; depărtaţi-vă de la Mine, voi toţi care lucraţi fărădelege."


tu cum te raportezi la Dumnezeu? esti si tu un credincios de ocazie? inclin sa cred ca da...

6 Comments »

  • so so true... iti citesc d cateva zile blogul si mi a placut tot ce am citit pana acum. imi place stilul tau de a scrie uneori super funny alteori mai ironic si imi mai place mult si sinceritatea ta... felicitari si keep up the good work :)

  • just me multumesc de vizita,blogroll si de apreciere:)
    te mai astept pe-aici:)

  • gravatar Anonim

    DA, se paractica rugaciunile de tip SOS sau 911.Ma indoiesc de cei ce s-au rugat aseara ca si-au pus nadejdea in Dumnezeu,mai degraba in piciorul celui ce urma sa suteze la poarta, dovada ca nu era nimeni pe genunchi multumind Domnului dupa ce meciul a fost castigat:D .De multe ori vrem impresie artistica si nici nu asteptam sa ni se raspunda, pentru ca Il limitam pe "cel infinit" la ingustimea noastra sau consideram ca ne descurcam si singuri! Ni se potriveste citatul lui Jules Renard:"Intotdeauna m-am rugat Domnului, dar cu aceeasi rugaciune.Ii ceream painea cea de toate zilele:mi-o dadea. Dar nu l-am rugat sa vindem bine vaca si am vandut-o pe o nimica toata. Trebuie ca-i greseala noastra".Eu azi am ales sa-I slujesc Domnului, dar n-am reusit, poate maine?!

  • Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  • BV!!Misu da bun spirit de observatie ai;))sau esti dinamovist? :-w
    Dinamovisti (Dumnezeu sa-i ierte;)) au facut un gest disperat (dar bun). Tragedia e ca uneori si noi care pretindem ca-L cunoastem pe Dumnezeu personal , recurgem la dependenta de El doar cand suntem in situatii de criza in rest...... ne preocupa forma:( .Sa ne ierte Domnul si pe noi!
    Mishu (daca tot am inceput cu tine sa termin cu tin;) spor la postat!

  • gravatar Diana

    Pe mine rugaciunea ma tine vie, ma intretine...Oh..daca am fi toti dupa cum vrea Dumnezeu..am fi cei mai binecuvantati oameni.Nu degeaba scrie "rugati-va neincetat".Doamne, ajuta-te sa Te chemam in orice moment al vietii noaste!Amin,aleluia!
    Multumim Mishule pt ca ne-ai adus aminte inca o data o valoare a vietii traite cu Domnul!

Leave a comment