gand...


Nimic nu ma sperie mai tare ca si inceperea unei postari pe blog. ecranul gol, umplut doar de albul care isi asteapta murdaria ideilor ce va sa vina, mi se pare cel mai terifiant...

imi aduc aminte de ce imi povestea acu cativa ani un prieten. imi zicea despre ce a facut un cunoscut de-al nostru:

era spre seara si maica-sa ii da 5 lei sa mearga sa cumpere o paine. el ia bani, iasa din casa si pleaca in spania. fara sa zica nimic, fara sa se pregateasca, doar asa... dupa vreo 8 ani se intoarce acasa, nimeni nu stia ca se intoarce. si intra in casa, merge la maica-sa ii intinde o paine si zice:" ti-am adus painea..." la care maica-sa printre lacrimi, il intreaba:"...si restul?"

tot timpul mi s-a parut fascinanta intamplarea asta... tot timpul am vrut sa fiu eu cel care face ceva total neasteptat si imprevizibil... sunt spontan, dar nu pe cat as vrea, sunt spontan dar doar intre limitele organizarii mintii mele, niciodata in afara ei. si cred ca o spontaneitate gandita... nu mai e spontaneitate.

pe de alta parte ma tot gandesc cum as fi reactionat eu in locul mamei. ce as fi zis eu prima data...
simt ca ne invartim intr-o lume a daca-urilor si a poate-urile si analizam cateodata asa de mult situatiile incat ajungem sa trecem pe langa ocazii si nu doar sa le trecem da` nici macar sa nu le traim...
daca... poate...

poate ca viata e ca un drum si fiecare decizie, fiecare spontaneitate este o curba... mai stransa, mai larga... daca drumul ar fi drept... poate ca am adormi la volan... asa trebuie sa fim in alerta, nu stii niciodata ce iti va iesi in fata....

v-a fost dor de mine?

5 Comments »

  • gravatar rareori@rocketmail.com

    Da mishu... mai mult sa te vad decat d un post d la tine :(
    apropo incerc sa imi schimb mailu ;)) o sa il gasesti in commentu asta
    Si astept si io sa vi cu o paine dupa vacanta si sa zici ca te-ai mutat in Cluj :D ;)

  • gravatar io

    ei da . m-am gandit putzin si o sa las si eu un comm :P . eu merg pe ideea traieste clipa la maxim atunci cand ii de trait de ca sa o ratezi poate fi foarte frumoasa si decat satzi para rau pe urma ca nu ai trait-o si nici nu o sa mai ai ocazia sa o traiesti mai bine traieste-o la maxim atunci cand ii data fara sa te cam gandesti ce faci maine sau peste un ceas . itz amintesti mishu cand eram in camera la baietzi si se punea de un chef si aveam de facut conspect la SM pe dimineatza ce urma si am ramas la chef si m-am simtzit foarte bine si o foat tare fain si nu am ratat ocazia de a fi la cheful respectiv . si a doua zi am mers la faculta cu mana bandajata ca cica m-am lovit si nu am putut sa imi fac conspectul si s-o rezolvat si treaba pe a doua zi :)). sper ca nu itzi citesc blogu si profi de la poli :)) :P kiss

  • gravatar gemenele

    sincer da ne-a fost dor de tine.
    gemenele:p

  • mai raducule... si mie mi dor de tine, cat despre paine... cata vreme ai slanina... si creioane sa facem foc...:-" eu o sa fiu prezent cu ea la usa:D

    bine io:)

    gemenele... ati uitat o virgula pe undeva... da` nu conteaza... intentia conteaza:D

  • imi place ideea cu faptul ca fiecare spontaneitate e o curba pe drumul drept si plictisitor al vietii...si m-a surprins(placut) ca ma ai in lista de bloguri:D

Leave a comment