vrei sa fim prieteni?


imi aduc aminte de vremurile cand eram copil si foarte sfios mergeam la fata care imi placea si ii ziceam shovaind si rosu la fata:" vrei sa fii prietena mea?"si invariabil primeam acelasi raspuns. citez:"=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))" hehe ce vremuri...:))

de mic copil am fost precoce si gandeam inaintea timpului meu(imi merge ceasu inainte..:D)... doar ca nu ma puteam exprima... de-aia stiam ca o sa fiu inginer:))  si imi placea sa gandesc in modele, in tipare... si ca orice copil cu acnee si alte minusuri fizice (butoi cu picioare:)) ) si psihice( cat face 6 ori 9?... pai pai... 69:)) )... aveam nevoie de o arma secreta ca sa pot cuceri specimenele din cealalta specie umana..(a se citi femei...:D)

asa ca m-am pus pe facut un studiu pe o perioada de 10 ani... bine nu chiar pe 10 ani... initial ma gandeam ca va dura toata viata... da` apoi... m-am plictisit si fiin`ca trecusera 10 ani, am zis ca o sa ii zic studiul de 10 ani:D:))

i-am pus si nume:"cum sa cuceresti o fata.." si apoi am adaugat la final.." in 3+1 pasi" :D

uite care sunt:

1. fa-o sa rada.

2. ascult-o.

3. fii acolo pentru ea.

+1. mentine o comunicare permanenta cu ea.

acuma sa stiti o chestie... va functiona, dar daca vrei sa o pastrezi mai mult de 3 luni(mai mult nu a functionat la mine:)) ) va trebui sa aplici alte legi... alte mecanisme... si daca le gasesti sa mi le zici si mie ca sunt curios:))

concluzie:

iuan era in cimitir si tot saruta la 3 femei de zor... apare ghio si cand vede ce face iuan cu atata pasiune, ii zice flamand:"da, bah, si mie una.." la care iuan ii raspunde :"du-te si sapa-ti"...

numa` bine

p.s.: fetelor, puteti sa aplicati si voi acelasi legi, dar in oglinda, pentru a cuceri baietii:D

18 Comments »

  • si te-ai oprit din studiat dupa cei 10 ani? ce-o sa faci dup-aia?

  • gravatar mex

    Du-te amu mai Love Doctor... mai ai altar cu idolul tau -dr Cristian Andrei ?
    Muhahahahhahhahahahhahah( evil laugh )!!!!!
    =))))))))))))))))))

  • rub... o sa astept sa ma cucereasca o fata folosind metodele mele:))
    mex.... dor mi-o fo de tine mai.... si stii foarte bine ca idolul meu in materie de dragoste era mircea radu:)))

  • gravatar Anonim

    mishu misoginu'
    mishu misoginu'
    mishu misoginu'
    mishu misoginu'
    mishu misoginuuuuuuuuuu' :))

  • pai... multumesc frumos roxana... doar tu puteai sa te repeti in halu asta... ca sa nu iti pierzi ideea:)))

  • gravatar Anonim

    nu MA repet.
    eventual REPET dragul meu mishu:))
    si nu-mi mai zice roxana ca am impresia ca-s la scoala :D

  • gravatar Rox

    referitor la p.s..sa aplicam aceleasi puncte...dar in oglinda...adica...invers?:)

  • :P
    f interesant!

  • rox... cand ma refer in oglinda ma refer complementar gen: razi la tampeniile si glumele lui, spune-i nimicurile din viata ta si lasa-l sa te ajute, sa te sprijineasca ..sa se simta important:D
    raluchris... multumesc. te mai astept:)

  • gravatar Mars

    :) nice one. de data asta ti-o iesit:)

  • :)) mersi fain mars:D

  • gravatar Anonim

    impressive:)) eu ti-am mai spus ca poate...poate..ti-ai gresit profesia:)))

  • gravatar io

    da asta ii fain :))mai ales bancu de la sfarsit depinde cum il iei da la cum l-am luat eu parca ma regasesc pe acolo umpic asa
    a si faza cu pasi cam ai dreptate traba sa recunosc ce sa fac mai ales la pasul "+1" :)si ca tzine vreo 3 luni alea is deja alte aspecte depinde :P

  • gravatar Anonim

    mishule...foarte tare:))

    am ras una buna...is de acord cu pasii tai, dar mai trebuie ..
    :P
    si la fete, si la baietiD:D
    te puup

  • gravatar paula

    era de la mine..paula:D

  • foarte tare, si foarte bune sfaturi ;) si se aplica si la pentru 3 luni, mai ales cea cu fa-o sa rada :) asta merge mereu, uite un mic sfat sau un mic plan diabobil, daca ai memorie buna nu iti trebe, poti sa iti faci un carnetel, in care sa scri despre ea, gen cei place, ce nu-i place, date importante, ce vreti sa faceti, ce-ati facut etc. si daca vede ca tii minte atatea chestii poate se gandeste ca totusi e ceva diferit la tine ;)

  • interesant cody:))
    merita tinuta minte ideea ta.. ma duc sa imi caut carnetel:D

  • gravatar lolo

    fi atent...o iubire mare e mai curând un proces de autosugestie… Trebuie timp si trebuie complicitate pentru formarea ei. De cele mai multe ori te obisnuiesti, greu la inceput, sa-ti placa femeia, fara de care mai târziu nu mai poti trai. Iubesti intâi din mila, din indatorire, din duiosie, iubesti pentru ca sti ca asta o face fericita, iti repeti ca nu e loial sa o jignesti, sa inseli atâta incredere. Pe urma te obisnuiesti cu surâsul si cu vocea ei, asa cum te obisnuiesti cu un peisaj. Si treptat iti trebuieste prezenta ei zilnica”.

Leave a comment