Absurd...


si uite asa au trecut vreo 6 zile de cand n-am mai postat nimic. motivul era evident: m-a prins rusinea ca nu am postat nimic legat de ziua barbatului iar ca si pedeapsa m-am autoflagelat si mi-am pus firewall la degete.... dar acum gata:D


ati auzit ca mai nou si animalele au tendinte sinucigase? pana nu demult nici nu stiam ca animalele au tendinte... daramite tendinte homosexuale sau narcisiste si mai nou sinucigase....


pare-se ca un magar supus la prea multa munca... s-a hotarat sa isi ia un pic de concediu vesnic, asa ca s-a eliberat el de echipamentul din spate si a inceput sa fuga pana la prima prapastie si a incercat sa zboare....da` nu i-a iesit.... adica i-a iesit ceva... da` nu zborul ;)


cate mai fac animalele astea dom`le... incredibil.... maine poimaine `om afla ca au construit un ou gigantic si au plecat in explorare pe luna...


ideea era ca toate aceste fapte ne sunt prezentate de presa... si ce frumos stiu ei sa prezinte... dar sa stiti ca macar o data in viata m-as bucura sa imi prezinte chestiile adevarate cum s-au intamplat si sa nu le mai deformeze... sa incerce sa imi vanda gogosi(uhm.. ce foame mi s-a facut...) cu ce s-ar fi putut intampla daca....


va dati seama, aia era stire:"magarul s-a aruncat sa se sinucida si in loc sa cada a inceput sa zboare; se pare ca avem de a face cu magarul antigravitational..."

si se mai intreaba unii de ce scade credibilitatea presei...


concluzie:


merge iuan la ghio si il intreaba:"bah, ghio, nu-ti trebe juma` de porc?" la care ghio ii raspunde:"da` ce sa fac cu el? sa mi se imburde in cocina?"...


numa` bine

0 Comments »

Leave a comment