Da` cu rotile ce-ai avut bai?...


e oficial. Romania a intrat in, citez:"recesiune economica", incheiat citatul:)) pare-se ca ce stiam noi de ceva vreme.... guvernantii au aflat numai acuma. eh mai bine mai tarziu decat niciodata...:))

in momentul in care au anuntat asta, inevitabilul s-a produs. anumite persoane precaute au inceput sa isi faca rezerve pentru vremuri grele.... stiti ca veverita din ice age:)), doar ca ei nu au adunat alune... ci au inceput direct cu roti de autoturisme...

toate bune si frumoase... numai ca autoturismul de la care au imprumutat rotile... nu era al lor... si uite asa s-a trezit proprietarul in recesiune economica si si cu masina pe caramizi... la propriu:)).(s-a intamplat ieri in grigorescu:D)

ca tot veni vorba de criza... stiti ce a facut arnold? stiti voi, guvernatorul californiei:D... vazand ei ca nu mai sunt bani si nu au cu ce iesi in oras... au zis ca ar fi cazul sa mai vanda cate ceva de prin ograda... un yard sale din ala... si stiti ce au scos spre vanzare?... hai, ghiciti?... nu?ok.. va zic eu... un stadion si o inchisoare...:))) hai ca stadionul mai inteleg... da` oare cine e persoana care o sa cumpere o inchisoare?:)) oricum merita laudata initiativa:D

eu zic ca am putea sa vindem si noi o bucata mare din casa poporului... ca e mare si costa mult intretinerea:D cine e de acord sa vindem casa poporului? mana sus... asa si acolo in spate... gata. facem petitie:))

am obosit sa mai gandesc, urmeaza concluzia:


Azi am încercat sa fac o retragere dintr-un bancomat, însa am primit mesajul: “fonduri insuficiente”. Nu stiu daca se referea la ei sau la mine.


p.s.: ma tot gandesc la inchisoarea aia... cica costa 1 mld de dolari... as cumpara-o eu ca resedinta de vacanta... am un ron... facem o cheta? careva?... hai nu fiti... contribuiti...:D


3 Comments »

Leave a comment