mai are rost?

am auzit o poveste de dragoste interesanta. ca toate povestile de dragoste, adevarate, este vorba de un el si o ea. se iubeau mult. dar el a trebuit sa plece. a plecat in america. dar i-a promis ca se va intoarce dupa ea si atunci se vor casatori si vor fi impreuna.

asta se intampla prin `78, `79.  de atunci, nu s-au mai vazut fata in fata decat acu` 3 ani, cand el s-a intors in romania. ea l-a asteptat. si el si-a indeplinit promisiunea. in 2007 s-au casatorit. niciunul dintre ei nu mai fusese cu altcineva. se pastrasera unul pentru altul.

dorintele bune se indeplinesc.

mi se pare interesanta povestea. de unde atata rabdare? e ca si cum ei ar trai in afara timpului si a societatii actuale care ne dicteaza ca viteza e buna. think fast, die young.  ne precipitam. nu mai stim sa asteptam. vrem totul si il vrem acum. orice ne cere sacrificiu si rabdare.... ocolim.

ne plac drumurile drepte, scurte si usoare. daca se poate sa fie autostrazi fara limita de viteza e si mai bine. vrem satisfactie imediata. daca trebuie sa asteptam, nu e bine. de ce sa astepti, cand poti avea o satisfactie asemanatoare la un pret redus? sau la oferta?

ne-au invadat chinezariile viata. tanjim dupa original. dar nu ne mai luptam sa il avem. preferam sa luam mai multe chinezarii... ca sa umple.. nici nu mai stim ce trebuie sa umple...da` nu conteaza... oricum e la oferta...

infrupta-te cu gunoi poporule! ce daca iti pute gura? macar esti satul!

15 Comments »

  • daca reactia : fain, sau Like n-o ai... tre sa las com :)

    fain. like

  • puteai pune un mirific :)) de fapt, "interesant" ar trebui sa acopere fain si like :)

  • cam true...pacat ca nu am descoperit blogul mai devreme, se intampla chestii misto pe aici:D

  • pai... lasa ca recuperezi :) eu te citesc de ceva vreme:) si imi face placere sa te citesc. ai un stil mai mult decat aparte :)

  • gravatar Anonim

    aseara ma uitam la un film..letters to juliet..o prostie de film..siropos si pt fete fara nicio poveste interesanta cu acelasi final "glorios" cand cei doi raman impreuna...ceva film pt fetele telenoveliste...dar nu asta e ideea..ideea e ca si acolo cei doi s-au reintalnit dupa 50 de ani si s-au casatorit...daca ma intrebi pe mine sunt rare fazele astea...de obicei dupa ceva ani in care nu se vad se uita..se despart si fiecare isi vede de treaba lui..sau mai rau..unul isi vede de treaba lui si celalalt il asteapta..degeaba...deci felicitari celor despre care vorbesti...e mare lucru!:)

  • gravatar Anonim

    as vrea sa ma fi dus eu in America inlocul lui omul ecela!!! Daca il vezi spunei ca ii norocos ca s-o dus si s-o si intors

  • daca mai are rost... sa ce? sa astepti? sa crezi?
    daca ma uit la procente, adica la cati asteptam, cati credem, cati avem rabdare... dezamagire
    si totusi... ce siguranta ai ca daca astepti o sa fie bine? niciuna. da, poate dai dovada de rabdare... dar e posibil ca raspunsul pentru rabdare sa fie tot o dezamagire.

    concluzie? none. sau parca tot razbate una: in cazul in care ai asteptat si tot ramai dezamagit... macar acum esti un dezamagit rabdator. si cred ca si asta conteaza.

  • gravatar CumMioPusMamaNume

    CumMioPusMamaNume like´s

  • gravatar Diana

    oare chiar sa nu mai aiba nici unu' din ei pe altcineva?:))hai sa fim seriosi:P

  • @anonim: stii vorba aia cu:"ochii care nu se vad... se inseala?" :)

    @anonima: inca ai vreme sa mergi in america.

    @yonne: chiar ieri, am vb cu un prieten pe tema asta si mi-a placut mult mai mult concluzia noastra decat a ta:" sa iubesti e o alegere. si dupa ce ai ales, alegi sa traiesti cu alegerea ta".

    @CumMioPusMamaNume: me glad :p

    @Diana: faptul ca tu sau eu nu am fii capabili[probabil] de o asemenea treaba, nu inseamna automat ca nimeni nu ii capabil. lumea nu se invarte nici in jurul meu si nici in al tau. si plus de asta, imi plac oamenii care isi intrec conditia.

  • gravatar Diana

    da mai, asa e, dar suntem oameni totusi si avem diverse "apucaturi",daca ma intelegi ce vreau sa zic :))

  • @diana: daca unii au diverse "apucaturi"... nu inseamna ca toti oamenii sunt la fel si ca nu e nimeni capabil sa iubeasca intr-un mod sincer si curat.

  • gravatar Anonim

    atat de adevarat.
    foarte buna postarea:).. ai talent cercetashule:)

    alexa

  • mersi fain alexa :)

  • azi am reascultat melodia asta din link si mi-am adus aminte de postarea asta a ta... si dupa ce am mai citit-o odata mi-am recitit si comentariul de atunci.. super interesant cum trairile interioare afecteaza concluziile si atitudinile. mai ales la fete. acum nu as mai avea aceasi reactie ;))

    a, da.. melodia : http://www.youtube.com/watch?v=WVe80iZtlYU&ob=av2e

Leave a comment